banner-feb22-ua.jpg
24.04.2024 06:00:00

Як розділити рекламу дитячих товарів за віком?

Як розділити рекламу дитячих товарів за віком?

У 2024 році реклама дитячих товарів вимагає нових підходів та розуміння сучасних дітей. Ось як можна пристосуватися до потреб конкретних груп споживачів:

Вікові групи та їх особливості

Вік 3-5 років: 

- важливо використовувати яскраві, анімовані образи; 

- реклама повинна заохочувати до гри та навчання.

Вік 6-8 років: 

- зосередження на освітньому контенті, враховуючи вплив шкільного середовища; 

- інтерактивність та залучення до розвитку важливі, оскільки ці діти активно використовують гаджети.

Вік 8-10 років: 

- стимулювання творчості та самовираження; 

- реклама повинна відображати активну участь в соціальному оточенні та групову діяльність.

Вік 10-12 років: - підкреслення індивідуальності та самостійності вибору; 

- використання соціальних медіа та цифрових платформ.

Вік 13-16 років: 

- акцент на стилі та моді, оскільки в цьому віці формується індивідуальний образ; 

- врахування важливості соціальних медіа та трендів серед підлітків.

Джерело: https://torgsoft.ua/

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23