06.05.2021 11:11:00

Просування товарів на Youtube: скільки коштує і який результат. Розповідає продюсер і режисер Олексій Рослов

Просування товарів на Youtube: скільки коштує і який результат. Розповідає продюсер і режисер Олексій Рослов

ПРОДЮСЕР І РЕЖИСЕР ОЛЕКСІЙ РОСЛОВ РОЗПОВІДАЄ ПРО ПЕРЕВАГИ YOUTUBE ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ.

Кожна соціальна мережа має свої переваги і недоліки, свою аудиторію і родзинку. І тільки Youtube володіє максимальним набором можливостей для просування своїх товарів і послуг. Сумно визнавати, що до сих пір рівень взаємодії бізнесу в Україні і Youtube знаходиться в зародковому стані.

ДАВАЙТЕ СПРОБУЄМО РОЗІБРАТИСЯ, В ЧОМУ ПРОБЛЕМА І ЯК ЇЇ ВИРІШИТИ.

Проблема, власне, одна. Це відсутність знань про те, як влаштований і працює Youtube. Статистика продакшн-студій каже, що 95% клієнтів не розуміють, навіщо їм потрібен Youtube. І замовляють відео по інерції або інтуїції. Мовляв, «Розетка» робить, значить, і нам потрібно.

Парадоксально, але відео замовляють багато (тільки в Києві мінімум є 10 студій, що спеціалізуються на виробництві відео «під інтернет»), а результат - дуже слабкий. Відбувається це тому, що клієнти, замовивши відео, розміщують його в Youtube і «забувають» про те, що це відео потрібно просувати, рекламувати. Основна думка, яка крутиться у такого клієнта в голові, звучить так: «У моєму сегменті практично немає конкуренції. Ми зробили гарне відео. Значить, нас і так знайдуть і подивляться.» На жаль, це не так. Youtube влаштований точно так само, як і всі інші медіа: хочеш, щоб тебе бачили, плати. Адже нікому не спадає на думку, що можна надрукувати красивий великий плакат і залишити його в офісі. Або зробити аудіоролик і не крутити його по радіо. Секретів ніяких немає - Youtube влаштований точно так само. Конкуренція в Youtube величезна. І якщо ми хочемо бути в лідерах, то потрібно платити за рекламу.

СКІЛЬКИ КОШТУЄ РЕКЛАМА НА YOUTUBE І ЯКИЙ ВІД ЦЬОГО РЕЗУЛЬТАТ

Перед тим, як ми перейдемо до конкретних цифр, важливо наголосити ось на чому. Ця соціальна мережа відрізняється від ВСІХ інших тим, що глядачі дивляться не те, що їм показують, а те, що самі глядачі ХОЧУТЬ дивитися. Кожен з нас користувався Youtube. Закрийте очі і згадайте послідовність своїх дій. Ви заходите на Youtube і ... правильно, ви набираєте в пошуку те, що вам зараз потрібно подивитися. Ця проста, здавалося б, відмінність від інших медіа говорить про те, що цільова аудиторія на Youtube близька до 100%. Пофантазуємо і розберемо на конкретному прикладі. В Youtube заходить жінка. Вона шукає коляску. Набирає в пошуку слова «Купити коляска інтернет магазин доставка». Результати пошуку видають жінці Nn-у кількість роликів, в назві або в описі яких є ці слова. Роликів таких може бути сотня. Або навіть кілька сотень. І перші кілька роликів виявляються першими тільки тому, що за них заплатили. За статистикою, 80% людей після знаходження потрібної теми в Google не йдуть далі першої сторінки. В Youtube - так само. Саме тому важлива не просто наявність ролика, а й його просування. Більш того, деякі фахівці Youtube говорять про те, що 30% вашого успіху на Youtube - це відео, а 70% - просування цього відео.

Отже, до цін. Запам'ятайте цю цифру, вона проста. За 100 гривень ви отримаєте приблизно 1000 переглядів вашого відео. Приблизно! І це дуже важливо. Youtube не може вам гарантувати точну кількість глядачів в даний момент часу. З тієї простої причини, що не існує рівномірного розподілу «перегляду» Youtube за всіма тематиками. Але в середньому кожен перегляд вам буде обходитися в 10 копійок. Просувати свої відео можна за допомогою найнятих фахівців. Що, звичайно ж, буде дорожче. Причому, значно. Або самому. Це не дуже просто для новачків, але з часом розібратися можна.

ЗРОБИТИ ВІДЕО - ПРОСТО!

Наші комплекси заважають нам не тільки в житті, але і в роботі. Виробники відео нарікають на те, що клієнти в більшості випадків замовляють однотипні, форматні відео. Що називається, як у всіх. І за таким же принципом вибудовують роботу на своєму каналі. Тобто, ніяк. Так, в певних ситуаціях це виправдано, але далеко не завжди. Адже ми самі із задоволенням дивимося «не такі, як у всіх» відео! І ми - такі ж глядачі, як і клієнти. І точно так само рівно і без емоцій ставимося до типових відео. Youtube прекрасний тим, що там немає рамок, немає обмежень! Свій Youtube-канал можна використовувати як архівний накопичувач, як набір кейсів, заливати тільки товарні ролики, робити з гумором, у віршах, так як завгодно! Канал може бути рекламним, інформаційним, розважальним - все в ваших руках!

В останні роки набирає обертів тренд непрямої реклами. Уявіть собі канал з умовною назвою «Все про кішок і собак». Ролики цього умовного каналу розповідають про породи тварин, про їхні хвороби, звички, догляд за тваринами. І в кінці кожного ролика з'являється рекламний напис про те, що канал створений за підтримки такого-то зоомагазину. Так-Так, саме так. Власники каналу нібито дистанціюються від самого каналу. Не пишуть відкрито, що цей канал їх власність (хоча так і є), а пишуть «При підтримці». Даючи глядачеві зрозуміти, що канал зроблений не в рекламних цілях, а в інформаційних.

Відео можна замовити як у сторонніх організацій, так і зробити самим. Звичайно, якщо мова йде про якісь складні технології виробництва з великою кількістю задіяних фахівців, то це буде коштувати недешево. Наприклад, вартість пристойного рекламного ролика в Україні стартує від 10 000 доларів. Фільм про підприємство вартує 50 000 - 250 000 гривень. А відеоогляди (ролики про товари, кейси, інформація про послуги) - від 1 000 до 7 000. Як і в торгівлі, при виробництві відео є поняття опт. І знижки при великих або постійних замовленнях можуть бути дуже істотними. В рази. Пов'язано це з технологією виробництва відео.

Але займатися виробництвом відео можна і самому. Один відомий кінорежисер сказав якось: «Головне - кіно придумати. А зняти - справа техніки». Це правило як найкраще підходить для Youtube. Існує маса прикладів, коли все відео на каналі зняті просто на смартфон. І одним кадром. І це працює, це дивляться! Просте правило говорить: «Головне - не ЩО, а ЯК».

Про те, як знімати самому або контролювати знімальний процес, як монтувати, де брати музику, не порушивши чиїсь авторські права, на якій техніці знімати і де її брати, у що одягатися людині, яка працює в кадрі, як просувати відео і багато іншого можна прочитати на сторінці https://www.facebook.com/proizvodstvovideoobzorov

Нагадуємо, що про все це та багато іншого Олексій Рослов розповідав на конференції в рамках весняної виставки дитячих товарів BABY EXPO 2021.

Відвідуйте заходи BABY EXPO і Children's Fashion Fair і отримуйте ще більше корисної інформації для просування вашого бізнесу!

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Пр-т Перемоги, 40-Б, ВЦ "АККО Інтернешнл"

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23