banner-feb22-ua.jpg
18.06.2020 15:38:00

ВЕЛИКІ НАДІЇ: Іспанська індустрія дитячої моди виходить з карантину

ВЕЛИКІ НАДІЇ: Іспанська індустрія дитячої моди виходить з карантину

ASEPRI - Національна асоціація виробників товарів для дітей, яка об'єднує 150 іспанських компаній (300 брендів), які за власною ініціативою вийшли на передову в справі боротьби з пандемією. Директор асоціації Лорес Сегура і керівник фінансової служби Марга Перальта розповіли, як підприємства індустрії дитячої моди Іспанії повертаються до роботи після карантину.

В якій ситуації опинилися компанії, що випускають і торгують товарами для дітей, після оголошення карантину в Іспанії?

Іспанський уряд запровадив суворий карантин по всій країні. З 16 березня по 3 травня жителі країни могли виходити з дому тільки для того, щоб купити їжу, ліки, в разі екстреної необхідності або для того, щоб піти на роботу в компанії, діяльність якої дозволено не зупиняти. Функціонували тільки фабрики і магазини, які постачають товари першої необхідності, такі як продукти харчування і ліки. Решта підприємств промисловості і торгівлі були змушені закритися - дистанційна робота для них була єдиним можливим рішенням.

Більшості компаній довелося вдатися до способу звільнення, який дозволяє розлучатися зі співробітниками на конкретний проміжок часу, в зв'язку з пандемією Covid-19. У міру того, як компанії відновлюють діяльність, вони можуть поступово повертати звільнених працівників. Багато підприємств під час карантину отримали податкові канікули і спеціальні позики, пропоновані урядом.

Чи випускали підприємства дитячих товарів засоби індивідуального захисту?

Іспанські виробники дитячої моди і засобів по догляду за дітьми відразу почали виробляти маски, захисні козирки, водно-спиртові гелі, рукавички, термометри. Їхня продукція відповідає діючим європейським санітарним нормам як стосовно сировини, так і в процесах виробництва. Основними покупцями стали іспанські магазини дитячих товарів. Деякі дитячі виробники, які також випускають товари медичного призначення, забезпечують засобами індивідуального захисту лікарні та державні установи. ASEPRI, щоб допомогти своїм партнерам, створила онлайн-платформу, яка пов'язує виробників цих продуктів із замовниками.

Чи виникали проблеми з поставками і як їх вдалося вирішити?

Так, в березні виникла проблема з пошуком сировини в Іспанії, і через надзвичайну ситуацію уряд Іспанії зробив закупівлі в Китаї. В даний час іспанські компанії більш підготовлені і мають у своєму розпорядженні матеріали, необхідні для виробництва в Іспанії. Сьогодні у них більше немає проблем з доставкою продукції і товарів.

Як дитяча індустрія Іспанії виходить з карантину?

У період з 4 травня по кінець червня в країні планується поступово зняти карантинні обмеження, при цьому в кожному регіоні Іспанії враховується рівень поширення і захворювання Covid-19 - виходячи з цього приймається рішення про те, щоб дозволяти людям більш вільно пересуватися, відкривати фабрики і магазини. З 4 травня заробили практично всі заводи і магазини дитячих товарів площею менше 400 м² - останні повинні були працювати за попереднім записом. В середині травня цей тип торгових точок зміг уже приймати відвідувачів, обмежуючи їх число до 30% від звичайного трафіку. В кінці травня почали відкриватися торгові центри та магазини площею понад 400 м² - кількість відвідувачів як і раніше обмежена. У період з 4 травня до кінця червня також рекомендується дотримуватися дистанційної роботи, але це не є обов'язковою вимогою.

Які заходи санітарно-епідеміологічної безпеки приймаються сьогодні в дитячих магазинах?

ASEPRI, зі схвалення органів охорони здоров'я, розробила керівництво для магазинів дитячих товарів, щоб запобігти поширенню Covid-19. Основні санітарні вимоги для працівників і покупців: вивіска на вході в магазин повинна вказувати максимальну місткість торгового залу, за дотриманням якої повинні стежити співробітники, між людьми в залі повинна зберігатися дистанція не менше двох метрів, всі повинні носити захисну маску і рукавички, використовувати водно спиртовий гель. Примірювальну необхідно очищати і дезінфікувати після кожного використання. А в приміщеннях магазину потрібно робити вологе прибирання і дезінфекцію два рази в день.

Особлива увага приділяється текстильному одягу, що повернувся після примірки - він повинен знаходитися на карантині 48 годин. Після цього його можна знову приміряти, але не можна продавати.

А які санітарні вимоги пред'являються фабрикам?

Виробники теж повинні проводити очистку та дезінфекцію приміщень, як мінімум, два рази на день з використанням хлорки. Співробітники повинні носити маски, щодня прати свій одяг водою з температурою 60-90 ° C, регулярно мити руки водою або водно-спиртовим гелем, дотримуватися соціальної дистанції в два метри. Якщо працівник контактував з людиною, зараженою Covid-19, він повинен залишатися вдома на карантині протягом 14 днів.

Які категорії дитячих товарів сьогодні користуються попитом? Як змінюється асортимент?

Діти продовжують рости. Так що основний продукт підприємств дитячої моди - одяг, взуття та ін. - як і раніше затребуваний. У категоріях додаткових товарів і високоціновому сегменті спостерігається істотне зниження продажів.

Багато виробників дитячої моди і товарів по догляду за дітьми додають в продуктовий портфель гігієнічні товари та пропонують знижки.

Якою бачать іспанські компанії дитячої моди життя після пандемії?

В цілому, компанії очікують у другій половині року істотного зниження продажів і прибутку на рівень близько 30%. Поточна невизначеність і скорочення доходів позначаться в тому числі на скорочення участі в галузевих виставках.

Багато хто розуміє, що настав час провести внутрішню реструктуризацію, посилити розвиток на національному ринку і запустити або розширити онлайн-канал продажів. І незважаючи на складну ситуацію, яка спостерігається сьогодні, у нас все ж великі надії на відновлення індустрії дитячої моди і товарів для дітей в Іспанії.

Джерело: https://acgi.ru/

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23