banner-feb22-ua.jpg
02.06.2020 17:49:00

3 червня – Всесвітній день виставок. Трішки про користь виставок у розвитку вашого бізнесу

3 червня – Всесвітній день виставок. Трішки про користь виставок у розвитку вашого бізнесу

ПРО ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ВИСТАВОК 

3 червня відзначається свято виставкової індустрії - 5-й Всесвітній день виставок (Global Exhibitions Day) 2020. Він проводиться щорічно в першу середу червня з 2016 року. GED активно підтримується і просувається 41 партнерською асоціацією, UFI і членами цих асоціацій по всьому світу.

Тема цього року - «Виставки - ключ до відновлення економіки». В цьому році глобальний день нашої галузі сфокусується на тій найважливішый ролі, яку відіграють виставки у відновленні бізнесу і економіки. Виставки є найшвидшим способом возз'єднання з ринком, а зв'язки, зроблені на виставках, приведуть до відновлення економіки.

Всі учасники виставкової індустрії можуть приєднатися до святкування GED, визнаючи вплив виставок на місцеву економіку, на веденння бізнеса і об'єднання людей по всьому світу.

Мері Ларкін, президент UFI, сказала: «У дусі створення можливості виходу з кризи я закликаю всіх нас просувати нашу галузь при кожній нагоді і стежити за тим, щоб кожен знав, яку роль ми граємо у відновленні економіки. Перша можливість зробити це - 3 червня - Всесвітній день виставок!»

Щоб взяти участь в святкуванні GED 2020 року, відвідайте сайт globalexhibitionsday.org, тут можна також знайти повідомлення, логотипи, візуальні елементи і багато іншого.

Facebook Post 940x788 px (9).jpeg
ТРІШКИ ПРО КОРИСТЬ ВИСТАВОК У РОЗВИТКУ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Виставки - надзвичайно універсальний, багатоцільовий інструмент маркетингу. Вони відображають конкретний ринок в конкретному місці в конкретний момент, збираючи разом постачальників, покупців та фахівців.

Я не вірю в те, що хтось може виконувати сьогоднішню роботу вчорашніми методами і залишитися в бізнесі завтра. (Нельсон Джексон)

Споглядаючи на цитату, пропонуємо ознайомитися та прийняти до уваги інформацію, чому участь у виставках призведе до серйозного розвитку вашого бізнесу.

Отже, участь у виставках є корисною для вашого бізнесу тому що:

* це одна з найкращих форм маркетингу.  Ветерани виставок свідчать про те, що рентабельність інвестицій, досягнутих в результаті успішної виставки, складно - а часто й неможливо зіставити з іншими формами маркетингу.

* дозволяє особисто зустрічатися з потенційними клієнтами, а не спілкуватися з ними по телефону. По телефону ти просто інший голос. В особистому спілкуванні ти стаєш людиною, яку вони пізнають та хочуть підтримувати зв'язок.

*дає вам можливість зустрітись із існуючими клієнтами віч-на-віч. Хоча більшість сьогоднішніх справ ведеться через поштову скриньку або телефон, зустрічі віч-на-віч є безперечно ефективним способом ведення бізнесу.

*є місцем, де клієнти можуть звернутися до вас зі своїми довгостроковими планами та великими замовленнями , які можуть бути надзвичайно вигідними для вас як експонента.

* це місце для підприємств, які можуть оголосити та показати свої останні інновації та розробки, які можуть мати великий вплив на вашу галузь загалом.

Інновації - це характерний інструмент підприємців, це те, що надає наявним ресурсам нові можливості створення вартості.(Пітер Друкер)

*надає вам можливість ознайомитись із передовими новинками у вашій галузі та можливостями, які вони створюють. Через це запрошуйте своїх колег на виставки та відвідуйте разом презентації, які будуть підтримувати вас в курсі нових технологій, методів та тенденцій галузі.

Сучасний бізнес вимагає того, щоб продавці були бізнесменами в кращому сенсі цього слова, тобто людьми, що знають всі особливості продукту або послуги, яку вони пропонують ... людьми, які можуть зробити грамотну і ефективну презентацію, і, найголовніше, людьми, що мають сучасне уявлення про те, що таке обслуговування клієнта. 'ю В. Кобурн)

* одне з небагатьох середовищ, де ви маєте такий самий доступ до потенційних клієнтів, як і ваші конкуренти. 

"... тримайте своїх клієнтів поруч, а ваших конкурентів - ближче ..."

* дозволяє спостерігати, що ваші конкуренти роблять правильно, і застосовувати їх тактику до власного бізнесу. Чи є у вашій галузі конкретний конкурент, який, схоже, швидко зростає?  У той час, як ваша команда використовує виставку, як можливість познайомитись із існуючими клієнтами та зв’язатись із потенційними клієнтами, проведіть час, переглядаючи інших учасників виставки, щоб побачити, що вони роблять інакше від вас.

* це одна з найкращих можливостей зв’язатися з конкурентами та зрозуміти їхню стратегію продажу, їх ціноутворення та причини їх успіху.

* дозволить отримувати величезну кількість відгуків, які можуть допомогти вашому бізнесу розширюватися та вдосконалюватися. Прекрасний спосіб отримати корисний зворотний зв’язок - провести коротке опитування на своєму виставковому стенді та нагородити учасників ваучерами, чи подарунками від вашої компанії. 

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23