banner-feb22-ua.jpg
20.04.2021 10:47:00

Як відкрити магазин дитячого одягу і знайти постачальника?

Як відкрити магазин дитячого одягу і знайти постачальника?

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО ВІДКРИТТЯ МАГАЗИНУ ОДЯГУ?

Ідея відкриття свого магазину одягу виникала у багатьох. Вона здається перспективною, адже в поповненні та оновленні гардеробу потребують люди всіх статей, віку і видів діяльності. Однак на старті виникає маса питань: з чого почати, в якому форматі торгувати, як підібрати асортимент, чи існують нюанси продажу речей для різних сезонів і покупців? Продумати треба багато чого. Але досвідчені радять починати з пошуку надійного постачальника, адже саме цей момент лежить в основі успіху торгового бізнесу. Але, про все по порядку.

ЯК ВІДКРИТИ МАГАЗИН ОДЯГУ З НУЛЯ? РОЗБИРАЄМОСЯ З АЗАМИ

Як вибрати товарну нішу? Це можуть бути жіночі та чоловічі колекції, лінійки для малюків, школярів чи підлітків, святкові речі, спортивне або туристичне екіпірування. Щоб визначитися з вибором, подумайте, які групи товарів більш затребувані в вашому регіоні і лежать до душі особисто вам. З першим моментом зрозуміло. Другий працює так: знання реалізованої продукції і особиста зацікавленість продавця в ній привертає клієнтів, а це позитивно позначається на продажах.

Де взяти грошей? Коли власних коштів недостатньо, тоді можна спробувати зібрати потрібну суму по знайомим або позичити в кредитній організації. При зверненні в банк враховуйте, що бізнес-позики бувають цільовими і нецільовими. Від цього залежить процентна ставка, необхідність внесення застави, спосіб погашення заборгованості та інші нюанси.

Де продавати? Варіанта два: в інтернеті або в приміщенні (частіше для цієї мети використовують орендований модуль в ТЦ). Обсяг капіталовкладень в обох випадках можна порівняти. Структура витрат при класичній схемі складається з витрат на оренду або купівлю торгових площ, придбання меблів, вішалок і дзеркал, оплати праці найманого персоналу. Це не знадобиться, якщо продавати одяг планується в мережі. Але тут є свої тонкощі: належить витратитися на контекстну рекламу, створення і просування сайту або каналу в соцмережі.

Де закуповувати? Постачальника можна назвати хорошим, якщо він в змозі вчасно забезпечувати своїх клієнтів якісною продукцією за низькою ціною. Важливі моменти - це його лояльність до початківців і гарантії доставки закупівлі точно в строк. Критеріїв багато, звідси і сумніви в існуванні таких компаній. Насправді вони є, але знайти їх вдається не відразу. Часто пробні партії доводиться купувати у кількох постачальників з тим, щоб потім серед них вибрати оптимального. Тут головне не боятися і пробувати, адже знайшовши підходящого, бізнес в особі постачальника знайде не просто партнера, а надійного друга.

Як обійти конкурентів? Актуальне питання, адже конкуренція в цій сфері дуже висока. На цю тему написано сотні книг, але вся їх суть зводиться до необхідності детального аналізу роботи суперника. Особливо корисно вивчення його слабких сторін, адже при грамотному підході мінуси конкурента можуть стати вашими перевагами. Допомагає також введення дисконтних програм, проведення акцій, підвищення якості обслуговування, створення зручних каталогів, автоматизація.

ЯК ВІДКРИТИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН?

Зробити майданчик для дистанційної торгівлі можна на базі будь-якої системи управління контентом. Зазвичай для вирішення цих завдань використовують Bitrix, OpenCart, WordPress. Кожна платформа має свої плюси і мінуси, конкретну вибирають виходячи із завдань підприємця. На самому старті можна обійтися групою в соціальних мережах, однак у міру становлення справу доведеться перенести на сторінки окремого сайту.

В цілому, для створення і підтримки працездатності цифрового магазину краще найняти фахівців. Навіть якщо ви розумієтеся на веб-розробці, вмієте складати хороші тексти і робити якісні фотознімки, часу на такі заняття у початківця-підприємця просто не залишиться.

СЕКРЕТИ УСПІШНОГО ОФЛАЙН-МАГАЗИНУ

Для початку добре підійдуть площі в розкручених торгових центрах, розташованих в місцях масового скупчення людей. Розмір приміщення залежить від обсягу і складу пропозиції: для білизняної тематики досить маленького модуля до 25 м2, для продажу верхнього гардеробу краще підійдуть більші простори.

При викладенні товару і оформленні приміщення важливо враховувати психологічний фактор, адже від цих моментів виручка магазину залежить не менше ніж на 20%. Маркетологи рекомендують в центрі розташовувати стелажі з найбільш ходовими позиціями, а кути і місце біля входу залишати під банери, касу, інформаційні табло і манекени.

Інтер'єр торгового простору повинен доповнювати асортимент, але ніяк не домінувати над ним. У примірювальній крім гарного освітлення, невеликої тумби і дзеркала корисно зробити не один, а кілька гачків.

У розкрутці роздрібного офлайн-магазину найбільшу ефективність показує зовнішня реклама, роздача листівок і проведення промо-акцій. При відкритті нової точки непогано спрацьовує роздача флаєрів і поштова розсилка. Розвинені бізнеси для розширення охоплення можуть дозволити собі замовлення дорогої реклами в місцевих ЗМІ та на радіо.

ДЕ ШУКАТИ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ ОДЯГУ?

Пошук контрагента - завдання складне. По-перше, їх дуже багато. Щоб вибрати конкретного належить перелопатити купу інформації, а значить витратити багато часу. По-друге, труднощі виникають на етапі перевірки потенційного партнера. Звичайно, є відгуки. Але наскільки їм можна довіряти? По-третє, навіть налагоджене співробітництво може раптово припиниться в силу зміни умов, зміни кадрів або в наслідок інших факторів. Тому давайте розглянемо які взагалі є варіанти і спробуємо зважити їх «за» і «проти».

Оптові закупівлі на ринках

На перший погляд це ідеальне рішення: приїжджаєте на місце, оцінюєте моделі своїми очима, перевіряєте якість текстилю на дотик, при можливості торгуєтесь про ціну і спілкуєтеся з продавцем. У такому підході є лише 2 мінуса, але вони критичні:

Втрата часу. Приїхати потрібно вдень, а це автомобільні пробки та інші дорожні труднощі. Ситуація ускладнюється, якщо ринок знаходиться в іншому місті, а у підприємця є маленькі діти.

Конкуренція. Простоту і зручність люблять всі, а тому виходить, що в вашому місті у всіх магазинах будуть вивішені однакові моделі. Про яку відстройку від конкурентів тут може йти мова?

Виробники одягу

Тут одяг оптом можна купити максимально вигідно, перевагою є і впевненість в якості пропонованих виробів. Однак оскільки швейні фабрики не зацікавлені в дрібнооптових поставках, то бізнесмену доводиться підшукувати склад для зберігання покупок і опрацьовувати схему продажів фактично однакової продукції. Крім того, далеко не у кожного виробника організований процес доставки. Отже, транспортування товарів підприємцю теж доводиться брати на себе.

B2B торгові майданчики

По суті це агрегатори, за допомогою яких зареєстровані на сервісі закупівельники і постачальники знаходять один одного. Деякі з них працюють безкоштовно, існуючи за рахунок публікації рекламних оголошень. На інших обслуговування платне, найчастіше у вигляді комісії від угоди.

Гардеробний профіль на таких платформах представлений дуже добре, саме ця категорія товарів найбільш затребувана в інтернеті. Тому асортимент тут великий, а продавців дуже багато. Звідси головний мінус - трата часу на порівняння цін і вивчення партнерів. При роботі через такі портали текстиль на власні очі не побачиш, але це проблема стосується всіх видів електронної комерції.

Пошукові системи

Принцип використання простий: вбиваєте в пошуковий рядок запит, а потім дивіться результати видачі. Кількість таких обчислюється мільйонами, але все вивчати зовсім необов'язково. Алгоритми пошукових систем налаштовані так, що на першу сторінку виводяться посилання на ресурси надійних постачальників. Оскільки можливості просто купити місце у видачі немає, то довіряти рекомендаціям систем цілком можна.

Звузити область пошуку допоможе уточнення запиту. Так, у відповідь на фразу «купити одяг оптом» Google запропонує 24 млн посилань. А якщо в запит додати слова «з Туреччини», то цифра відразу скорочується до 22 млн.

ЯК ВИБРАТИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ОДЯГУ?

Отже, ви зібрали для себе особисту базу можливих контрагентів. Щоб вибрати гідного прискіпливо вивчіть наступне:

час існування на ринку, юридичний статус та іншу інформацію про компанію;

обсяг первинної закупівлі і мінімальну суму замовлення;

тривалість, умови і вартість доставки;

опубліковані на сторонніх ресурсах відгуки про співпрацю;

додаткову інформацію (сторінки в месенджерах і соцмережах, телефони, розташування на карті і т.п.).

Для уточнення не соромтеся дзвонити: клієнтоорієнтовані організації охоче відповідають на всі питання.

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23