banner-feb22-ua.jpg
01.11.2018 13:32:00

Наталія Фідоренко: Виставка - це можливість розширити свій бізнес і йти в ногу з часом, особливо в fashion-індустрії, нехай навіть і дитячій

Наталія Фідоренко: Виставка - це можливість розширити свій бізнес і йти в ногу з часом, особливо в fashion-індустрії, нехай навіть і дитячій

Як часто Ви організовуєте виставку Children’s Fashion Fair?

Виставку дитячої моди ми організовуємо вже більше 10 років: осінь 2018 року став її 24 сезоном. Як і годиться fashion-події, виставка проводиться посезонно - двічі на рік.

Навесні вона проходить одночасно з ще одним нашим проектом дитячої тематики - Міжнародною виставкою товарів для дітей Baby Expo, яка включає повний спектр товарів для дітей: ігри та іграшки - Toy Fair Ukraine, а також товари для новонароджених, коляски, меблі, текстиль, аксесуари - Baby Products Fair.

Восени виставка дитячої моди проходить як самостійна подія.

В цьому році було проведено ребрендинг виставки - вона змінила назву Baby Fashion на Children's Fashion Fair, яка краще відображає асортимент представленої продукції - одяг і взуття для дітей від народження до підліткового віку.

Чому виставку моди організовуєте окремо ще раз?

Це продиктовано ринком. Дитяча мода, так само як і доросла, передбачає, як мінімум, дві сезонні колекції: осінь-зима і весна-літо.

Багато виробників шиє навіть чотири колекції, щоб задовольнити споживчий попит. Для того щоб ця продукція вчасно, в сезон, дійшла до кінцевого споживача, і проводиться виставка Children's Fashion Fair.

Як відбувається відбір учасників?

Правильніше, напевно, сказати, що учасники вибирають нас. Це компанії, які прагнуть вийти на український ринок або розширити свою присутність на ньому, виробники, зацікавлені в просуванні торгових марок і нових колекцій, а також постачальники тканин, матеріалів, фурнітури і обладнання для виробництва дитячого одягу і взуття.

Як залучаєте іноземних експонентів?

Ми намагаємося, щоб на виставці було представлено якомога більше прямих виробників або офіційних дистриб'юторів іноземних брендів і провідних вітчизняних. Для цього представники нашої компанії регулярно відвідують міжнародні виставки в інших країнах - Польщі, Німеччині, Туреччині. Є колективні організатори в Італії, Китаї та інших країнах, з якими ми активно співпрацюємо.

Які країни представлені в цьому році?

Як правило, іноземні учасники більше виділяють весняний сезон, а українських багато і на осінній виставці. Потрібно відзначити, що вони у нас молодці! З кожним роком вітчизняних виробників і торгових марок стає все більше, але в той же час також зростає технічний рівень і культура виробництва, і, відповідно, поліпшується якість продукції. На останній виставці українці склали майже 70% експонентів. Цього року до нас приїхали білоруси, також є компанії з Туреччини, Іспанії, Італії, Естонії, Китаю, Фінляндії.

Крім модних показів, частиною виставки також є ділова програма. Яка мета її створення?

Як організатори, ми намагаємося створити для наших відвідувачів досить вагомий привід для відвідування виставки. Хочемо привчити наших відвідувачів до того, що, крім закупівель і контактів, на виставці можна отримати корисну інформацію для розвитку бізнесу, дізнатися про нові маркетингові тренди. Хотілося б, щоб відвідувачі мали можливість приїжджати не на один день, і встигнути не тільки зустрітися з постачальниками, але і відвідати заходи ділової програми.

Компанія ЮДЖЕС ГРУП цього року традиційно підтримала виставку своєю участю в діловій програмі. Розробка компанії - сервіс електронних розсилок SendExpert - є одним з інструментів розвитку бізнесу для Ваших учасників. Але як в цілому відбувається підбір спікерів для ділової програми?

У підборі тем і спікерів ми орієнтуємося, в першу чергу, на цілі наших учасників і відвідувачів - продавати! Основні наші відвідувачі - представники магазинів. Для них ми запросили провідних експертів, консультації яких за вартістю стартують від 150 доларів США, але на виставці їх можна отримати безкоштовно. Це Геннадій Ткаченко - провідний тренер з управління магазином і персоналом, Віталій Степаненко - практикуючий фахівець з організації простору магазину. Активний інтерес викликав семінар «Переговори з постачальниками» нашого нового тренера Олександра Віецкого. Ну і, звичайно, головний тренд - інтернет маркетинг. Тут були дуже цікаві і актуальні теми: і кращі кейси email-розсилок, і що вибрати для продажів - свій сайт або маркетплейс.

Що скажете про відвідуваність цього року? Виставка виявилася вдалою?

Як і в попередні роки, найбільш відвідуваним є другий день.

Цього року виставку відвідало понад півтори тисячі осіб. Але завжди хочеться бачити більше відвідувачів. У нас це оптовий покупець, байєр. На жаль, низька купівельна спроможність кінцевого споживача, його переорієнтація на придбання б/у речей, особливо для найменших, відзначаються на відвідуванні виставок. А про її вдалість сказати можна буде трохи пізніше.

Які Ваші плани щодо розвитку виставки? Може бути, ви плануєте започаткувати Children's Fashion Week за прикладом інших країн?

Років 5 тому ми пробували співпрацювати з Ukrainian Fashion Week. На той момент було кілька провідних українських дизайнерів, які робили дитячі колекції - Оксана Караванська, Ольга Балашова, Ольга Хитриченко. Але це одяг не для мас-маркету, і тому не вписується в формат виставки. Можливо, це проект на майбутнє.

А на найближче майбутнє ми бачимо своє завдання в тому, щоб більше їздити і інформувати про Україну і виставку, зокрема, в інших країнах. На жаль, ще доводиться розповідати навіть європейцям про те, що Україна і Росія різні держави і різні ринки. А також в тому, щоб підвищувати рівень заходу.

І останнє запитання. Дитяча продукція - для кого вона? На кого варто орієнтувати свою маркетингову кампанію: на дітей або все-таки на батьків - тих, хто безпосередньо купує товар?

Виставка Children’s Fashion Fair - це перш за все B2B захід. Наш головний відвідувач - гуртівник. Спеціально для роздрібного покупця працює Торговий майданчик, де можна придбати товари. Кінцевий споживач може прийти, щоб прицінитися і дізнатися, де можна буде купити улюблену торгову марку. Тепер все частіше батьки вибирають одяг не на свій розсуд, а враховують смак і бажання дитини. Дуже люблять батьки на виставці оглядати одяг для особливих урочистих випадків.

У той же час і продавці отримують відгуки покупців, і таким чином відстежують тенденції і розуміють, на що орієнтуватися. Наприклад, мені , як мамі, деякі модні тренди не зовсім зрозумілі, а моя дочка хоче саме це. І виробник повинен це враховувати і «подавати» товари так, щоб захотіла дитина.

Виставка - це можливість для виробника і продавця розширити свій бізнес і йти в ногу з часом, особливо в fashion-індустрії, нехай навіть і дитячій.

Інтерв'ю підготувала і записала журналіст компанії «ЮДЖЕС ГРУП» Тетяна Верещінська

Джерело

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23