banner-feb22-ua.jpg
20.01.2023 11:50:00

ЯК ЗАПУСТИТИ ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ, ЯКЩО ВИ НЕ ПРОФЕСІОНАЛ?

ЯК ЗАПУСТИТИ ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ, ЯКЩО ВИ НЕ ПРОФЕСІОНАЛ?

Відповідь проста і банальна —  так само як і професіоналу. Секретного способу налаштування таргету не існує. Різниця лише у підході до діла. 

Для початку визначте ЦА (цільова аудиторія), її болі, бажання та тригери. Далі проаналізуйте продукт: чим корисний? які проблеми вирішує?

Не просто «ми 10 років на ринку», а що конкретно від пропозиції отримає споживач.

Скласти воронку продажів

Тут більш складно, але якщо коротко, то треба відповісти собі на такі запитання:

- як ЦА буде знайомитися з продуктом?

- які цілі в рекламному кабінеті будете виставляти?

- чим плануєте привертати увагу холодної аудиторії акціями, спецпропозиціями, лід-магнітом?

- що будете робити з теплою аудиторією? Прогрівати контентом в акаунті? Запускати ретаргет на знижковий товар? Можливо все разом?

- як будете працювати з аудиторією, яка вже є клієнтами? Доженете рекламою і зробите upsale? Підключите e-mail-розсилку? Або нехай самі згадують про вас?

Тепер можна братися за тези й тексти. Сформулюйте у 2-4 фразах, як ваш продукт вирішує біль клієнта? Чим він кращий за конкурентів? І не забудьте продумати заклик до дії. 

Робимо рекламні макети

Після цього розпочинаємо роботу з аудиторіями та визначаємо, які інтереси та поведінка відповідають обраній ЦА.⠀

Не забуваємо про технічні налаштування: встановлення пікселів, створення подій, інтеграція лід-форми тощо.⠀

І нарешті, робимо запуск і аналізуємо результати. Дивимося, що зайшло: яка теза, креатив, плейсмент, на яку аудиторію спрацювали ефективніше. Що можна поліпшити, а від чого відмовитися та за необхідності масштабуємо результат.

Це дуже короткий опис процесу підготовки та запуску реклами. В залежності від специфіки бізнесу, деякі моменти будуть додаватися. Але в цілому, схема буде такою.

#всепотемі

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23