banner-feb22-ua.jpg
13.09.2023 06:00:00

SMRM та SMM

SMRM та SMM

Хоча ці терміни дуже часто плутають — це абсолютно два різні підходи у маркетингу. За допомогою яких забезпечується успішний розвиток будь-якого бренду в соцмережах. Розберімося в чому ж різниця. 

SMRM — основа цієї стратегії підтримання довгострокових стосунків у соцмережах та розширення впливу бренду. Для того, щоб досягти цієї мети, знадобиться: 

- виконувати автоматичний моніторинг усіх соцмереж; 

- проводити парсинг цільової аудиторії; 

- обрати комунікаційну стратегію; 

- створити ефект «сарафанне радіо» або Hidden-маркетинг; 

- популяризувати бренд за допомогою позитивних відгуків та рекомендацій. 

SMM — під ним розуміється стратегія, за допомогою якої виконується просування товарів або послуг через соцмережі. При цьому для досягнення ключових показників діяльності, знадобитися створювати контент, здійснювати рекламні кампанії та оптимізувати профілі.

Попросту кажучи, різниця між цими інструментами полягає саме в підходах. Так, наприклад, SMRM встановлює відносини довгострокового формату і створює «адвокатів» бренду на всьому просторі соцмереж. У той час як SMM залучає нових підписників та клієнтів всередині заданих груп.

#всепотемі

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський пр-т, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Лівобережна"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23