24.12.2020 08:08:00

Віртуальний Санта: як рітейл готується до нового року

Віртуальний Санта: як рітейл готується до нового року

Mall of America, один з найбільших торгових центрів у світі, пропонує зустрітися з Санта-Клаусом віртуально, якщо вже в реалі не виходить. Заплативши $ 20, вся сім'я з дітьми будь-якого віку зможе разом з гідами-ельфами відвідати Candy Cane Institute ("льодяникової інститут"), спеціально відкритий торговим центром.

Протягом грудня у відвідувачів офіційного сайту торгового центру є можливість зарезервувати 10-хвилинні тимчасові інтервали для віртуальної пригоди в чарівній країні.

А в китайському місті Ченду Huawei відкрила магазин, в якому покупців зустрічає віртуальний помічник-панда. Тварина знайомить відвідувачів з новими продуктами, проводить екскурсії по магазину і допомагає вибрати подарунки на новий рік. Єдине, що потрібно для того, щоб викликати панду - наявність мобільного пристрою з камерою. Нестандартне використання доповненої реальності безсумнівно приверне до магазину чимало покупців.

Мережа люксових універмагів Neiman Marcus теж впровадила віддаленого консультанта, який допоможе в скрутному виборі подарунків на новий рік. Як маленьке заохочення клієнти отримають від компанії шампанське і печиво з шоколадною крихтою.

А мережа Carrefour запустила стрімінгові продажі іграшок з різдвяними знижками. Партнерами рітейлера стали Redpill і його дочірня компанія Quidol. В даний час це найбльша стрімінгова акція у Франції. Інтерактивне шоу проводять двоє ведучих і багато-багато дітей.

В офлайні ж на відвідування Санта-Клаусів діють жорсткі обмеження. Так, в США його посадили за екран. Посидіти на коліні Санти цього року не вдасться. Та й поспілкуватися через перегородку непросто. Однак співробітники торгових центрів вважають, що це краще, ніж взагалі відмовитися від зустрічей з символом Різдва. Проте Macy's в цьому році відмовилася від особистих зустрічей з Санта-Клаусами, оскільки, як вона повідомила, не може забезпечити безпеку гостей через великий наплив людей.

Джерело: RDT-INFO

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський пр-т, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Лівобережна"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23