banner-feb22-ua.jpg
08.04.2020 15:28:00

KiddiModa: Я завжди йду на ризик, працюю на межі — тоді це дає результат

KiddiModa: Я завжди йду на ризик, працюю на межі — тоді це дає результат

Серед наших клієнтів чимало тих, з ким працюємо не один рік, але є і справді унікальні — з ким працюємо не одне покоління. Історія бізнесу KiddiModa почалася ще в студентські роки співзасновниці компанії Олени Рассадович. Батьки Олени мали свій дитячий магазин, і вона підтримувала їх у часи становлення. Ще тоді був отриманий перший досвід участі компанії у виставках Baby Expo, які відбувалися у виставковому центрі в парку ім. Пушкіна. Олена допомагала батькам оформляти замовлення, збирати інформацію, і швидко накопичила корисні знання та розуміння процесу. І ось багато років потому Олена і Костянтин Рассадович беруть участь у виставці Baby Expo, представляючи свою компанію з гуртового продажу турецьких брендів дитячого та підліткового одягу KiddiModa.

–       З чого ви починали – це був одяг чи щось інше?

– У 2002 році, на перший день народження дочки, ми з чоловіком відкрили перший дитячий магазин, який назвали на її честь — «Маленька Єва». Спочатку там були тільки дитячі іграшки, потім ми почали додавати одяг і розширюватися. Потім ми відкрили два магазини в Чернігові — так у нас розвивався роздріб. Після цього ми вже імпортували продукцію для наших магазинів самостійно, і ось тоді я вже замислилася над тим, що нам, крім роздрібної торгівлі, потрібно рухатися в напрямку гурту. Але, на жаль, поєднати роздріб і гурт не вийшло.

– Який бренд був першим, чому вибрали саме його?

– На першій нашій виставці в 2012 році ми стартували з брендом A-Yugi jeans. Я в останній момент звернулася до них за стендом, ми його швидко зробили і представили. Це був джинсовий одяг, тоді ще без трикотажу. Оскільки на той момент ми мали власні роздрібні магазини, я знала, що українському клієнту цей бренд потрібен.

– З якими брендами ви зараз працюєте, скільки їх?

– Для нас головне не кількість, а якість. Ми представляємо повний асортимент A-Yugi jeans, 98% колекції підліткового одягу Marions. Ще ми додали бренд Escabel Kids для дітей від 0 до 10 років. І трикотаж Cichlid і Mackays для дітей від 0 до 10 років. На даному етапі, я думаю, цього достатньо.

– Чи не вважаєте ви, що успіх ТМ Marions пов'язаний із нестачею одягу для підлітків?

– Так і є, але це складний сегмент. Більшість українських виробників не орієнтовані на підлітковий одяг. Потрібно виконати велику роботу, щоб передбачити, що буде в тренді. Зараз актуальна тема 90-х — максимально об’ємний одяг, картаті сорочки, джинси мом.

– Що б ви хотіли змінити сьогодні?

– Хотіли б додати ще один бренд (але не турецького виробництва), представити його на виставці, переглянути відгуки клієнтів і шукати нових партнерів.

– Чи була у вас якась точка раптової популярності?

– Переломний момент настав, коли ми зробили комплексний ребрендинг, починаючи з нашого логотипу, сайту, нової конструкції стендів. Ми постали перед нашими клієнтами повністю новими і здобули популярність.

– Що вас спонукало на нестандартні забудови?

– Я повернулася після турецької виставки, де побачила один стенд висотою 4,5 м, і сказала, що хочу так. Мені дуже подобається, щоб усе було відкрито та сучасно.

– У бізнесі команда — головний драйвер успіху. Хто ключові люди у вашій команді?

– Головний менеджер, контент-менеджер. Мій чоловік Костянтин, який вирішує фінансові та технічні питання. Менеджер, який веде клієнтів по Києву. Загалом, ми забрали до офісу всю команду, яка в нас була в магазинах.

– Ви одягаєте свою дочку в одяг тих торговельних марок, які представляєте?

– Я завжди орієнтуюся на неї. Весь одяг, який ми замовляємо, я оцінюю як мама. Якщо я не бачу це на своїй дитині, ми не можемо працювати з брендом.

– Чи змінилися смаки українців у виборі одягу?

– Так, ми все більше орієнтуємося на Європу. Але, як і раніше, все залежить від регіону. Київ виходить уперед, покупці хочуть оверсайз і максимально прості моделі. Регіони все ще хочуть просте, але з декором.

– Ви постачаєте колекції з випередженням сезонів?

– Так, у нас вже продається колекція весна-літо 2020. Святкову колекцію ми представили ще на осінній виставці. Потрібно прагнути бути першими в порівнянні з конкурентами, йти на випередження.

– Як ви відстежуєте тренди?

– Дивлюся покази, читаю, зустрічаюся та спілкуюся з дизайнерами. Розумію: те, що в жіночій моді актуально цього року (наприклад, колір), у дитячій моді з’явиться через рік.

– Як ви працюєте з виробниками?

– Головне – це довіра. У нас настільки тісний контакт, що ми можемо приїхати на фабрику, у шоу-рум, поспілкуватися з дизайнером. А це доступно далеко не всім через те, що нові моделі часто копіюються і виробники перестраховуються.

– Чи були випадки, коли ви припиняли співпрацю з брендами?

– Ми припинили співпрацю з однією фірмою, яка займалася шкільною формою. Нам було некомфортно працювати через відсутність цілісних колекцій і попередніх замовлень. В інших випадках ми завжди знаходимо компроміс.

– На яких умовах ви починаєте співпрацювати з новими клієнтами?

– Ми не ставимо рамки. Для початку уточнюємо, яке місто, торговельний центр чи магазин. Як правило, я виходжу до клієнтів з порадами та рекомендую моделі з найвищими показниками продажів, щоб вони зрозуміли, що з нами буде легко. Чим більше робиться для клієнтів, тим більше зростають їхні можливості.

– Хто основна частина ваших клієнтів – великі мережі чи малі магазини?

– Це переважно магазини в торговельних центрах. Можуть бути й інтернет-магазини, які працюють зі свого складу з можливістю миттєвої доставки.

– Чи є клієнти, які з вами від самого початку діяльності?

– Є чимало таких клієнтів, вони нам як рідні. Дехто вже відкрив додаткові магазини або збільшив площу. Але є й такі, хто припинив діяльність, бо не зміг витримати конкуренції та не підлаштувався під нововведення.

– Як ви вважаєте, в чому секрет успішних відносин між дистриб’ютором і клієнтом?

– Найголовніше — це довіра і контакт з клієнтом. Ми працюємо за попереднім замовленням колекцій, забезпечуємо точні терміни відвантаження, обсяги й відповідність замовлень. Також важливо мати можливість обговорити знижки та інші особливі умови співпраці.

– Де більше продажів — онлайн чи офлайн?

– Більше офлайн, нашим клієнтам не так легко перейти в онлайн. Вони розуміють, що потрібна витратна частина для створення інтернет-магазину. Але орендні ставки зростають постійно, конкурувати з онлайн-сегментом стає складніше, і тому з’являються каталоги, сторінки в соцмережах тощо.

– Чи думали про власне виробництво?

– Думаємо вже рік. Зараз вирішуємо питання: введення нового бренду чи власне виробництво трикотажу.

– Чи є складнощі у вашому бізнесі?

– Їх небагато, але вони бувають щодня. Ми б хотіли, щоб люди в нашій країні могли купити дитині не одну пару джинсів на сезон, а 3–4. Джинси Marions на 20-30% дорожчі, ніж у конкурентів, близько 800 гривень. Ми домовилися про спеціальну ціну для України, і вони знизили вартість на 30%.

На відміну від європейців, у яких порядок і стабільність, ми у постійному стресі й не знаємо, що буде завтра. Ми б хотіли, щоб законопроєктами, пов’язаними з бізнесом, займалися люди, які на цьому добре розуміються.

– Що вас найбільше надихає у вашій роботі?

– Мене надихає сам процес роботи: замовлення колекції, фотосесії, представлення клієнту. Я усім цим живу, хочу рухатися далі, робити краще. Я орієнтуюся в цифрах, замовленнях, залишках, але задоволення отримую від дитячої моди та відгуків клієнтів.

– Який ефект ви бачите від участі у Baby Expo?

– Після виставки до нас приходять близько 300 нових клієнтів. Після осінньої виставки близько 10 клієнтів стають дуже активними, для гурту це великий плюс. Виставка дає можливість показати нові колекції, щоб спростити клієнтам планування сезонів. Важливі як нові клієнти, так і утримання старих. На виставці ми показуємо, чого прагнемо, в якому напрямі рухається компанія, завжди беремо з собою найкращу продукцію. Ми знайомимо з обличчям компанії, так званим портфоліо.

Матеріал підготовлено командою BABY EXPO

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23