23.04.2021 10:40:00

Мікро-мерчандайзинг і управління торговим простором як дешевий і ефективний спосіб просування продажів

Мікро-мерчандайзинг і управління торговим простором як дешевий і ефективний спосіб просування продажів

Мерчандайзинг – це практика просування товарів у роздрібних продажах. Зазвичай під мерчандайзингом мається на увазі підбір рекламних і маркетингових інструментів – як з боку виробника, так і з боку продавця.

У більш широкому сенсі мерчандандайзинг спрямований на заохочення поведінки покупців задля просування продажів.

Цикли мерчандайзингу коливаються від часу й можуть враховувати сезонні свята, початок або закінчення навчання в учбових закладах і навіть погодні умови. З появою самообслуговування мерчандайзинг перетворився на справжнє наукове мистецтво. Ця наука має власні універсальні правила й здатна змінювати поведінку клієнтів передбачуваним чином.

Мерчандайзинг – один із найдешевших рекламних інструментів, особливо, якщо ним займається досвідчений фахівець. Важливість мерчандайзингу зумовлена тим, що він впливає на клієнтів на останньому етапі прийняття рішення про купівлю товару. На мерчандайзинг можуть зробити головну ставку компанії з обмеженими рекламними бюджетами, оскільки такі методи, як більш краще позиціонування на полицях, зазвичай потребують незначних видатків або взагалі нічого не коштують.

Не дивно, що поради провідних експертів з мерчандайзингу користуються великим попитом, а їхні лекції та майстер-класи збирають повні зали. Не став виключенням і нещодавній виступ Жанни Енікеєвої, тренера з трейд-маркетингу і мерчандайзингу TradeMasterGroup, на XXV виставці Baby Expo.

Жанна – відомий фахівець у цій галузі, вона опікувалася мерчандайзинг-проєктами у великих компаніях food і non food рітейлу, будівельних магазинах - Loreal , ТД «Мегаполіс», Global Spirits, ТМ Ажур, Тайфун-2000, ТМ Олком тощо.

Виступ Жанни Енікеєвої на XXV виставці Baby Expo на тему «Ефективна планограма викладки товару в супермаркеті й онлайн магазині» викликав велику зацікавленість, оскільки познайомив слухачів з найновішими світовими тенденціями у сфері візуального мерчандайзингу.

Як маркетологам-початківцям, так і досвідченим професіоналам було корисно почути про вплив форми й кольору продукції на покупців, принципи складання планограм для супермаркетів та інтернет-магазинів, розглянути на прикладах нюанси схем продажів для онлайн і офлайн роздробу тощо.

Візуальний мерчандайзинг є важливою складовою роздрібного мерчандайзингу. Він відповідає за те, як покупці сприймають фізичні й онлайн магазини, а також як бачать товари, що в них продаються. Мікро-мерчандайзинг застосовується до багатьох речей: від зовнішнього вигляду магазина до добре продуманих дрібниць на кшталт освітлення входу, розміщення стелажів з полицями і рекламних постерів. Це сприяє тому, що подорож покупця торгівельною залою буде ефективна, унікальна й захоплива.

Креативні методи візуального мерчандайзингу стимулюють покупців робити покупки, а продавці можуть впливати на вибір клієнтів в залежності від того, що вони бачать перед собою – будь-то у фізичному магазині чи в Інтернеті. Сучасні нейробіологічні дослідження доводять, що вплив передачі повідомлення через оптичну стимуляцію вимірюваний й реальний – наприклад, навіть невеличкі стікери на товарах підсвідомо роблять їх більш привабливими в очах покупців у порівнянні з товарами без наліпок.

Звісно, існує багато порад із візуального мерчандайзингу, але важливо також не застосовувати їх «на вміння», а спиратися на чіткий план, обґрунтований наукою та досвідом – саме за таких умов можна досягти найбільшого ефекту.

Найшвидший спосіб зробити це – відвідати черговий тренінг Жанни Енікеєвої «Мікро-мерчандайзинг і ефективне управління торговим простором». Відвідувачі цього навчального заходу отримають цінні знання з мерчандайзингу, як інструменту просування продажів, досконало вивчать торгівельне обладнання та види POSM, познайомляться з системами викладки нової продукції, а також розглянуть методи просування Private Label і антикризовий мерчандайзинг.

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Пр-т Перемоги, 40-Б, ВЦ "АККО Інтернешнл"

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23