banner-feb22-ua.jpg
04.11.2020 10:42:00

Очевидне не очевидно. Головний секрет успішної участі у виставці

Очевидне не очевидно. Головний секрет успішної участі у виставці

Ви маєте бажання стати учасником бізнесової виставки, але не знаєте з чого почати, хвилюєтесь, як би не упустити щось важливе? Тоді ця стаття для вас! Ми розповімо, як ефективно підготуватися до виставки, щоб отримати максимальну віддачу від вкладених коштів.

Сподіваємося, ваше бажання перетвориться на безсумнівну впевненість!

Мета кожної компанії – розвиток. Мета кожного бізнесу – прибуток. Для досягнення цих цілей спеціалістами було вигадано і випробувано (і цей процес безперервний і безкінечний) шокуюче величезну кількість різних маркетингових інструментів. Проте саме виставка досі залишається єдиним найпрямішим інструментом розвитку бізнесу. Тільки виставка дає можливість живого спілкування з кожним вашим потенційним клієнтом, подіяти на всі п’ять його органів чуття, вигідно презентувати свій продукт, відповісти на питання, зняти заперечення і, що найголовніше, побудувати особисті відносини зі своїми клієнтами. Зазвичай, при правильній підготовці до виставки, по її закінченню компанія має не лише оновлену базу потенційних клієнтів, але й декілька десятків оформлених контрактів.

Безымянный-2.jpg
Буває так, що деякі компанії, «засвітившись» одного разу, можливо, не зовсім вдало, ніколи більше на виставках не з'являються, пославшись на «слабку віддачу» і погану організацію. Інші ж, одного разу спробувавши, повертаються знову і знову. З особистого досвіду, деякі наші експоненти приймають участь у BABY EXPO по 10, 15 і навіть 20 років поспіль.

У чому ж секрет успіху одних і фіаско інших, за умови, що «на старті» можливості і умови для участі у виставці - плюс-мінус рівні для всіх експонентів? Все просто – до виставки потрібно ГОТУВАТИСЯ. Ретельна і продумана підготовка - це основа Вашого успіху.

Просто прийшовши на виставку і виставивши товар на стенді, або розклавши буклети про послуги, «відстрілявшись» 3-4 дні, ви навряд чи досягнете бажаних цілей і результатів. Запам’ятайте, участь у виставці - це лише один з інструментів комплексної, глобальної маркетингової та PR-роботи, а не «ліки» від низьких продажів або відсутності клієнтів.

У цій та наступних статтях ми розповімо про те, як отримати максимальну віддачу від виставки, виконуючи декілька простих кроків до, під час та після виставки.

Всю виставкову роботу можна розділити на три етапи:
підготовка до початку виставки;
робота під час виставки;
робота після закінчення виставки.


Підготовка до виставки повинна включати:
вироблення рекламної ідеї
складання плану виставкового стенду
укладення договору з оргкомітетом, оформлення замовлення на обладнання та послуги
виготовлення рекламних матеріалів: інформаційних листів; плакатів; буклетів; проспектів
підготовку інформаційних матеріалів: технічних описів; прайс-листів; папок стендистів
підготовку стендистів і персоналу
складання кошторису витрат

Проведення виставки включає:
складання розкладу роботи персоналу
інструктаж персоналу
завезення і вивезення устаткування
власне робота на стенді
організація обліку відвідувачів

Робота після закінчення виставки:
реєстрація відвідувачів, які виявили інтерес до вашої продукції під час відвідування виставки та підтримання контакту з ними
підведення підсумків виставки
розбір допущених помилок, аналіз вдалих рішень (своїх, а також побачених на стендах інших фірм)

У наступних статтях окремі з цих пунктів ми розберемо детально, запропонуємо сучасні рішення і лайфхаки.

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23