24.09.2019 20:19:00

ТМ «Betis»: «Любов до дітей висловлюємо у виробах»

ТМ «Betis»: «Любов до дітей висловлюємо у виробах»

Це успішне підприємство народилося і виросло в красивому туристичному місті Очаків, на березі Чорного моря в Миколаївській області. Розвиток і становлення бізнесу з виробництва товарів для немовлят було непростим, «і саме тому цікавим», - зізнається директор і творець ТМ «Бетіс» Вікторія Чорна.

Сьогодні фабрика успішно зростаэ і розвивається. Вже більше 10 років ТМ «Betis» займає топові позиції на гуртовому вітчизняному та міжнародному ринках з виготовлення текстильних дитячих товарів і товарів для дому.

Ми з задоволенням приймаємо запрошення господині ознайомитися з процесом роботи підприємства, дивуємося і захоплюємося теплою атмосферою, в якій створюється продукція для малюків. Під час приємного спілкування ми змогли ознайомитися з етапами становлення фабрики, її розвитку, а також розпитали про багато інших цікавих фактів.

 - Вікторія, коли ви починали власне виробництво, чому вибрали саме цей напрямок? Наскільки близькою вам була ця тематика?

- Дуже близькою, як і всім люблячим батькам. І зовсім чужа з точки зору професіоналізму. Коли в 2003 році я народила доньку Лізу, а в 2004 сина Сашка, мені хотілося одягнути своїх крихіток дуже красиво, вишукано і в той же час зручно і якісно. Я не вміла шити, не знала як зробити найпростіший рядок на швейній машинці, але заради дітей готова була зрушити гори!

- Судячи з усього, вам це вдалося. Цікаво, як?

- Спочатку знайшла одну швачку, потім другу. Почала обладнувати цех. Почала вчитися. І ось - вчуся до сих пір.

У нашому цеху давно вже не дві швачки, і з кожним роком все більше і більше. Вони працюють на найсучаснішому обладнанні. Щоразу ми разом з ними відкриваємо для себе щось нове. Кожній перемозі і ідеї, втіленій в життя, радіємо як діти.

- Чому саме Betis? І чому маленький жирафик став вашої емблемою, а в подальшому і впізнаваною візитівкою?

- У назві торгової марки - поєднання імен моїх дітей. Чому жирафик? Він милий, добрий і дуже позитивний.

- Як ви підбираєте персонал, чим керуєтеся?

- Наше місто маленьке, населення всього 14 тисяч чоловік. Половина з них - військові. І знайти хорошу швачку, та ще й таку, щоб була позитивною, світлою, доброю за характером людиною, було і є дуже складно. Та що там складно - ціла проблема! Тоді я вирішила просто підбирати позитивних людей, які готові вчитися. Навіть сьогодні, через 15 років, у нас на виробництві професійні швачки складають дуже маленький відсоток, в основному працюють наші учениці. Навчання починаємо з найпростішого: як сидіти, тримати спину, руки.

- Навчаєте на місці?

- Так, це зручно - навчатися на виробництві. Нікому нікуди не треба їхати, адже у кожної з них сім'ї. Ось і навчаємо на місці. Звичайно, у всіх різні результати, у кого добре, у кого відмінно, а у кого і чудово. Коли в результаті учень перевершує вчителя, ми на сьомому небі від щастя. У кого виходить не дуже, відсіваються самі.

- Коли ваш бізнес набирав висоту, були періоди турбулентності?

- Ще й які! Та й у кого з підприємців їх не буває? Сильно вдарила війна, анексія Криму. Деякі наші постійні кримські клієнти, які приїжджали до нас на виставку, плакали і говорили: «Такої краси у нас тепер на полицях немає». Кожен виклик долі ми приймаємо, переглядаємо, аналізуємо, і змінюємося. Він нас загартовує, робить сильнішими.

- Ви займаєтеся благодійністю. Кого, в першу чергу, намагаєтеся зігріти своїми ковдрами та теплими серцями?

- Я не люблю про це говорити. Ми робимо це щиро, від душі, з величезним бажанням допомогти, а не заради розголосу, тим більше не з метою реклами.

- І все-таки кожна породілля в вашому місті отримує від вас подарунок?

- Так, звісно. Але ми не вважаємо це благодійністю. У нашому житті так багато проблем і бід, що хочеться, щоб таке велике чудо і величезне для батьків щастя як народження дитини стало справжнім святом. Наші подаруночки - це привітання для мами і вітання для малюка: як добре, що ти з'явився на світ, тебе всі люблять і чекають.

- Розкажіть про свою продукцію.

- Маленький чоловічок приходить в цей світ незахищеним. І ми хочемо, щоб одяг був одним з елементів прояви любові і ніжності до дитини - м'який, легкий, комфортний. В одязі для новонароджених крихіток наші дизайнери створюють неповторний стиль з урахуванням досвіду і бажань батьків.

Величезна увага приділяється розробці святкового одягу і аксесуарів для хрещення, виписки з пологового будинку. У нас велика різноманітність текстильних товарів. Один з напрямків - все для виписки з пологового будинку: зручний одяг для немовлят і святкові конверти-трансформери. Їх у нас дуже багато, на всі пори року і будь-який смак.

У пріоритеті також одяг для малюків у віці до 1 року. Він дуже красивий і якісний.

- Ваші пріоритетні лінійки залежать від потреб ринку?

- Так, звісно. Ми одні з перших, хто почав поєднувати непоєднувані речі, те, що не використовувалося в дитячій промисловості. Наприклад, ми почали поєднувати трикотажні тканини з фатином, гіпюром і іншими тканинами, прикрашати одяг перлинками, стразами.

- Ви одні з перших в Україні почали виробляти одяг для недоношених дітей.

- На жаль, доводиться констатувати, що такий «мініатюрний» одяг з кожним роком все більш затребуваний. І якщо раніше ми випускали одяг на зріст 40 сантиметрів, то зараз за останній рік почали виробляти для зовсім маленьких крихт зростом всього 32 см.

Ми завжди прислухаємося до думки і рекомендацій Інституту педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України щодо виробництва одягу для недоношених або діток з малою вагою. По можливості, завжди намагаємося підтримати такі установи і малюків, що там знаходяться.

- Це кропітка робота. Такі вироби коштують дорожче?

 - Ні в якому разі. Ці маленькі дітки і так вимагають додаткового догляду, а значить, і великих грошей. Відшивати такі мініатюрні речі, безумовно, набагато складніше і в виробництві дорожче. Коли п'ята як монетка, і повинна бути пошита бездоганно, замість стандартних розмірів застібок використовуємо крихітні кнопочки.

Колись, років 10 тому, на прохання наших клієнтів, ми відшивали такі вироби на замовлення. Після багаторазових таких замовлень, прийняли рішення, що настав час випускати спеціальні колекції для крихт. На сьогоднішній день нашу продукцію можна придбати в мережі «Антошка», в магазинчиках біля перинатальних установ.

- У вас широкий асортимент виробів для хрещення. Чи враховуєте той факт, що в різних регіонах цей обряд проводиться по-різному?

- Для віруючих західного і східного обрядів пропонуємо дуже багато варіантів, різних дизайнів вишивки хрестика, янголят. Уже рік, як виготовляємо іменні крижми, це VIP послуга, пропонуємо індивідуальний, ексклюзивний дизайн крижми з можливістю написання на різних мовах і різними шрифтами вишивки: ім'я дитини, імена хресних батьків, побажання, молитви, а також дату народження або дату хрещення. Кожне замовлення виконуємо з особливим підходом і любов'ю.

- Ви робите знижки оптовим клієнтам?

- У нас періодично бувають знижки, акції, а також існує система лояльності. Ми дуже любимо і цінуємо своїх постійних клієнтів і, звичайно ж, приємно радувати їх такими сюрпризами.

- Ви працюєте в форматі B2В?

- Тільки так. У нас немає роздрібу. Навіть коли бізнес переживав не найкращі часи, коли наші колеги виробники продавали на своїх сайтах в роздріб, додаючи до своєї оптової ціни невелику націнку, ми такого не стали робити, розуміючи, що зашкодимо своїм клієнтам і зруйнуємо їх бізнес.

- Зовні ваші вироби чудові. А яке внутрішнє наповнення, зокрема у ковдр і подушок?

- У ковдрах і подушках ми використовуємо наш український наповнювач, чим і пишаємося. Дуже шкода, що в Україні мало виробників сировини для текстильних фабрик. На своєму виробництві використовуємо тільки якісні і натуральні тканини, фурнітуру. Наша продукція натуральна і безпечна.

- Як ви перевіряєте якість товару?

- За багато років ми розробили свої, внутрішні стандарти, яких строго дотримуємося і перевіряємо на всіх етапах роботи. Це не ГОСТи 60-х років, розроблені державою, а ті, які диктує, коригує час і наш споживач з урахуванням вимог законодавства. Весь асортимент адаптований під сучасних дітей.

- Чи заважає вам ринок б / у речей?

- Ні. Наш товар особливої ​​спрямованості, призначений для святкових і обрядових подій. Наприклад, крижми зберігаються у людей десятиліттями. Це своєрідний оберіг, хто ж буде його купувати на секонд-хенді?

Хоча, іноді я бачу оголошення, що продаються наші б / у речі. Але і в таких випадках я тільки радію - для нас це підтвердження якості.

- Ваш електронний шоу-рум зроблений професійно і виглядає дуже гідно. Як оцінює його споживач?

- Це швидше хороший і зручний помічник для наших оптових клієнтів. Вони можуть подивитися наш товар онлайн і замовити його в будь-який час - хоч вночі, хоч рано вранці. Це зручно. Такого підходу вимагають тенденції світового ринку.

- Чи траплялися зворушливі моменти, пов'язані з придбанням товару?

- Оскільки ми безпосередньо не працюємо з кінцевим споживачем, то точно вам не скажу. Але ми із задоволенням читаємо відгуки споживачів, написані нашим партнерам, і розчулюємось. Вони гріють душу і стимулюють працювати ще краще.

- Ви часті відвідувачі зарубіжних міжнародних виставок. А чи готові стати учасниками?

- У розвідці ми побували на всіх міжнародних виставках індустрії дитячої моди. Зустрічі з партнерами і споживачами дозволяють нам ще краще зрозуміти потреби клієнта і максимально відповідати очікуванням покупця. Але як учасники, в наступному році вперше будемо демонструвати свої вироби на виставці в Кельні, до якої активно готуємося.

- Які враження від Baby Expo?

- Міжнародний форум дитячих товарів Baby Expo і виставка дитячої моди Children's Fashion Fair- це наше рідне. Ми їх любимо безмежно. Із задоволенням щороку беремо участь і завжди раді зустрічі зі своїми клієнтами.

- Чим порадуєте гостей на вересневій виставці Children's Fashion Fair?

- Новим асортиментом товару для малюків. Ми його дбайливо ​​створювали і вже встигли полюбити. Сподіваємося, що він сподобається і споживачеві.

- Які ваші особисті секрети успішного бізнесу?

- Хто рано встає, тому Бог подає - в прямому і переносному сенсі. Іншими словами - щоб чогось досягти, потрібно любити і бути фанатом своєї справи. По іншому ніяк.

Також дуже важливий фактор успіху - Наша Команда. Вміти цінувати, спілкуватися, сперечатися, поважати, жартувати, бути поруч. Не мірятися хто головніше, важливіше, цінніше: директор, дизайнер, швачка, водій, а всім працювати на результат.

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський проспект, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, Лівобережна

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23