19.06.2019 14:37:00

ТМ ОВЕН OV2U: Успіх – це визнання!

ТМ  ОВЕН OV2U: Успіх – це визнання!

Засновники відомого бренду ТМ ОВЕН – Ткаченко Олег, Колісник Віталій,  Герко Вікторія – підприємці з чималим стажем. Бізнес стартував у 2000-му. А вісім років потому було придбане підприємство, що займалося виробництвом одягу для малюків. Щоправда, одразу визнали, що це трохи не той формат, у якому хотілося б працювати. Спрямували свої зусилля на створення колекцій для дітей дошкільного і підліткового віку на зріст 98–164 см. І стали успішними. На сьогоднішній день відбувається ребрединг ТМ ОВЕН в OV2U.

- Що впливає на успіх компанії?

- Знаєте, скільки років працюємо, а й досі не знайшли єдиної формули. Мода – дама примхлива, а її настрій мінливий як погода. Ніколи не знаєш, наскільки твоя колекція або окрема модель буде успішною.

Ринок непередбачуваний. Взяти, приміром, реакцію на нашу колекцію Весна 2019. Клієнти чітко поділилися на дві категорії. Тих, хто її зрозумів і навіть казав: «Вау! Це круто і класно!» І тих, хто не сприйняв такі сміливі дизайнерські рішення. Обидві думки мають право на життя – адже нам роблять замовлення, виходячи з уподобань споживачів. Деякі ствердно кивали – мовляв так, нам подобається, але наш клієнт такого не носитиме.

Як кажуть, не минуло й три роки – лише три місяці, як модні віяння долетіли нарешті в ті регіони, де їх спершу не зрозуміли. І вже телефонують замовники: чи лишилося хоча б щось із весняної колекції?

А є колекції, які розбирають як гарячі пиріжки протягом двох годин.

Словом, ми хочемо, прагнемо і спрямовуємо всі наші зусилля на те, щоб робити модний, сучасний молодіжний одяг. Але часом трапляється, що чи то ми поспішаємо, чи споживач відстає…

- Звідки черпаєте ідеї?

- На сьогодні це взагалі не проблема. Моду диктує хто? Законодавці моди! Є закладені щороку тренди: колір, об’єм, силуети. Це все заздалегідь продумано. Ми не вигадуємо і не диктуємо, лише підхоплюємо.

Якщо випадає нагода і маємо можливість, відвідуємо зарубіжні виставки. З того, що побачимо, намагаємося вихопити цікавинки. Залюбки беремо участь у вітчизняних.

- Трапляється, що ваші моделі перетинаються з іншими?

- Ми їх не відстежуємо. Плагіатом не займаємося. Чітко робимо свою справу. Маємо власну стратегію, нею і живемо.

- Як часто у вас з’являються нові колекції?

- Чотири рази на рік. І п’ята колекція – міжсезонна. Нас мотивують клієнти, які роблять замовлення до свят. Ми цікавимося, що саме вони хочуть бачити, і безперечно це враховуємо. Потім вмикаємо творчий режим і робимо так, як бачить наше дизайнерське око, підказує серце і диктує мода.

- Хто у вашій команді?

- 30 однодумців, які ідею втілюють у життя. Кожен із них відповідає за певну операцію.

Конструкторський відділ розробляє модель, відшиваємо пілотний варіант, робимо примірку на дитині. Влаштовуємо цілий консиліум – щось додаємо, щось прибираємо. А потім повертаємо модель у конструкторський відділ для тиражування і врахування ростової лінійки. Лише тоді віддаємо все на прорахунок, робимо закупки тканини, фурнітури. Далі – в закрійний цех, де майстри працюють над лекалами і повертають у виробництво.

Швидко слово мовиться, та не швидко діло робиться. Може минути чимало часу, перш ніж отримаємо замовлену сировину, яка на певний період може «зависнути» на кордоні. Тому своєчасне пошиття колекції напряму залежить від розмитнення.

- Яким тканинам віддаєте перевагу?

- На сьогодні якісні турецькі тканини влаштовують нас якнайбільше. Якось пробували співпрацювати з Китаєм, але сильно обпеклися.

Найпростіше було б співпрацювати з вітчизняним виробником. Але його немає. Свого часу всі фабрики з виробництва полотен було закрито. І потужні, які експортували сировину, і дрібніші, що задовольняли український ринок. А натомість нічого не створено.

Але ми – оптимісти. Плануємо робити в Туреччині ексклюзивні замовлення на тканини.

- З якими труднощами, окрім розмитнення, стикаєтеся?

- Існує проблема конкуренції з тими ж турецькими та китайськими виробниками. Ми фізично не можемо бути дешевшими за них, бо у нас все ввезене, а у них –власне. Вони і полотна виробляють, і друк на тканинах виконують.

- Як стежите за якістю?

- У нас із цим суворо, адже виробляємо дитячі речі. Пілотні екземпляри співробітники «випробовують» на своїх дітях, ми – на своїх. Усі намагаються їх чимшвидше «вбити»: батьки – сто разів перуть, діти – щосили забруднюють. Тобто тестують одяг зі 100% навантаженням. Якщо витримують іспит – у виробництво.

- Як часто оновлюєте обладнання?

- Щороку. В ідеалі, хотілося б ще частіше.

- Скасування шкільної форми суттєво порушило ваші плани?

- Аніскілечки! Міносвіти запропонувало школярам повсякденний стиль. Звісно, не барвистий, а стриманий у кольоровій гамі. Щодо крою – то вільний, зручний, який би не сковував рухів, можливо, навіть був би трохи наближеним до спортивного. Ми виробляємо саме такий.

Батьки хочуть, щоб це був костюм, у якому після школи можна піти на гуртки, репетиції, тренування. Багато з них не можуть собі дозволити кількох ансамблів на всі випадки життя. Прагнуть придбати один-два. І повсякденний стиль їх цілком влаштовує. Тобто попит на нашу продукцію не спадає, а скоріше зростає.

- Що є запорукою успіху вашої компанії?

- Злагоджена команда.

- Що плануєте, про що мрієте?

- Плануємо розвиватися, розширюватися. А мріємо… щоб усі ходили тільки в ОВЕН OV2U!

- Відчуваєте сезонний бум і затишшя? Від чого вони залежать?

- Від кількох чинників, передбачуваних і спонтанних. Так, очікуване затишшя припадає на середину літа, коли всі вже придбали дітям одяг на теплу пору, але ще не готові до закупок перед школою. Є також затишшя після «бурі» на новорічні свята.

Спонтанне затишшя залежить від погоди. Якщо, приміром, весни немає, то й колекція «Весна» може бути не затребуваною. Трапляється, що ми із зими одразу перестрибуємо у літо.

- Маєте власні магазини?

На території України є фірмові магазини, відкриті нашими бізнес-партнерами. Маємо дистриб’юторів, які працюють у регіонах, менеджерів, які охоплюють всю Україну. На сьогодні ми хочемо якісно і повною мірою забезпечити тих, з ким уже співпрацюємо.

- Ви успішні?

- Про це судити Вам. Адже успіх – це визнання. Втім, можемо сказати, що нас уже почали впізнавати. На виставках до стенду ТМ ОВЕН OV2U цілеспрямовано приходять замовники. Хіба це не вагомий крок на шляху до успіху? Але кожна людина прагне більшого, ніж має. І ми – не виняток.

- Який отримуєте ефект від участі у BABY EXPO?

- Колосальний. Цього року, як на наш погляд, виставка була неймовірно вдалою.

- Для вас?

- Для всіх. Вдало підібрані дати. Чітка організація. Розширений діапазон виставкових можливостей. Дуже відчутна була піврічна підготовка, коли менеджери BABY EXPO їздили у відрядження по регіонах, запрошуючи гуртівників, дистриб’юторів, власників дитячих магазинів, підприємців. Це було дієво – багато нових облич на виставці. А для нас зокрема – результативно. Ми уклали договори про співпрацю з багатьма новими клієнтами. Хіба це не успіх?!

 

Матеріал підготовлено командою

Children’s Fashion Fair та BABY EXPO

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський проспект, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, Лівобережна

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23