banner-feb22-ua.jpg
09.06.2020 17:33:00

Bembi - одяг щасливих дітей!

Bembi - одяг щасливих дітей!

Розповідає Вікторія Хитрук, співвласниця і CEO компанії «Bembi»

З чого все починалося? Як прийшов задум створити підприємство?

Все почалось у 1998 році. Першою інвестицією в наш майбутній бізнес був пристрій «оверлок» за 100 доларів і 2 рулони тканини. Ринком збуту був місцевий базар у Хмельницькому, а асортимент складався з пелюшок та кофтинок «льоля».
У той час я отримувала другу освіту, і в якийсь момент мене настільки надихнули слова викладачки з економіки підприємств, що я вирішила ризикнути та започаткувати власну справу.

Перші спроби вести бізнес були доволі успішними, дали змогу відчути інтерес ринку, отримати позитивні відгуки на продукцію, і це стало для нас рушійною силою: ми стали більш системно підходити до виробництва, поступово розширюючи асортимент одягу та ускладнюючи виробничі потужності.
«Вихід у космос» за межі Хмельницького вперше відбувся у 2003 році завдяки участі у форумі BABY EXPO. Саме тоді ми знайшли перших постійних клієнтів, з якими і до сьогодні успішно співпрацюємо.
З 2008 року компанія почала розвивати власну мережу брендових магазинів, а також створила мережу дистрибуції за регіональним принципом, яка охопила всю країну.
У 2014 році було відкрито представництво у Польщі, яке і сьогодні є нашим форпостом для підкорення Європи. Уже звідти відвантажуємо продукцію у Бельгію, Францію, Німеччину, країни Прибалтики.
За 20 років ми пройшли шлях від пошиття на дому у приватних швачок до сучасного потужного підприємства, яке постійно розвивається, зі своїми стійкими каналами продажів.

Як Ви позиціонуєте своє підприємство?

Зараз «Bembi» — найбільша фабрика в Україні з виробництва одягу для дітей від 0 до 9 років. Ми пропонуємо найбільш широкий асортимент, це близько 5000 SKU (~2 500 000 одиниць продукції) на рік. Наші виробничі потужності оснащені найсучаснішим обладнанням і займають близько 7250 м2.
Як лідер сегменту, ми постійно розвиваємося, наслідуємо світові тренди, враховуючи специфіку локальних ринків.
Наші принципи роботи — відповідальність, чесність, постійне прагнення змінюватися й розвиватися — допомагають вибудовувати гармонійні стосунки з партнерами, споживачами та співробітниками.
Наш продукт ми позиціонуємо як еталон дитячого одягу Made in Ukraine, а девіз компанії: «Bembi — одяг щасливих дітей».
Як створюються ваші колекції? Хто є головним генератором ідей у компанії?

Будь-який дизайн створюється для того, щоб викликати емоцію у кінцевого споживача.
І наш професіоналізм полягає у тому, щоб мислити в площині математики попиту ринку, на якому ми працюємо, але також враховувати світові тренди fashion індустрії.
Завдяки власній мережі брендових магазинів і участі в українських і міжнародних виставках ми добре знаємо кінцевого споживача і, орієнтуючись на нього, створюємо колекції, які вичерпно задовольняють попит.
Зараз над створенням колекцій під керівництвом арт-директора працює команда з 10 дизайнерів України і Польщі, величезний експериментальний цех та висококваліфікована команда технологів і конструкторів.
Також у цьому році ми почали активну роботу у партнерстві з дизайн-бюро «New Fashion Zone».
В рамках щорічного Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів ми оголосили грант на розробку весняної сasual колекції одягу для дітей від 4 до 9 років. Переможця обрано, і скоро ми зможемо показати вам результати цієї колаборації.
Розкажіть де купуєте тканини, фурнітуру?

Ми закуповуємо сировину у провідних турецьких і польських виробників.
Всі тканини, які ми використовуємо, відповідають стандарту Oeko-Tex Standard 100. Це міжнародна система тестування і сертифікації виробів з текстильних матеріалів на безпеку, яка встановлює обмеження на використання хімічних речовин.
Оскільки користувач нашого продукту — це маленька дитина, ми дуже прискіпливо ставимося до якості сировини і всіх матеріалів, з яких виготовляється одяг.
Для принтів, наприклад, ми використовуємо фарби, які не містять важких металів — доволі стійкі, але абсолютно безпечні.
Фурнітура для нашого одягу — безнікелева і теж сертифікована за Oeko-Tex Standard. Замість нікелю використовується обробка free. Вона не містить нікель, але при цьому має аналогічний сріблястий колір і не викликає алергічних реакцій під час контакту зі шкірою дитини.
Де сьогодні продається продукція ТМ «Bembi»?
Структура продажів компанії включає в себе дистрибуцію (60%) і роздріб (40%).
В Україні продукція «Bembi» продається у понад 1000 магазинах.
Багато крупних партнерів працюють з нами по 10–15 років, і це переконує у тому, що ми все робимо правильно і наш продукт задовольняє потреби ринку.
За кордоном ми постачаємо продукцію здебільшого у Білорусь, Польщу, Молдову, Німеччину, Францію та інші країни Європи.
Що для вас визнання бренду «Bembi»?
Мене завжди мотивувало бажання зробити дитячий одяг Made in Ukraine світовим брендом, за яким буде стояти довіра, захоплення та лояльність найвибагливіших споживачів.
Так склалося, що в Україні є стереотип, з яким ми боремося весь час від заснування компанії: українське — не якісно, не стильно. Така упереджена думка іноді виглядає маразматично: іноземному бренду готові пробачити будь-яку помилку, до українського ж вимоги значно вищі — це має бути і мегаякісно, і мегадешево.
Для мене визнання бренду «Bembi» — це визнання того, що українське — це круто!
Адже ми стільки вкладаємо в те, щоб це були не просто слова: високі стандарти якості, наслідування трендам, чутливість до потреб ринку.
Відгуки від наших клієнтів про те, що одяг «Bembi» якісний, стильний, улюблений, мотивує мене і команду вкладатися ще більше, створювати кожен виріб з любов’ю.

Які маєте плани на майбутнє? Про що мрієте у роботі?

У планах — зміцнення позицій на європейському ринку, відкриття нових брендових магазинів в Україні та розвиток власної інтернет-площадки, щоб бути ще більш доступними для споживача.
Що стосується асортименту, думаємо про розширення у бік підліткового віку. Аналізуючи попит, розуміємо, що тінейджерський одяг — це особлива категорія, яка оминається більшістю українських виробників, і наразі потребу задовольняють іноземні бренди, які дуже часто не відповідають усім стандартам і вимогам до дитячого одягу.
У 2019 році ми вперше запустили лінійку шкільного одягу, а на цей сезон запропонуємо оновлену колекцію з удосконаленими моделями та акцентом на сasual стиль і зручність.
Також компанія невпинно займається підвищенням ефективності виробництва. На 2020 рік у пріоритеті — скорочення терміну від створення колекцій до появи одягу на полицях.
Ви — щорічний учасник виставки. Які новинки підготували до BABY EXPO 2020?

У цьому році ми анонсуємо асортимент одягу Літо 2020, а також колекції майбутнього сезону Осінь 2020, які дещо відрізняються підходом у формуванні від попередніх.
Це 11 капсульних колекцій, присвячених різним тематикам, що актуальні зараз у дитячому світі моди.
Такий підхід до створення колекцій дає ряд переваг для кінцевого споживача: можливість вибирати тематику і дизайн до душі, ексклюзивність, підбір модного луку для дитини в рамках однієї колекції, адже капсульність передбачає легке поєднання речей між собою.
Також це очевидні переваги для продавця нашої продукції: автоматичне збільшення середнього чека, охоплення різних клієнтських сегментів та лояльність покупців.

Матеріал підготовано командою BABY EXPO

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23