banner-feb22-ua.jpg
11.01.2023 15:40:00

МАРКЕТИНГ ВІЙНИ: ЧАС ПРИБРАТИ БІЛИЙ ШУМ І ЗВЕРНУТИСЬ ДО СЕНСИТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ

МАРКЕТИНГ ВІЙНИ: ЧАС ПРИБРАТИ БІЛИЙ ШУМ І ЗВЕРНУТИСЬ ДО СЕНСИТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Експерти маркетингу про тренд сенситивних комунікацій, важливість громадської позиції бренду та новий стиль комунікацій з клієнтами в умовах воєнного протистояння агресору.

Ще ніколи не було настільки важливо бути в контексті, як сьогодні. Якщо комунікації не вписуються у життя воєнного часу, бренд поступово втрачає позиції на ринку та лояльність аудиторії. На конференції «Маркетинг з вірою в Україну» представники топових українських компаній поділилися своїм досвідом комунікацій.

Громадянська позиція бренду. Бізнес має чітко визначитися зі своєю позицією на цій війні та зрозуміло донести цю точку до клієнтів: чи засуджує компанія дії агресора, чи вийшла з її ринку та, чи відповідають комунікації компанії чинному закону про українську мову.

«До 24-го ми не задавалися запитанням, що робити з тими ринками та тими країнами, які починають поводити себе агресивно, на які накладають санкції. Суспільство очікує від тебе, як від компанії, чіткої позиції про те, що ми з цим не погоджуємось. Тому треба мати стратегію, як працювати з ринками, які знаходяться під санкціями та не підтримують загальну політику», ― вважає Chief Marketing Officer в MacPaw Іван Кузів.

Не менш важливою за громадянську позицію є інформація про поточну діяльність компанії: як війна впливає на виконання зобов’язань компанії перед клієнтами, як бізнес проходить поточну кризу та які має плани на найближчий період.

Вірність цінностям. Попри війну, брендам важливо залишатися вірними своїм цінностям та початковим цілям.

Як і громадяни, компанії почали усвідомлювати свою національну ідентичність і виходять на глобальні ринки як сильні гравці з унікальним продуктом.

«В основі маркетингу має бути міжнародний нетворкінг. Я і сама бачу великий інтерес до України. Треба йти, знайомитись, розповідати про свій бізнес, про те, що ти можеш в спільній інформаційній історії. Глобальності не треба боятися. У це треба інвестувати час, зусилля та помилки, щоб вийти на новий рівень», ― вважає комунікаційний менеджер Мінцифри Килина Бішер.

Сенситивні комунікації. Бренди завжди мають ставити в пріоритет почуття людей, які будуть споживати їхній контент. Зараз українці знаходяться в дуже різних обставинах. «Максимально сенситивні комунікації ― новий тренд. Люди не хочуть читати раціональних комунікацій. Вони хочуть людяності, дотичності до емоцій. Раніше ми говорили всім про все. Але треба прибрати білий шум. Говорити тільки те, про що неможливо промовчати. Вибирайте таргетовані комунікації, які чітко та індивідуально підходять до потреб аудиторії», ― далі коментує Олена Плахова.

Перед публікацією контенту варто проаналізувати, чи дійсно інформація важлива для клієнта і допоможе йому вирішити нагальне питання. Якщо відповідь однозначно ні або є сумніви, то краще почекати слушного моменту для цього контенту.

Маркетингові комунікації мають бути влучними, відповідати контексту подій, в яких знаходиться бренд та його клієнти. «Достатньо контентної історії, щоб розповідати про актуальне: що є бомбосховище, є генератор, є Starlink», ― додає СЕО Академії WebPromoExperts, директор з розвитку агентства Webpromo Антон Воронюк.

Джерело: https://rau.ua

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23