banner-feb22-ua.jpg
31.05.2023 09:52:00

ЯК ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ ЗА ДОПОМОГОЮ ЧАТ-БОТІВ

ЯК ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ ЗА ДОПОМОГОЮ ЧАТ-БОТІВ

Чат-бот — це розмовна програма, яка допомагає компаніям в обслуговуванні клієнтів, взаємодії та підтримці. Вона ефективно замінює або доповнює агентів підтримки штучним інтелектом (AI) та іншими технологіями автоматизації, що дозволяє бренду безперервно комунікувати зі своїми клієнтами та автоматизувати транзакції. 

Традиційно бренди та маркетологи продають і рекламують свою аудиторію за допомогою односторонніх розмов, але боти заохочують споживачів ініціювати особисті двосторонні розмови.

Серед вигід, як чат-боти полегшують життя підприємця:

- вони підвищують продуктивність і заощаджують витрати;

- дозволяють компаніям швидко відповідати на різноманітні питання клієнтів;

- зменшують залежність від людського фактору;

- економлять час та автоматизують рутинні процеси.

10 цікавих фактів про чат-ботів:

1. Очікується, що до 2024 року глобальний ринок чат-ботів перевищить 994 мільйони доларів США, що передбачає зростання на 27% щорічно (marketwatch)

2. До 2023 року чат-боти заощадили підприємствам до 2,5 мільярдів годин роботи (Juniper Research).

3. 59% клієнтів очікують, що чат-бот або представник компанії відповість їм протягом 5 секунд (Drift).

4. 69% споживачів були задоволені своєю останньою взаємодією з чат-ботом. При цьому у 21% респондентів реакція нейтральна, лише 10% незадоволені. Це прекрасний результат у сфері комунікацій (Tidio).

5. Середня вартість однієї взаємодії з чат-ботом лише $0,50-0,70 (Juniper Research).

6. Передбачається, що до 2027 року чат-боти стануть основним каналом обслуговування клієнтів у чверті всіх компаній (Gartner).

7. 74% клієнтів обрали б чат-бота замість агента-людини для пошуку відповідей на прості запитання (PSFK).

8. 57% компаній стверджують, що використання чат-ботів призводить до великої рентабельності з мінімальними вкладеннями (outgrow).

9. Бізнес-лідери зазначають, що в середньому чат-боти здатні збільшити продажі на 67% (Outgrow).

10. 75% користувачів месенджерів відкривають їх кожного дня.

Насправді таких фактів можна знайти багато: чат-боти — зростаючий тренд, який найближчим часом з’явиться в більшості бізнесів. Тому якщо у вас його ще нема, встановіть. А якщо є, подумайте, як з його допомогою збільшити бізнес-результати. Про це поговоримо далі.

Як чат-боти здатні збільшити ваші продажі

Чат-боти універсальні, бо допомагають одним махом нейтралізувати цілу низку комунікаційних проблем:

1. Цілодобове залучення клієнтів. Яким крутим не був би ваш СММ-ник, він програє чат-боту хоча б тому, що іноді спить. З чат-ботами ваш бізнес завжди доступний: ви можете спілкуватися з клієнтами по всьому світу і в різних часових поясах.

2. Одноканальність. Ваша СММ-команда не може оперативно відповідати одразу на всіх цифрових платформах, включаючи широке різнобарв’я соцмереж, сайтів, онлайн-порталів і т.д. А бот здатен. Він може вести сотні паралельних бесід, відповідати протягом кількох секунд, і при цьому ніколи не заплутається.

3. Формування стилю. Ви можете розробити креативні відповіді на запитання — і тим самим запровадити свій стиль комунікації. Скоро він стане впізнаваним серед клієнтів. Боту, на відміну від СММ-ника, не треба постійно залазити в скрипти, щоб пригадати правильну відповідь.

4. Відсутність мовного бар’єру – чат-боти можуть вести розмови кількома мовами, розширюючи межі обслуговування клієнтів. Вам не потрібен СММ-ник, який розмовляє п’ятьма мовами. Достатньо одного бота і служби підтримки чи продажів, яким можна передати теплого ліда.

5. Автоматизація – чат-боти можуть відповідати на поширені запитання, проводити опитування про задоволеність клієнтів і виконувати велику кількість функцій, на яку СММ-менеджери витрачали б дуже багато часу. Боти дозволяють зекономити кілька годин щодня для стратегічних рішень.

6 ідей, як використовувати чат-боти для росту продажів

1. Ви можете запитувати клієнта, що він шукає — і на основі ключових слів перенаправляти його далі. Якщо клієнти хочуть переглянути товари чи послуги, їх буде перенаправлено на відповідні сторінки сайту. Якщо треба допомога спеціаліста, можна назначити дзвінок.

2. Збір лідів

Чат-боти на сайті можуть просити відвідувачів надати свої контакти в обмін на маркетингові матеріали (наприклад, сповіщення про знижки, цінний документ тощо). Це підвищать шанси на подальшу конверсію, бо ви вже маєте дані клієнта і можете поступово зацікавлювати його і прогрівати до покупки.

3. Відповідь на поширені запитання

Бот забезпечує дві основні переваги. По-перше, відділ продажів зосередиться на важливих запитах: наприклад, чи можемо ми персоналізувати продукт для клієнта. Звісно, він зможе робити більше результативних дзвінків, кількісні і якісні показники покращаться.

По-друге, клієнти отримають швидкі та чіткі відповіді. Ви усунете будь-які перешкоди, які заважають їм здійснити конверсію, і збільшите ймовірність того, що вони успішно просуватимуться по воронці продажів.

4. Рекомендації щодо продукту

Боти можуть діяти як віртуальні помічники, сповіщаючи клієнтів про нові знижки/випуски. Більше того: ви можете налаштувати сценарії продажу додаткових продуктів.

5. Зниження кількості неоплачених товарів

Клієнти переглядають товари, вибирають те, що їм потрібно, додають у кошик і зникають. Знайомо?

Дослідження показують, що в середньому 68,8% усіх кошиків не оплачуються, тобто 7/10 потенційних продажів ніколи не здійснюються.

Якщо чат-бот для продажів збирає контактні дані відвідувача, він може надіслати автоматичний електронний лист із нагадуванням заохоченням клієнтів продовжити покупку.

6. Отримання зворотнього зв’язку

Клієнти, які отримали позитивний досвід взаємодії, витрачають на 140% більше, ніж ті, хто мав негативний досвід. Чат-боти можуть проводити опитування клієнтів. Вони збиратимуть критичні відгуки, побажання і вдячності. Це допоможе значно покращити клієнтський досвід.

Насправді за допомогою чат-бота можна вирішити безліч бізнес-задач. Найголовніше — продумати логіку дій під ваш запит і просто прописати сценарії бота.

#всепотемі

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23