Адреса виставки:
Відповідь проста і банальна — так само як і професіоналу. Секретного способу налаштування таргету не існує. Різниця лише у підході до діла.
Для початку визначте ЦА (цільова аудиторія), її болі, бажання та тригери. Далі проаналізуйте продукт: чим корисний? які проблеми вирішує?
Не просто «ми 10 років на ринку», а що конкретно від пропозиції отримає споживач.
Скласти воронку продажів
Тут більш складно, але якщо коротко, то треба відповісти собі на такі запитання:
- як ЦА буде знайомитися з продуктом?
- які цілі в рекламному кабінеті будете виставляти?
- чим плануєте привертати увагу холодної аудиторії акціями, спецпропозиціями, лід-магнітом?
- що будете робити з теплою аудиторією? Прогрівати контентом в акаунті? Запускати ретаргет на знижковий товар? Можливо все разом?
- як будете працювати з аудиторією, яка вже є клієнтами? Доженете рекламою і зробите upsale? Підключите e-mail-розсилку? Або нехай самі згадують про вас?
Тепер можна братися за тези й тексти. Сформулюйте у 2-4 фразах, як ваш продукт вирішує біль клієнта? Чим він кращий за конкурентів? І не забудьте продумати заклик до дії.
Робимо рекламні макети
Після цього розпочинаємо роботу з аудиторіями та визначаємо, які інтереси та поведінка відповідають обраній ЦА.⠀
Не забуваємо про технічні налаштування: встановлення пікселів, створення подій, інтеграція лід-форми тощо.⠀
І нарешті, робимо запуск і аналізуємо результати. Дивимося, що зайшло: яка теза, креатив, плейсмент, на яку аудиторію спрацювали ефективніше. Що можна поліпшити, а від чого відмовитися та за необхідності масштабуємо результат.
Це дуже короткий опис процесу підготовки та запуску реклами. В залежності від специфіки бізнесу, деякі моменти будуть додаватися. Але в цілому, схема буде такою.
#всепотемі
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ,
Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Шулявська"
Таксі: