Адреса виставки:
Міжнародна виставка Children's Fashion Fair відбулася вже в 24-й раз.
Саме таку назву отримала добре відома виставка дитячого одягу і взуття Baby Fashion буквально в минулому році, після ребрендингу. Сьогодні це найбільший і, мабуть, єдиний в Україні спеціалізованмй захід, присвячений дитячій моді, що працює у форматі «бізнес-для-бізнесу».
У Children's Fashion Fair 2018 Осінь взяли участь майже 150 учасників, які представили широкий спектр дитячого одягу, взуття та аксесуарів для дітей від народження до підліткового віку - верхній одяг, повсякденний, діловий, святковий, спортивний, трикотаж, головні убори, панчішно-шкарпеткові вироби, взуття, прикраси і т. п. Також були представлені тканини, прикладні матеріали та фурнітура для виготовлення одягу і взуття.
2 дні в рамках виставки проходили демонстраційні покази колекцій дитячого одягу. В Fashion Show свої колекції представили: TM CVETKOV, TM MARIONS, TM VIANI, TM REIMA, LASSIE, GUSTI, FLASH, TM LITTLE BABY, TM ARTI-MIX-STYLE, TM ДІБРОВА, дитяча студія моделей "GLYANEC", TM MARGO MAGNIFIQUE, ДИЗАЙНЕР ТЕТЯНА ВАСІНА, TM YUMSTER, TM ELENA BILYK, Колекції Асоціації дитячої моди.
А також відбулися бізнес-семінари і майстер-класи. Дві ТОП події для власників магазинів - Тренінг по роботі з персоналом від кращого експерта з цих питань Геннадія Ткаченка і майстер-клас «Вибір концепції магазину» від генія мерчендайзингу Віталія Степаненко. Майстер-клас з переговорів із постачальниками провів Олександр Віецкій, тренер з особистим 15-річним досвідом у сфері закупівель.
Серед учасників і гостей виставки багато національних виробників, продукція яких може мати успіх і на зовнішніх ринках. Спеціально для них вперше в рамках виставки пройшов практичний семінар від експерта з міжнародної логістики Михайла Лісняка - «Старт експортних продажів дитячого одягу».
Ну і як же без інтернет-маркетингу! Відбулися практичні семінари від партнерів виставки: сучасними трендами email-маркетингу поділилася Яна Ілляшенко, PR manager компанії YUDJES GROUP, а керівник компанії «Хорошоп» Ігор Стольницький розповів плюси і мінуси, з точки зору продажів, власного сайту та маркетплейса.
Дякуємо вам за те, що були з нами, і чекаємо вас на наступній виставці, яка відбудеться в березні 2016 року.
Бажаємо вам всього найкращого!
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ,
Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Шулявська"
Таксі: