banner-feb22-ua.jpg
18.01.2023 09:25:00

ТРИ ТРЕНДИ ІНТЕРНЕТ-ПРОДАЖІВ У 2023

ТРИ ТРЕНДИ ІНТЕРНЕТ-ПРОДАЖІВ У 2023

Покупці будуть звертати ще більше уваги на відгуки

Відгуки працюють як рекомендації: якщо вони є, то люди розуміють, що цьому продавцю можна довіряти. 

Щоб отримувати відгуки, варто просити клієнтів про це. Люди більш схильні залишати скарги, аніж писати про те, що все пройшло добре. 

Коли трапляються нестандартні ситуації, наприклад, клієнт мав багато запитань, а менеджер проконсультував його із щирою зацікавленістю, — більше шансів отримати відгук.

Іноді люди коротко пишуть у месенджері «Дуже дякую, всім задоволений», але не хочуть переходити на сайт та залишати відгук там. Можете робити скриншоти й публікувати їх на власному сайті чи в Instagram.

Клієнти дивляться відгуки, щоб зрозуміти, як магазин реагує на проблемні ситуації. Тому коли покупець залишає вам негативний відгук, не тільки зв’язуйтеся з ним напряму, а й оперативно відповідайте на відгук — проявіть емпатію, опишіть ситуацію та запропонуйте рішення.

Якщо ж відгук гарний, варто просто подякувати. Це покаже потенційним клієнтам, що ви слідкуєте за сторінкою з відгуками, і для вас вони важливі.

Піклування про клієнтів буде таким же маркетинговим інструментом, як і реклама

Покупцеві повинно бути зручно на кожному етапі взаємодії з магазином. Мова йде про все: від зрозумілого опису товару до швидкої доставки.

Навіть такі дрібниці, як листівка зі знижкою на наступне замовлення, невеликий подарунок чи пробник, позитивно впливають на клієнтський досвід.

Турбота про клієнтів допомагає виділитися на фоні конкурентів: задоволені покупці з більшою ймовірністю порекомендують вас своїм знайомим та прийдуть за новими замовленнями. 

Ще більше людей будуть приходити за покупками на маркетплейси

Крім великого потоку клієнтів, який цього року буде тільки зростати, є й інші причини продавати на маркетплейсах:

- вихід на маркетплейси пришвидшує продажі. Це значно дешевше, ніж розкручувати власний сайт — маркетплейс вже має власну аудиторію і вкладає кошти у залучення нової;

- створювати власний сайт з нуля — дорого, і потрібно врахувати багато тонкощів. Маркетплейси пропонують вже готові рішення, які відповідають базовим принципам торгівлі в інтернеті;

- маркетплейси пропонують відразу декілька каналів продажів (каталог, мобільний додаток, власний сайт), можливість надавати клієнтам додаткові бонуси (наприклад, безкоштовну доставку) тощо.


Джерело: @ua_bizidea

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23