banner-feb22-ua.jpg
06.03.2023 11:16:00

ЯК ПРАЦЮВАТИ З НЕВЕЛИКИМ РЕКЛАМНИМ БЮДЖЕТОМ?

ЯК ПРАЦЮВАТИ З НЕВЕЛИКИМ РЕКЛАМНИМ БЮДЖЕТОМ?

Клієнти завжди хочуть максимально за мінімально. Між цими словами підставте свої значення.

Особливо це працює, коли до фахівців звертаються знайомі через знайомих з проханням: «Зробіть мені 1000 лідів, тільки у мене ну, ма-а-аксимум 30k грн бюджету».

Зробити-то можна, але є кілька «але»…

По-перше, залежить від ніші — чи можна в ній отримати 1000 лідів по 30 грн?

По-друге, чи зможе виконати це завдання медіабайер?

Працювати з малим бюджетом набагато важче!

Фахівці, які вміють ефективно працювати з малими бюджетами, цінніші за тих, хто працює з великими. Як мінімум тому, що таких запитів значно більше.

При бюджеті у 100k є де розвернутися: можна зробити більше тестів, провести аналітику і вперед, до запуску реклами.

При роботі з невеликим бюджетом потрібен більш ювелірний підхід, бо медіабайеру необхідно:

- провести детальний аналіз реклами конкурентів;

- знати точно, яка цільова аудиторія спрацює, які у неї болі та вигоди;

- розуміти, які макети, заголовки, тексти спрацюють напевно;

- працювати без тестів, відразу давати результат.

Тут потрібен досвідчений фахівець, який розуміє нішу і знає всі підводні камені. У нього немає права на помилку, оскільки немає бюджету на перезапуски.

За бюджет у 30k тактика така (ціни приблизні):

- запускаємо кампанію на 400-600 грн на день;

- дивимося, як працюють оголошення 2-3 дні;

- аналізуємо ціну кліка/конверсії, вона має бути не більшою за 100 грн;

- дивимося показник CTR (це показник кількості лідів, що перейшли у статус реального покупця), який залежить від ніші;

- аналізуємо користувачів, що приходять - наскільки вони цільові.

«Лід — це потенційний клієнт, який проявив інтерес до товару чи послуги та залишив свої контакти: телефон, адресу електронної пошти, акаунт у месенджері тощо»

Якщо отримуємо цільову аудиторію, навіть по 100 грн за лід, то розуміємо, що робимо все правильно, оголошення продають. Тут не потрібно витрачати час і кошти на довгі прогріви. Приступаємо до наступного етапу — починаємо знижувати ставку, щоб скоротити вартість цільової дії.

Важливі рекомендації

На етапі вивчення самого проєкту важливо витягнути всю необхідну суть продукту для потенційного споживача, опрацювати болі та вигоди, щоб закласти в рекламні тексти все, що викличе інтерес, дасть відповіді на запитання, закриє заперечення та переконає придбати продукт.

Правильний підхід допоможе прямо в рекламі переконати користувача виконати потрібну дію: підписатися, зареєструватися, купити.

Резюмуємо

Робота з невеликим бюджетом дуже кропітка, тут потрібна пильна увага до рекламної кампанії: глибока аналітика реклами конкурентів, ретельне опрацювання самого продукту, дослідження болі та заперечень цільової аудиторії та постійний моніторинг кожного рекламного оголошення.

#всепотемі

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23