11.01.2021 12:29:00

Мами дізнаються про нові продукти з TikTok

Мами дізнаються про нові продукти з TikTok

Як розповідає MMR.UA, хоча мами спочатку зверталися в TikTok, щоб відволіктися від нудьги і домашніх справ під час пандемії, зараз вони все більше використовують платформу в якості заміни Facebook і дізнаються про нові продукти та можливості для навчання. Багато мам цінують короткий контент, а також свіжість нових інфлюенсерів і друзів. Двоє з трьох мам (62%) визнали, що дізнаються про нові продукти під час переглядів нових TikTok відео, відзначає дослідження маркетингового агентства BSM Media.

86% мам відзначили, що почали вперше використовувати TikTok в березні 2020 року, хоча 70% опитаних відзначили, що продовжать відвідувати платформу і після завершення пандемії. Дослідження опитало 600 мам в США у вересні 2020.

TikTok - новий канал, що стрімко набирає популярність. Як стверджують дослідження, іграшки, одяг та інші дитячі товари - в топі продуктів, які ідеально вписуються в розважальний формат соцмережі. Так чому б не використати його як інструмент для розвитку вашого бізнесу?

Спеціально для вас BABY EXPO 2021 запросила фахівців з розкручування в TikTok. Приходьте на безкоштовну конференцію 12 березня і дізнайтеся всі секрети просування з вуст першовідкривачів - Андрія Шатирко (експерт з просування в Tik Tok, засновник агентства SHATYRKO AGENCY, учасник шоу "Холостячка") і Макса Беккера (співзасновник ARTMAX.AGENCY, першого Tik- Tok агентства в Україні). Щоб дізнатися більше подробиць про майбутню конференцію, слідкуйте за нашими новинами і підписуйтесь на сторінку BABY EXPO в Facebook.

#BE - будь першим, будь в тренді, будь на гребні хвилі!

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський пр-т, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Лівобережна"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23