06.07.2020 13:51:00

Перспективи виставкової індустрії: результати дослідження та онлайн-обговорення

Перспективи виставкової індустрії: результати дослідження та онлайн-обговорення

24 червня відбулася онлайн конференція під назвою «Перспективи виставкової індустрії/Exhibition Industry Outlook», що була організована GRS Research/ Exponetwork (Італія). Передувало цій зустрічі проведення дослідження, метою якого є охоплення ключових показників ефективності та основних перетворень , які переживає наша галузь, з точки зору сотень професіоналів по всьому світу.

Результати представляють собою знімок настроїв всієї галузі, відстежуючи вплив пандемії COVID-19 і наступних зусиль по відновленню економіки, надаючи бізнес-аналітику, необхідну для прийняття рішень.

Під час вебінару Енріко Галлоріні, генеральний директор дослідження та стратегії GRS, та Андреа Пічін, партнер та керуючий директор філії GRS в ОАЕ, представили результати проведених глобальних досліджень.

Ці результати проведеного дослідження стали обговоренням серед професіоналів галузі а також були прокоментовані двома головними лідерами міжнародної думки виставкової галузі, зокрема:

- пані Триксі Лом Мірманд (старший віце-президент Торгового центру DubaiWorld Trade Center)

- Проф. Д-р Крістіан Гласмахер (старший віце-президент Koelnmesse).

Дане дослідження проводилося в період з 1 по 15 червня, шляхом онлайн відповідей серед учасників виставкової індустрії, а саме: організаторів виставок , власників виставкових центрів, директорів виставкових проектів, відділів маркетингу та продажу галузі. Дослідження охопило понад 50 країн, більше 550 відповідей. Топ-5 країн, що були найбільш активні у відповідях, це Китай, Німеччина, Італія, ОАЕ та США, серед яких 52% це були організатори виставок та 20% власники виставкових центрів.

Згідно опитування 54% відповідей були про те, що виставкові проекти були перенесені чи скасовані, 25,3 % - перенесені на інші терміни, 10,1% - скасовані взагалі та 10,6% - не були скасовані чи перенесені.

Найбільші побоювання галузі це скорочення бюджету на виставкові заходи – 41,6%, але не відмова від них, та питання подорожей на виставку із-за кордону – 36,2% , особливо торкається великих міжнародних виставок.

В той же час, питання відновлення виставок у світі, майже 73% відповідей було, що це 4 квартал 2020 , а саме Жовтень-Грудень 2020.

Не дивлячись на складну ситуація у світі, лише 20% висловились за онлайн виставки, але при обговоренні даного питання під час вебінару було озвучено лідерами галузі, що люди дуже стомилися від діджиталізації, куди останнім часом масово вимушені перейти, тому всі очікують відновлення виставок по світу, щоб прийти особисто, подивитися, адже будь-який продукт онлайн і наживо виглядає інакше. Більш того саме живе спілкування є вкрай важливим, хочеться отримати консультацію фахівця, запитати про все, що пов’язано з тим або іншим продуктом та зробити правильний вибір.

В питанні діджиталізації є цікавий факт, на який необхідно звернути увагу, оскільки 71,6% висловилися за ефективну систему призначення зустрічей на виставці так звану match-making system. Ця система покликана для зручності поєднання учасника та відвідувача виставки, де можна призначити час зустрічі та прийти саме на зазначений час і отримати кваліфіковану консультацію, адже на виставках бувають періоди дуже жваві, коли не вистачає часу та працівників приділити увагу кожному, а буває більш спокійний час, і щоб ефективно розподілити свій час та час відвідувача, ця система вкрай важлива та необхідна.

І на останок, у всіх одні і ті ж проблеми, і 71,6% респондентів висловили бачення, що потребують державної підтримки галузі разом з місцевою владою.

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, проспект Перемоги, 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 18:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23