Вибір концепції магазину: побудова емоційного роздрібного бренду

Про захід

Час проведення:
12.09.2018, 11:00 - 12:30
Місце проведення:
Конф-зал №8
Умови участі:
Вхід вільний для всіх бажаючих

Спікер:

Віталій Степаненко

Віталій Степаненко

  • геній мерчендайзингу, режисер вражень, консультант-дизайнер

Опис тренінгу

Вибір концепції магазину: побудова емоційного роздрібного бренду

-        Кожен товар можна співвіднести з враженням

-        Товар, який не сприймається, не відкладається в свідомості Покупців як потенційно бажаний

-        Роздрібні компанії повинні покращувати не тільки якість пропонованих продуктів, а й якість їх сприйняття Клієнтами

-        Знижки подібні до випадкових зв'язків, сильні бренди - це справжня любов

-        Всі використовувані в мерчендайзингу організаційні та чуттєві чинники атмосфери магазину є, подразниками, покликаними сформувати сприйняття і поведінку Покупців в торговому залі

-        Дизайн - не засіб прикраси, а засіб донесення особливостей


СПІКЕР: Віталій Степаненко - геній мерчендайзингу, режисер вражень, консультант-дизайнер, який розробляє і поліпшує магазини, роблячи їх прибутковими для рітейлерів і цікавими для Покупців. Створює новий купівельний досвід і атмосферу успішного роздрібного магазину. Консультує і розробляє дизайн магазинів для своїх клієнтів з 2009 року. Щиро любить, то чим ми займається.


Девіз: "Магазини - це моя і робота, і хобі!"


Реалізовані проекти: https://www.behance.net/vvstepanenko



Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський проспект, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, Лівобережна

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23