Адреса виставки:
Хоча ці терміни дуже часто плутають — це абсолютно два різні підходи у маркетингу. За допомогою яких забезпечується успішний розвиток будь-якого бренду в соцмережах. Розберімося в чому ж різниця.
SMRM — основа цієї стратегії підтримання довгострокових стосунків у соцмережах та розширення впливу бренду. Для того, щоб досягти цієї мети, знадобиться:
- виконувати автоматичний моніторинг усіх соцмереж;
- проводити парсинг цільової аудиторії;
- обрати комунікаційну стратегію;
- створити ефект «сарафанне радіо» або Hidden-маркетинг;
- популяризувати бренд за допомогою позитивних відгуків та рекомендацій.
SMM — під ним розуміється стратегія, за допомогою якої виконується просування товарів або послуг через соцмережі. При цьому для досягнення ключових показників діяльності, знадобитися створювати контент, здійснювати рекламні кампанії та оптимізувати профілі.
Попросту кажучи, різниця між цими інструментами полягає саме в підходах. Так, наприклад, SMRM встановлює відносини довгострокового формату і створює «адвокатів» бренду на всьому просторі соцмереж. У той час як SMM залучає нових підписників та клієнтів всередині заданих груп.
#всепотемі
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ, Броварський пр-т, 15
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Лівобережна"
Таксі: