banner-feb22-ua.jpg
05.06.2023 10:35:00

ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО АНАЛІЗУ

ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО АНАЛІЗУ

Будь-який бренд, що поважає себе, прагне посісти місце в будь-якому престижному рейтингу або підійматися у видачі пошукових систем. Адже за допомогою провідних позицій вони отримують ще більше потенційних клієнтів і, звісно ж, прибутку.

Але щоб вийти на ті самі провідні позиції, знадобитися виконати конкурентний аналіз того, хто зараз перебуває у ТОПах, рейтингах тощо.

Вибір конкурентів

Варто розуміти, що конкуренти бувають кількох напрямків. Наприклад, є прямі з одним і тим самим продуктом, а отже і цільовою аудиторією. Непрямі мають той самий продукт, але вже іншу цільову аудиторію або далекими — одна ЦА, але різні продукти. Сюди ж можна віднести "поки ще не конкурентів" — усе різне, але ніша та сама.

Збір інформації

Для початку проведіть опитування клієнтів. При цьому не обов'язково буде вдаватися до великого списку запитань, а достатньо дізнатися про унікальну торговельну пропозицію: що їм подобається і чого не вистачає.

Усе інше зазвичай виконує директор маркетингу, а саме:

— видача в пошукових системах за ключовими словами;

— перегляд оформлень карток компаній у навігаторах;

— рейтинги та конференції;

— новини в ЗМІ та галузеві дослідження.

Вивчивши все перераховане вище, ви зможете зібрати інформацію про позиціювання

конкурентів. Після чого можна братися до аналізу.

#всепотемі

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23