Адреса виставки:
Американський спортивний бренд Nike подав кілька заявок на реєстрацію товарних знаків для створення цифрового одягу та взуття. Ключовим каналом збуту будуть цифрові простори, відомі як метавсесвіт.
Юристи компанії подали всього сім заявок на товарні знаки, серед яких, крім Nike, також фігурують Jordan та Just Do It та логотипи Swoosh та Jumpman. Виходячи із заявок, для використання у віртуальному середовищі буде створено взуття, одяг, головні убори, окуляри, сумки, спортивні сумки, рюкзаки, спортивний інвентар, предмети мистецтва, іграшки та аксесуари.
«Для Nike заявки на товарні знаки можуть стати способом захисту свого бренду у віртуальних світах (як це вже відбувається в реальному світі) та запобігання появі підробок в іграх, ― сказав WSJ адвокат із товарних знаків у Gerben Intellectual Property Джош Гербен. ― Віртуальні світи — це новий рубіж. Це, ймовірно, стане джерелом прибутку для Nike», - зазначив співрозмовник.
Крім того, Nike також розмістив дві нові вакансії: дизайнер віртуального взуття та дизайнер віртуальних товарів, що підтверджує підготовку компанії до умов нової реальності. За даними джерел, споживачі можуть очікувати на запуск великої кількості цифрової продукції бренду в найближчі місяці.
Джерело: PROfashion.ru
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ,
Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Шулявська"
Таксі: