Адреса виставки:
Люди не можуть жити без емоцій і готові платити за свої враження.
Як створити не просто магазин, а ВРАЖАЮЧИЙ магазин - не просто місце покупок, а простір, що будить позитивні емоції, за якими покупець повертатиметься знову і знову?
Що таке економіка вражень, як нею управляти, і чому економіка товарів більше не працює?
Запрошуємо на унікальний майстер-клас Віталія Степаненко - ритейл-консультанта і дизайнера міжнародного рівня, генія мерчендайзингу! В рамках майстер-класу:
- з чого починається магазин? Вибір концепції магазину
- побудова емоційного роздрібного бренду
- маркетинг вражень і емпіричний маркетинг - нові тренди в економіці
- емоції замість раціо. Як вплинути на рішення про покупку за допомогою вражень.
Тільки практичні кейси. Ніяких «розмитих» історій і узагальнених рекомендацій. Максимум інформативності!
Майстер-клас відбудеться 11 березня 2020 року, в рамках Міжнародного форуму дитячих товарів BABY EXPO (Київ, МВЦ). Бронювання квитків буде відкрито з 15 січня.
А також серія корисних семінарів і тренінгів, які допоможуть зробити ваш магазин прибутковішим.
Слідкуйте за оновленнями!
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ,
Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Шулявська"
Таксі: