banner-feb22-ua.jpg
25.03.2020 11:56:00

Viani: Всі дівчатка люблять красу

Viani: Всі дівчатка люблять красу

Зі швейною майстерністю Наталя Бойко знайома з дитинства: бабуся і тато передали любов до швейної справи. Уже в «дитсадковому» віці Наталя почала свій красивий швейний шлях, ходила у швейне ательє за клаптиками й обшивала ляльок, а в школі – в'язала. А коли виросла, стала дизайнером і виробником одягу для дівчаток під брендом Viani. В інтерв'ю ми розпитали Наталю про те, як їй вдалося втілити мрію.

ПРО СТАРТ БІЗНЕСУ

Після закінчення навчання я влаштувалася в компанію, де однією з умов під час прийняття на роботу було озвучити свою мрію. Я сказала, що хочу займатися виробництвом дитячого одягу, і через 9 місяців пішла з цієї компанії. Що було найважчим на старті? Організувати і зрозуміти, як працює бізнес, прийняти те, що красиве життя в офісі закінчилося, з підборів і костюмів перейти на ринок.

Мій бізнес-шлях розпочався з продажу дитячих товарів українського виробництва; я приїхала на гуртовий склад в Києві і залишила там всі гроші. Потім були фінансові й організаційні труднощі, але все, що я робила, було не заради грошей, мені завжди хотілося підбирати діткам якісний і красивий одяг. Поступово мені вистачило грошей на турецьких виробників, потім на італійських. Потроху я вивчала попит покупців і вікову групу.

Згодом я зрозуміла, що українському споживачу потрібен інший одяг, і ми вирішили шити самі в сегменті середній, середній+. Мені дуже подобався нарядний напрям, оскільки для мене важливі естетика, краса, зовнішній вигляд та ідеальний пошив. Сьогодні у нас три монобрендових магазини в торговельних центрах Києва, і наші гуртові покупці по всій Україні.

Брендом «Модні дітки» ми стали у 2013 році, коли почали шити перші сукні. Але оскільки «модних діток» було багато, ми зробили ребрендинг і вибрали ім'я «Viani» – це перші літери імен моєї родини. Це ім'я було вибране ще й тому, що ми хотіли вийти на європейський ринок. Ім'я бренду має відповідати стилю продукту, місії та ідеї, що пов'язані з любов'ю до дітей і сімейними цінностями в тандемі з естетикою, ніжністю та елегантністю.

ПРО КОМАНДУ, ЇЇ РОЛЬ У БІЗНЕСІ

Все почалося з мрії та підтримки мого чоловіка, який дав мені певну суму для старту, але він не поставився до цього серйозно. А сьогодні ми партнери в нашому сімейному бізнесі.

Ми відкрили власний швейний цех тому, що не хотіли залежати від обставин, на які не могли вплинути. Шиємо самі вже понад три роки. А на початку нашого шляху, як бренду, ми розміщували замовлення в інших цехах, в команді було тільки кілька людей. Потім поступово почали розвиватися і збільшувати команду.

ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ РОБОТИ

Кожна людина в моїй команді любить те, що робить, вкладає в роботу частину своєї енергії. У виготовленні одного виробу беруть участь близько 10 фахівців. Дизайнер придумує модель, конструктор робить лекало, ми відшиваємо зразок, тестуємо, дивимося пропорції, потім відправляємо в масове виробництво. У наших виробів багато унікальних обробок і ручної праці, оскільки деталі дуже важливі. Наш секрет у лекалах і величезному бажанні втілити в одяг для діток любов до своєї справи. Працює цілий механізм, і будь-яка, навіть мінімальна зупинка, може зашкодити виробництву, тому потрібно постійно рухатися вперед. Ми продумуємо таку технологію оброблення, щоб дітям було зручно. Безумовно, верхня частина нарядної сукні не може бути повністю натуральною. Але ми одними з перших почали ставити натуральну підкладку навіть на костюмну шкільну тканину. Ми ризикнули і не прогадали, і за нами почали повторювати.

Вся тканина у нас імпортна. Український ринок матеріалів і фурнітури загублений, за нього хтось повинен взятися.

ПРО ДІЛОВИЙ ОДЯГ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ

Ми не планували активно займатися одягом для школярів. Але якось нас дуже сильно підвів із замовленням постачальник, і ми активно включилися в роботу: за два місяці відшили шкільну колекцію. Коли все це сталося, у мене був шок, а зараз я цьому постачальнику навіть вдячна. Для нас шкільний одяг – це дуже важлива частина асортименту.

Ми могли постраждати після скасування шкільної форми. Але оскільки шиємо не шкільну форму в строгому сенсі слова, а красивий діловий одяг, прикрашений оксамитом і мереживом, ми продали практично всю колекцію в минулому сезоні, 95% гуртових клієнтів викупили свої замовлення (правда, тягнули до серпня у зв'язку з указом про скасування шкільної форми).

ПРО ВИРОБНИЦТВО ПІД УКРАЇНСЬКИМ БРЕНДОМ

У 2013 році мені запропонували шити одяг під італійськими бирками в Москві. Я була категорично проти, адже це був обман. Потім почалася війна, і ми остаточно пішли з цього ринку.

У нас на хвилі патріотизму перевернулася свідомість і змінилося ставлення до українських товарів. Раніше люди постійно дивувалися, що це шиє Україна, а зараз я бачу посмішки у наших покупців, оскільки вдалося завоювати довіру до українського. У багатьох країнах національному виробнику допомагає держава: вводить податкові пільги, частково оплачує участь у виставках. У нас такого, на жаль, немає.

ПРО КОНКУРЕНЦІЮ

Безумовно, в Україні у нас є конкуренти, але порівняти себе з кимось я не можу. Можна говорити тільки про подібну цінову політику і матеріали. Колись нас назвали «ексклюзивною масовкою» – у нас великий та якісний асортимент, зшитий у невеликих партіях.

ШКОЛА ДИЗАЙНУ І ДИТЯЧОЇ МОДИ

Це була моя чергова мрія і продовження бренду Viani. Мені хотілося навчити дітей тому, що я вмію. Ми організували школу для дівчаток від 5 до 14 років, де щонеділі викладаємо шиття, дизайн, дефіле, перукарське мистецтво, створюємо та шиємо колекції. Минулого року діти випустили свою першу колекцію одягу і презентували в школі. Зараз вони самі шиють іграшки, екосумки, одяг і носять їх у повсякденному житті, бачать результат своєї праці, отримують приємні емоції.

ПРО УЧАСТЬ У ВИСТАВКАХ

Виставки Baby Expo – це обов'язкова програма, я не можу там не бути. Це подіум, де ти можеш побачити результат своєї роботи на дітях, які дефілюють під музику.

Наша перша участь у виставці була в форматі вуличної торгівлі. У 2010 році ми перейшли на новий щабель участі – зі стендом у павільйоні, і ось дотепер з вами.

ПРО МОТИВАЦІЮ ТА МРІЇ

Я прокидаюся і йду на роботу із задоволенням, тому що займаюся улюбленою справою, є відповідальність, є команда, яка розраховує на мене. Я творчий і вимогливий керівник.

А ось натхнення залежить від внутрішнього стану. Якщо все добре, в день створюю по кілька моделей. А буває, що тижнями не можу до цього доторкнутися. Але коли бачиш результат, до якого ти причетний, це дуже сильно мотивує – і мене, і співробітників.

У мене є заповітна мрія, пов'язана з виробництвом, але нехай це залишиться секретом – щастя любить тишу. Мені б хотілося, щоб якомога більше дітей розуміли, що таке якісний одяг, любили і поважали себе, прагнули носити те, що їм подобається. Також ми працюємо над тим, щоб інтереси мами і дитини збігалися, щоб батьки не втратили ниточку взаємин з дитиною. Наша місія – це любов і турбота, втілена в одязі.

Матеріал підготовлено командою BABY EXPO

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23