16.11.2020 11:14:00

Незвичайна механіка програми лояльності: кейс Nike для дітей та їх батьків

Незвичайна механіка програми лояльності: кейс Nike для дітей та їх батьків

Нагородження бонусами за покупки - звична механіка заохочення постійних клієнтів. Але деякі бренди дивляться ширше і намагаються здивувати покупців, тим самим мотивуючи їх активніше брати участь в програмах лояльності.

Стандартні механіки лояльності - бонуси в обмін на покупки, подарунки в обмін на бонуси, просування по рівням програми привілеїв - працюють, але вже стали звичні клієнтам. Щоб зацікавити клієнтів і зробити участь в програмі лояльності цікавіше, деякі бренди експериментують і тестують незвичайні формати винагород і правила їх нарахування.

Незвичайна механіка програми лояльності: кейс Nike для дітей та їх батьків. Nike пропонує вирушити на пошуки пригод.

Спортивний ритейл-гігант Nike запустив для дітей та їх батьків сервіс по підписці «Клуб Пригод» ("Adventure Club"), націлений на формування і зміцнення лояльності до бренду. За допомогою сервісу батьки можуть легко і зручно купувати взуття дітям, а діти отримують розважальні та навчальні матеріали.

Передплатники сервісу вибирають одну з трьох програм: $ 20 в місяць і 4 пари кросівок на рік, $ 30 в місяць і 6 пар, $ 50 в місяць і 10 пар. Кросівки можна вибрати на сайті - нарівні з моделями Nike бренд пропонує і моделі від Converse. Nike доставляє взуття безкоштовно. Якщо розмір не підійшов, пару можна безкоштовно поміняти. Старі кросівки ритейлер приймає на переробку.

У коробці передплатники знаходять не тільки кросівки, але і набір для пригод, який покликаний відірвати дітей від планшетів і смартфонів і переключити їх на ігри. Nike кладе в коробку інтерактивні комікси і яскраві стікери, а сама коробка з легкістю замінює розмальовку.

Через сервіс Nike не просто продає взуття, а створює спільноту, до якої залучає як дітей, так і їхніх батьків. Бренд допомагає батькам у зручному форматі вирішувати питання з покупкою дитячого взуття і займати вільний час дітей, а дітям - розвиватися і творити. Таким чином, ритейлер формує довгострокову лояльність, яка побудована на емоціях і має потенціал до передачі з покоління в покоління - від батьків до дітей.

Джерело: RDT-INFO

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський пр-т, 15

  • Час роботи:

    09:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Лівобережна"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23