banner-feb22-ua.jpg
21.08.2019 15:35:00

Тисяча… і одна перевага. Можливо, саме вона і стане вирішальною щодо вашої участі у Children’s Fashion Fair 2019

Тисяча… і одна перевага. Можливо, саме вона і стане вирішальною щодо вашої участі у Children’s Fashion Fair 2019

Сьогодні виставки набувають особливого статусу, даючи чітке уявлення, хто з компаній залишився «на плаву», а хто пішов з ринку, які ніші звільнилися, і як потрібно планувати свою тактику та стратегію в нових реаліях.

·         Наша компанія «АККО Інтернешнл» займається організацією міжнародних виставок у Києві з 1992 року і є лідером виставкового бізнесу України.

·         Ми – члени Всесвітньої асоціації виставкової індустрії (UFI).

·         Виставки «АККО Інтернешнл» – це завжди новий імпульс для розвитку взаємовигідного партнерства та активізації бізнесу.

·         Один із найважливіших напрямів роботи «АККО Інтернешнл» – Childrens Fashion Fair, головна бізнес-подія дитячої fashion-індустрії України, на якій ви зможете заявити про себе як про успішну компанію.

·         Участь у виставці слід розглядати як складову частину вашої комплексної маркетингової політики.

·         Позитивний ефект синергії спостерігається в результаті одночасної, у призначений час, товарної пропозиції в єдиному місці.

·         Наші виставкові заходи стали головними b2b подіями індустрії дитячих товарів.

·         90% представників компаній, відповідальних за прийняття рішень, назвали виставки найкращим джерелом інформації при здійсненні закупівель.

·         Демонстрація товарів на виставці у 6 разів більше впливає на продажі, ніж інші засоби просування.

·         Візуальний ефект від виставкового зразка може тривати до 14 тижнів.

 

НА ВИСТАВЦІ ВИ ЗМОЖЕТЕ:

·         Зустрітися з клієнтами віч-на-віч, дізнатися більше про них та їхні очікування.

·         Вивчити і сформувати потреби споживачів.

·         Миттєво отримати відгук про продукцію та підприємство.

·         Створити та розширити БД контактів на перспективу.

·         Вивчити ринок і конкуренцію на ньому, оцінити маркетинговий потенціал підприємства.

·         Відстежувати інновації та нові технології.

·         Зберігати свою присутність на ринку.

·         Визначити можливих агентів та дистриб’юторів.

·         Здійснювати пошук нових кадрів.

·         Знайти нових баєрів / замовників.

·         Підвищувати лояльність клієнтів.

·         Оновлювати контакти з колишніми баєрами / замовниками.

·         Вивести на ринок нові товари або послуги.

·         Продемонструвати і просунути на ринок весь спектр продукції та послуг.

·         Прискорити процес продажів.

·         Створити імідж своєї фірми та імідж бренду.

·         Зміцнити PRs.

·         Викликати інтерес з боку ЗМІ.

 

·         Виставка відбувається у максимально зручний для вас час.

·         Ми надаємо повний сервіс з участі: вибір місця за схемою, забудову стендів, маркетингові заходи.

·         Витрати на укладення угод на виставці в середньому на 40% нижчі, ніж без участі у виставці.

 

КОГО НЕМАЄ НА ВИСТАВЦІ, ТОГО НЕМАЄ НА РИНКУ.

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23