Адреса виставки:
Клієнти завжди хочуть максимально за мінімально. Між цими словами підставте свої значення.
Особливо це працює, коли до фахівців звертаються знайомі через знайомих з проханням: «Зробіть мені 1000 лідів, тільки у мене ну, ма-а-аксимум 30k грн бюджету».
Зробити-то можна, але є кілька «але»…
По-перше, залежить від ніші — чи можна в ній отримати 1000 лідів по 30 грн?
По-друге, чи зможе виконати це завдання медіабайер?
Працювати з малим бюджетом набагато важче!
Фахівці, які вміють ефективно працювати з малими бюджетами, цінніші за тих, хто працює з великими. Як мінімум тому, що таких запитів значно більше.
При бюджеті у 100k є де розвернутися: можна зробити більше тестів, провести аналітику і вперед, до запуску реклами.
При роботі з невеликим бюджетом потрібен більш ювелірний підхід, бо медіабайеру необхідно:
- провести детальний аналіз реклами конкурентів;
- знати точно, яка цільова аудиторія спрацює, які у неї болі та вигоди;
- розуміти, які макети, заголовки, тексти спрацюють напевно;
- працювати без тестів, відразу давати результат.
Тут потрібен досвідчений фахівець, який розуміє нішу і знає всі підводні камені. У нього немає права на помилку, оскільки немає бюджету на перезапуски.
За бюджет у 30k тактика така (ціни приблизні):
- запускаємо кампанію на 400-600 грн на день;
- дивимося, як працюють оголошення 2-3 дні;
- аналізуємо ціну кліка/конверсії, вона має бути не більшою за 100 грн;
- дивимося показник CTR (це показник кількості лідів, що перейшли у статус реального покупця), який залежить від ніші;
- аналізуємо користувачів, що приходять - наскільки вони цільові.
«Лід — це потенційний клієнт, який проявив інтерес до товару чи послуги та залишив свої контакти: телефон, адресу електронної пошти, акаунт у месенджері тощо»
Якщо отримуємо цільову аудиторію, навіть по 100 грн за лід, то розуміємо, що робимо все правильно, оголошення продають. Тут не потрібно витрачати час і кошти на довгі прогріви. Приступаємо до наступного етапу — починаємо знижувати ставку, щоб скоротити вартість цільової дії.
Важливі рекомендації
На етапі вивчення самого проєкту важливо витягнути всю необхідну суть продукту для потенційного споживача, опрацювати болі та вигоди, щоб закласти в рекламні тексти все, що викличе інтерес, дасть відповіді на запитання, закриє заперечення та переконає придбати продукт.
Правильний підхід допоможе прямо в рекламі переконати користувача виконати потрібну дію: підписатися, зареєструватися, купити.
Резюмуємо
Робота з невеликим бюджетом дуже кропітка, тут потрібна пильна увага до рекламної кампанії: глибока аналітика реклами конкурентів, ретельне опрацювання самого продукту, дослідження болі та заперечень цільової аудиторії та постійний моніторинг кожного рекламного оголошення.
#всепотемі
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ, Броварський пр-т, 15
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Лівобережна"
Таксі: