Адреса виставки:
1. Непідготовленість акаунта до реклами.
Всі про це пишуть та кажуть, але все ще є бізнеси, які запускають трафік на пусті акаунти.
Як мінімум необхідно:
- написати 9-12 публікацій, щоб люди розуміли, чим займаєтесь та що пропонуєте;
- опис профілю: вкажіть УТП (унікальна торгівельна пропозиція), щоб клієнт бачив навіщо він підписується, чи звертається;
- активне посилання на месенджер із закликом натиснути на нього.
2. Шлях трафіку.
Робота з рекламними кампаніями має будуватися заздалегідь підготовленою воронкою з різними сюжетами та тестуванням ефективніших шляхів.
3. Форматування тексту.
Багато хто помилково вважає, що головне у рекламі картинка, але це не так.
Якщо текст буде як «простирадло», в якому ні абзаців, ні смайликів, ні якихось смислових зворотів, то читач навряд зацікавиться рекламою. Витратьте час на те, щоб зробити текст максимально читабельним та зрозумілим.
4. Ігнорування заявок.
Як тільки реклама буде налаштованою, будьте готові відповідати на запитання клієнтів.
Це не тільки повідомлення в Direct, а й коментарі під оголошеннями. Намагайтеся відповідати оперативно.
#всепотемі
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ,
Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Шулявська"
Таксі: