banner-feb22-ua.jpg
18.10.2019 16:43:00

Маленька Соня: «Пошито мамою - зроблено з любов'ю».

Маленька Соня: «Пошито мамою - зроблено з любов'ю».

Маленька людина з'являється на світ, де її вже люблять і чекають. Піклуючись про затишок і здоров'я малюка, батьки готують все найкраще - витончений комплект для виписки, ніжну постіль: ковдри, подушки, балдахіни, захист на ліжечко.

Бездоганний лідер на ринку постільної білизни та аксесуарів для новонароджених компанія Маленька Соня пропонує чудовий за дизайном і якістю товар - близько 30 колекцій постільної білизни різноманітних стилів і забарвлень. І отримує натомість прихильність і любов.

Директор підприємства Ганна Дзюбан розповідає про свій колектив, згадує етапи становлення бізнесу з такою ж любов'ю і ніжністю, з якою створює свої колекції.

- Кожен комплект Маленької Соні створює атмосферу казки і передає малюкові мамине тепло. Ваша улюблена справа родом з дитячої мрії?

- Саме так. Це були 90-ті, ринок був завалений імпортними товарами. Тоді найчарівнішими для мене здавалися яскраві дитячі візочки, ліжечка, манежі, вони мене так і манили, я не могла пройти повз дитячий магазин. Мені було комфортно серед цього всього добра. Я відчувала себе маленькою феєю. Тоді я навіть не здогадувалася, що дитячі товари стануть частиною мого життя!

- Ви домоглися величезних успіхів у розвитку і просуванні на ринку дитячої постільної білизни. Ваш бізнес стартував з нуля чи була основа?

- Так, основа була! 200 гривень ...

- І все-таки, був якийсь поштовх?

- Безумовно. Коли я, п`ятикурсниця, готувалася стати мамою, зрозуміла: те, що я хочу - знайти не можу, а те, що подобається - коштує дорого. Практично все привозили під замовлення з Італії. Тоді я вирішила піти іншим шляхом - власноруч зшити те, про що мріяла. Так з'явився перший комплект, але те, що це стане бізнесом, навіть не думала.

- Тобто, підприємницька жилка у вас прокинулася ще в студентські роки?

- Ну, якщо говорити про «жилку», то вона «заграла» ще на першій сесії. Я вчилася в будівельному інституті і підряджалася писати однокласниками курсові, реферати, пізніше - дипломні роботи. Тому для когось сесія була кошмаром, а для мене - справжнім задоволенням і серйозним підробітком. І так всі п'ять років навчання.

Плюс отримувала підвищену стипендію. Тобто, коли чекала дитину, грошей у мене було більше, ніж на вітчизняну дитячу білизну, але менше, ніж на розкішну імпортну. Тоді я купила тканину і на старій маминій машинці «Чайка» зробила своїми руками постіль не гірше італійської. Правда, я шити при цьому не вміла. Але отримала бажаний результат!

- Він вас надихнув?

- Ще й як! Сидячи в декреті, я випросила у тата в якості подарунка на 8 березня найдорожчу, на той момент, швейну машинку, яка, крім усього іншого, робила 42 операції вишивки. І пошила постільний комплект на прохання подружки, яка теж народила. Ще один - на продаж. У магазині його швидко реалізували і попросили ще.

Від щастя я стрибала до стелі. Те, що моя робота сподобалася людям, стимулювало йти вперед і творити.

Ми з чоловіком поїхали в Одесу на ринок «7-й кілометр» і закупили тканини для нових ... аж семи комплектів. Гроші я знову вкладала в полотно, і вже могла рухатися далі.

- Ваша продукція така ніжна і красива, як ніби-то її шиють чарівні феї. Хто ваші швачки? Як ви підбираєте персонал?

- Наші швачки - моя гордість. Чесно кажучи, професіоналізм у нас на другому місці (хоча без нього не буде такої якості). І все ж, на першому - людяність, внутрішня краса і чистота, світло, яке випромінюють мої колеги-підлеглі. Моя умова - вони повинні порхати. Щиро любити те, що роблять, шити з позитивними емоціями, з величезним посилом доброти і ніжності.

Якось в період, коли у нас було мало швачок, серед них прослизнула одна негативістка. Не повірите: її вироби не продавалися, відчувалася напружена енергетика.

Важлива умова - комфорт в колективі. Мої люди повинні на роботу приходити із задоволенням і з задоволенням йти додому, де у них теж тепло і затишно.

Деякий час ми навіть не брали на роботу розведених і тих, що палять. Адже ковдри і подушки для малюка повинні не тільки містити першокласний наповнювач, але і бути наповнені любов'ю.

- А керівник теж повинен бути м'яким? Ви яка?

- На жаль, в більшій мірі м'яка, за що я себе постійно лаю. Керівник повинен бути більш жорстким. Але зараз у нас уже велика структура, в якій кожним підрозділом керує фахівець, який відповідає і за людей, і за роботу. А я тільки коректую, направляю, надихаю.

- Ваші комплекти дивують розмаїттям стилів і поєднанням кольорів. Хто або що надихає вашого дизайнера?

- Ідейний натхненник і носій ідей - я. Але, на мою думку, коли сам собі режисер - не дуже добре. Тому я прислухаюся до думки колективу, дорожу нею.

Хтось мене в чомусь підтримує, щось підказує, хтось своєю критикою переконує, що я не права. Або навпаки. Я не люблю, коли зі мною відразу погоджуються - мовляв, ви ж начальник. Люблю людей мислячих, які аргументують свою позицію, якщо раптом вона розходиться з моєю думкою. Люблю людей творчих, таких, що просто «ух»!

- У пошитті білизни для малюка дизайн дуже важливий, але якість тканини і наповнювачів - перш за все. Які вони у вас і звідки?

- Тканини з Європи. А наповнювачі ковдр і подушок свої, вітчизняні. Для нас виробляють гіпоалергенний наповнювач ecotton на основі бавовняних волокон, розроблений для новонароджених. Такими ковдрами зручно вкриватися, їх можна легко згорнути в конверт. Матеріали відповідають стандарту OekoTex Standard 100. Вся продукція сертифікована.

- Скільки років ви на ринку?

- Нещодавно відзначили 12-річчя. Тобто, Маленька Соня - доросла дитина. Але щороку ми відзначаємо свій День народження, як діти. У нас костюмовані корпоративи, практично як в дитячому садку на святі. Це дуже розслабляє і сильно зближує. Немає керівників і підлеглих, все відразу стають дітьми - веселими, безпечними. Або відчайдушними молодими людьми. В останній корпоратив ми влаштували циганський табір. Наспівались, натанцювались, ворожили і брали участь в конкурсах між відділами ...

- Як змінилася ваша продукція за ці 12 років?

- Як і годиться, ми виросли. В асортименті вже близько 30 колекцій постільної білизни різноманітних стилів і забарвлень. Жодна з них не повторює іншу. Постільні комплекти об'єднують в собі поєднання різних відтінків бавовняних тканин, прикрашені 3D вишивками і вишитими написами. Деякі - доповнені стразами Swarovski або мереживом, а деякі просто виконані в європейському стилі - стримано і ніжно.

У постільні набори входять і стильні аксесуари: кокони для малюків, змінні постільні комплекти, конверти на виписку та ін. Маленька Соня пропонує і ексклюзивну постільну білизну ручної роботи.

- Що таке для вас конкурентна боротьба?

- Це беззаперечна чесність. В першу чергу перед самим собою. Не плагіат, не запозичення ідеї, не копіювання деталей. Твоє і тільки твоє, зібране по зернятку. Це моя тверда позиція.

Природно, конкуренція - це розвиток. Адже кожен конкурент - він як легкий, але постійний стусан в спину. Ну, і інші частини тіла.

- Назва бренду «Маленька Соня» пов'язана з народженням дочки?

- Так, два в одному. Коли ми вийшли на європейський ринок, назву стали писати латиницею. Я навіть жартую - зараз ми MSonya, потім будемо Мs.Sonya. Насправді плануємо створити МS груп, яка буде включати кілька торгових марок. Але поки це наш секрет, про який ми нікому не розповімо - аж до початку виставки BABY EXPO 2020.

- Які, на ваш погляд, критерії розвитку успішного бізнесу?

- Щирість, чесність перед собою, віра в свою справу.

- Наскільки сьогодні затребувана ваша продукція?

- Я вважаю, що ми самі диктуємо потребу саме в такій білизні. Адже дитина може вирости і на звичайному простирадлі. Але ми пропонуємо поєднання краси, якості і комфорту і ... стріляємо мамам прямо в серце. До того ж, розуміючи, що малюк виросте, а ліжечко не зноситься, ми спочатку плануємо для деяких елементів друге життя. Наприклад, зав'язки в подушках-бортах зроблені «по-нашому». Їх легко можна прибрати, а подушку використовувати в колясці, як декор на диванах, кріслах. А матусі нам розповідають, що ще і в автокріслах, і в гамаках на дачі.

- Чи налагоджений у вас зворотний зв'язок з клієнтом?

- Обов'язково, через менеджера. Покупці - наші очі і вуха. Ми намагаємося догодити і нашим партнерам, які реалізують нашу продукцію у себе в магазинах, і вже безпосередньо молодим батькам. Крім того, ми відстежуємо настрої, побажання матусь, які вони висловлюють на форумах, і враховуємо їх у роботі. Наприклад, гостро стояла тема розміру ковдри в дитячому ліжечку. Ми вислухали мільйон думок, і тепер можемо сказати, що є законодавцями «зручного розміру» на ковдри для малюків до 2-х років. Той, розмір, який був незрозумілий раніше - «чому саме такий», то зараз конкуренти і малі ательє, шиють саме такий розмір.

- Ви експортуєте свою продукцію?

- Так, експортуємо, але, грубо кажучи, «чужими руками». Ми ведемо кілька Private Label, для яких відшиваємо під їх брендами комплекти дитячої постільної білизни для Чехії та Німеччини.

- Для європейців ви відшиває на спецзамовлення?

- Ні. Запитайте у швачки: для кого вона шиє? Вона не знає. У нас немає розмежування за якістю тканини та пошиттям. Хіба що змінюється колірна гамма. Німеччина хоче строгості. Пастельні, рівні, спокійні тони без найменшої вишивки. Якщо чесно, то навіть нудно.

- А наші і прилеглі регіони відрізняються між собою за поюажаннями?

- Дуже. Чернівці, Молдова, Угорщина хочуть побільше багатства. Їм подобаються стрази, мережива, камені. Львів - повна їм протилежність. Ні рюшів, ні вбрання - лаконічність і стриманість. Київ різношерстий, як і Одеса. Для Харкова, на першому місці ціна. Їх влаштовує вже сама картинка, а з чого і як це пошито багатьом в цьому регіоні не важливо, і це сумно.

- За якими критеріями український споживач вибирає товар вашого сегмента? Чи важлива для нього цінова політика?

- Так, важлива. Був період, коли споживач шукав тільки дешеве. Я не можу шити таке. Якісна постіль для малюка не може бути дешевою. Багато виробників навіть необметували виворіт! Для мене це нонсенс. Я шию так, як для себе, або ніяк.

- Тоді яка ціна вашого постільного комплекту для малюка?

- Повний комплект, до якого входять ковдра, подушка, балдахін, бортики і ліжко (всього 7 предметів), коштує від 1700 до 5000 гривень. Якість тканини і наповнювачів висока у всіх цінових сегментах. А різну цінову політику диктує легкість або складність пошиття, кількість операцій. Ну, а най-най дорожчі відшиваємо з тканин преміум-класу (евкаліпт), привезених зі Сходу.

Але у наших виробів є ще один компонент, і він - безцінний. Це любов. Перший комплект постільної білизни був створений для моєї маленької дочки Софії. І вже з моменту заснування компанії символічним став вираз «Пошито мамою - зроблено з любов'ю».

Матеріал підготовлено командою BABY EXPO

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23