Адреса виставки:
Компанія Хорошоп (платформа і комплекс послуг зі створення та просування інтернет-магазинів, частий гість BABY EXPO в статусі запрошеного спікера ділової програми) провела дослідження, під час якого опитали власників інтернет-магазинів і маркетологів про ефективність реклами в Facebook в порівнянні з іншими каналами просування.
На питання відповіли представники 83 інтернет-магазинів з різних ніш. Найпопулярніші з них: одяг (16,4%), взуття (12,1%), електроніка (8,6%) і аксесуари (6%). На ще один пул питань відповіли 19 маркетологів, які займаються налаштуванням Facebook Ads.
ЯКІ РЕКЛАМНІ КАНАЛИ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНИ
78,6% власників інтернет-магазинів використовують рекламу в Facebook для свого бізнесу, і цей канал виграє за популярністю у контекстної реклами (60,7%) і SEO (59,5%).
59,5% опитаних задоволені результатами роботи Facebook Ads і планують продовжувати використання цього каналу.
ЯКІ КАНАЛИ ГЕНЕРУЮТЬ ВЕЛИКИЙ ТРАФІК НА САЙТ
У 36,9% опитаних інтернет-магазинів максимум трафіку на сайт генерує Facebook. У 33,3% найбільше відвідувачів приводить Google Ads, а у 21,4% - SEO.
ЯКІ РЕКЛАМНІ КАНАЛИ ГЕНЕРУЮТЬ МАКСИМУМ ПРОДАЖІВ
У 35,7% інтернет-магазинів найбільше продажів генерує реклама в Facebook, за нею йдуть Google Ads (29,8%) і SEO (20,2%).
Олександр, аналітик з TurboWeb, налаштовував динамічну товарну рекламу для інтернет-магазину елітної косметики. Згідно Google Analytics, за два роки інтернет-магазин збільшив місячний дохід з реклами в FB з 0 до 900 тис грн. Також він зазначив, що в ніші насіння і саджанців динамічна товарна реклама в Facebook дає в два рази більше виручки, ніж вся реклама в Google (включаючи Shopping), при однаковій рентабельності.
Ілля, PPC IM of Enterprise Department Netpeak, розповів, що в тематиці одягу ROI в Facebook на 20-25% вище, ніж в Performance Google.
СКІЛЬКИ ЗАМОВЛЕНЬ З FACEBOOK В СЕРЕДНЬОМУ ПРИХОДИТЬ НА МІСЯЦЬ
У 31% власників інтернет-магазинів в середньому з Facebook приходить до 5 замовлень на місяць. У 10,7% - від 10 до 25 замовлень, а у 21,4% - понад 100 замовлень.
Сергій, Middle PPC Specialist в Netpeak займався рекламою інтернет-магазину наручних годинників. До цього власники не запускали рекламу, на тест виділили $ 100. Зараз інтернет-магазин отримує в середньому 100 покупок в місяць за ціною в $ 2.
Роботу почали з динамічного ремаркетингу (каталог на додали в кошик), потім підключили каталог на нову аудиторію і конверсійні кампанії.
ЯКИЙ БЮДЖЕТ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНИ ЩОМІСЯЦЯ ВИДІЛЯЮТЬ НА РЕКЛАМУ В FACEBOOK
50% власників інтернет-магазинів щомісяця виділяють на рекламу в Facebook від $ 100 до $ 400. 11,9% опитаних виділяють $ 500-1000, а 10,7% - $ 1000-2000.
Назарук Вікторія, SEO-аналітик в Golden Web Digital, поділилася кейсом виробника текстильних виробів:
«Клієнт прийшов з дуже негативним ставленням до всіх інструментів просування. Почали з малого бюджету на таргет - $ 150 на місяць. Зараз витрати на бюджет складають більше $ 700».
СКІЛЬКИ В СЕРЕДНЬОМУ ВАРТУЄ ОДНЕ ЗАМОВЛЕННЯ ІЗ FACEBOOK
Опитування показало, що в більшості випадків (58,4%) одне замовлення з Facebook коштує від $ 1 до $ 5. 14,3% опитаних вказали, що для них замовлення коштує $ 5-10, а 11,9% - що $ 10-12.
СКІЛЬКИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ ВИКОРИСТОВУЮТЬ FACEBOOK PIXEL
71,4% власників інтернет-магазинів для збільшення ефективності реклами використовують Facebook Pixel, а 6% планують почати це робити. Але 7,1% опитаних взагалі не знають, що це таке. Якщо ви серед них - нічого страшного :) Читайте інструкцію ХОРОШОП, щоб розібратися, як його налаштувати.
ЯК ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНИ НАЛАШТОВУЮТЬ ДИНАМІЧНИЙ РЕМАРКЕТИНГ
Опитування показало, що 22,6% інтернет-магазинів налаштовують динамічний ремаркетинг в Facebook Ads, а ще 22,6% - в Facebook Ads і Google Ads одночасно.
Юрій Пирч, засновник і керівник компанії К2, поділився кейсом інтернет-магазину бюджетних велоаксесуарів:
«Клієнт звернувся з проханням налаштувати рекламу в Facebook. Добре спрацював динамічний ретаргетінг - коли саме той товар, який користувач переглядав в магазині, показується в рекламному оголошенню в стрічці новин Facebook.
При мінімальному бюджеті в $ 5 день, за 6 місяців ми отримали 1 092 продажи на суму $ 8 000. Вартість кожного продажу - $ 0,84. І це тільки за рахунок того, що ми повертали користувачів на сайт".
ПІДСУМКИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Опитування власників інтернет-магазинів і маркетологів показав, що:
78,6% власників інтернет-магазинів використовують рекламу в Facebook;
63,1% власників інтернет-магазинів налаштовують рекламу самостійно;
у 35,7% інтернет-магазинів реклама в Facebook генерує найбільше продажів;
у 36,9% Facebook дає більше трафіку на сайт, ніж інші канали;
50% власників інтернет-магазинів щомісяця виділяють на рекламу в Facebook від $ 100 до $ 400;
в більшості випадків одне замовлення з Facebook коштує від $ 1 до $ 5;
59,5% опитаних задоволені результатами.
Якщо ви ще не використовуєте рекламу в Facebook - саме час почати, щоб не відставати від конкурентів, які активно вкладаються в цей канал. Налаштуйте Facebook Pixel і вперед, за новими продажами!
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ,
Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Шулявська"
Таксі: