Торговий дім SHIKO: послідовність, надійність і проактивність
Торговий дім - звучить солідно і надійно. В уяві відразу виникають скло, бетон, численні офіси, в яких шарудять папером принтери і стукають по клавішах менеджери, здійснюючи «імпортно-експортні операції».
Але ми розповімо вам іншу історію - захоплюючу і надихаючу хроніку сучасного торгового дому, який на шляху до успіху і своєї справжньої місії зробив кілька кульбітів, але на перше місце завжди ставив цінності лояльного партнерства, найвищого клієнтського сервісу і поступального руху вперед.
Сьогодні SHIKO - мультибрендова торгово-виробнича компанія, лідер на ринку дистрибуції функціонального дитячого одягу і взуття, а також виробник власної торгової марки дитячого трикотажу.
Щоб домогтися такого успіху до 2018 року, почати довелося здалеку - з 1995-го і преміальної дорослого одягу від італійських виробників: GFF, Versace, Bocodo і Futuro. Зарубіжні бренди тоді активно захоплювали український ринок, і направити цю шалену енергію в правильне русло було непростим і амбітним завданням.
SHIKO впорався настільки добре, що в 1999-му році зміг заснувати власну марку трикотажного одягу - FLASH. Перейнявши досвід європейських партнерів, торговий дім творчо переосмислив канони і тренди і виробив свій фірмовий почерк: м'яка пряжа, пастельні тони, нереальна увага до деталей і відчуття свята, яке дарує якісний одяг.
Тоді ж компанія весь свій ресурс любові і турботи вирішує направити на найулюбленіших і чутливих юних клієнтів. На протязі декількох років SHIKO привозить в Україну топові світові бренди: United Colours of Benetton, Melania, IMAC, Motion, Barbie, HotWheels і FisherPrice. Якісний і яскравий дитячий одяг, захоплюючі ігри стають невід'ємною частиною повсякденності маленьких українців і асортименту дитячих магазинів по всій країні.
Здавалося б, пора спочивати на лаврах, займатися операційною діяльністю і блищати на виставках. Але це не в характері SHIKO. Який же виклик придумав собі торговий дім на цей раз? Як щодо укладення ексклюзивного контракту з кращим фінським виробником функціональної дитячого одягу? Так в 2006 році SHIKO стає офіційним дистриб'ютором брендів Reima і Lassie в Україні. Секрет успіху простий - бездоганна репутація і величезний ентузіазм всіх співробітників торгового дому: від топ-менеджменту до складського персоналу. І звичайно, масштабне бачення своєї місії на ринку.
Технологічний дитячий одяг відповідає актуальному запиту українських батьків, які, нарешті, відкрили для себе поради зарубіжних організацій охорони здоров'я по догляду за дітьми і повірили в тришаровий принцип одягання. Не в останню чергу просвітницьку роль зіграла поява на ринку Reima і Lassie. А яка країна розуміється в непростих кліматичних умовах і демократичному вихованні дітей так само добре, як скандинави? Звичайно ж, Канада. У 2011-му році канадський бренд Gusti посилив портфель і експертність торгового дому SHIKO.
Керуючись не комерційними, а людськими цінностями, компанія пережила кризу 2013-2015 років. Кожен Партнер і покупець SHIKO знаходить в політиці торгового дому те, що викликає реакцію, за що варто триматися. Будь то:
• Активний спосіб життя і активна життєва позиція
• Сімейні цінності
• Інновації
• Соціальна відповідальність перед планетою і суспільством
SHIKO прагнуть бути в цьому послідовними, надійними і проактивними.
За доказами не потрібно вирушати за кордон. В Україні ключовими партнерами торгового дому є справжні зірки ринку і кумири споживачів: Антошка, Будинок Іграшок, Спортмастер, Марафон, Інтертоп, Rozetka, ModnaKasta.
Всього ж понад 300 дитячих та спортивних мереж і магазинів по всій країні долучилися до цінностей SHIKO за 23 роки існування компанії. Успіх в бізнесі заразливий, а надаючи всебічну пост-підтримку своїм локальним партнерам, торговий дім вносить свій внесок в розвиток вітчизняної економіки.
Щоб від А до Я втілити в реальність свої ідеали клієнтського сервісу та презентації брендів функціональної дитячого одягу, в 2016-му році SHIKO стрибнув зі сцени в натовп - заснував департамент рітейлу і відкрив перші в Україні офіційні монобрендові магазини Reima в ТРЦ OceanPlaza і ТРК Проспект, а також запустив інтернет-магазини shiko.ua і reimashop.com.ua. І магія довіри спрацювала - батьки-фанати фінського бренду, яких за ці роки (10 років!) завдяки сарафанному радіо стало чимало, зловили нашу хвилю!
У серпні 2018-го року у SHIKO вже 9 магазинів у всіх топових ТЦ Києва, в Харкові, Одесі та Львові, і все онлайн і оффлайн майданчики впевнено зростають і розвиваються. 21-го серпня магазин Reima в OceanPlaza відсвяткував своє дворіччя подвоєнням площі і новим Діджитал-концептом, адже ми просто не вміємо йти уторованим шляхом! Приходьте і самі переконаєтеся в тому, що цей осінньо-зимовий сезон з SHIKO буде ще більш інноваційним.
Поділитися в соціальних мережах: