10.01.2023 12:09:00

КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ: 4 ПРАВИЛА, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ

КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ: 4 ПРАВИЛА, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ

Приблизно 70% контенту, створеного маркетологами, ніколи не використовується представниками відділу продажів. І аналогічний відсоток генерованих лідів (потенційні клієнти, які проявили цікавість до вашого продукту або послуги) стають не актуальними.

У дослідженні розглянуто 34 млн взаємодій між клієнтами та контентом. Результат - це хороша відправна точка для вивчення основних аспектів будь-якої ініціативи з контент-маркетингу: скільки часу насправді витрачає на контент ваш ймовірний клієнт, на яких пристроях, коли і якому типу контенту він віддає перевагу.

1. У вас є менше ніж три хвилини, щоб справити враження, і оптимальна тривалість перегляду таки існує.

Не секрет, що покупці отримують щодня велику кількість різних повідомлень. Це пояснює, чому середній час перегляду контенту становить 2 хв і 27 сек. Протягом цього короткого періоду ймовірні клієнти здійснюють багато поспішних дій, включаючи питання, чи перейдуть вони до наступного кроку.

Дані також показують, що більшу частину рекламних матеріалів компанії, потенційні покупці переглядають в неробочий час.

Якщо клієнт спочатку відразу зацікавився і прочитав частину контенту, скажімо, в середу, то на вихідних він повернеться, щоб вивчити інформацію уважніше. Це відображає важливу реальність покупок у XXI столітті.

2. Мобільний телефон важливий, але переоцінений.

Поширення смартфонів, iPad та інших пристроїв призвело до масового повір’я про необхідність створення контенту для тих, хто здійснює покупки через мобільні телефони. Але дані досліджень показують, що є сенс оптимізувати контент для перегляду у декількох форматах і пристроях.

Навіть більше, коли зацікавлений клієнт стає потенційним покупцем, переважна більшість починає вивчати контент на десктопних пристроях, а не на мобільних.

Зосередьтеся на створенні контенту, який добре працює в кількох форматах. 

3. Не існує «кращого дня» для публікації контенту.

Є багато тверджень про кращий день тижня для публікації контенту.

Але найкращий день – це сьогодні.

Замість цього краще розставити пріоритети в залежності від рівня залученості потенційних клієнтів в різні типи контенту і процесів, які відбуваються з клієнтом після першого контакту.

Для багатьох компаній це часто означає зв’язати контент-маркетинг з тим, в якій ніші зараз знаходяться ваші потенційні клієнти. І розробити відповідні підходи до роботи з ними. Контент, розподілений по нішах, також добре працює для відділу продажів.

4. Потенційні клієнти, як і раніше, надають перевагу одному типу контенту перед іншим.

Який тип контенту зазвичай самий продуктивний? Той, який переглядають до кінця. За даними досліджень, тематичний контент має 83% повних переглядів — на порядок вище, ніж інші типи маркетингових матеріалів.

Покупці, особливо покупці B2B, хочуть знати, що вже роблять із вашим продуктом, а не що вони можуть зробити.

Контент-маркетинг розвивається. Якщо ви не можете відстежити, що, коли, де і як довго читають ваші потенційні клієнти, це означає, що у вас є серйозна сліпа зона. І навряд чи ви окупите свої інвестиції при такому підході.

Джерело: @ua_bizidea

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський пр-т, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Лівобережна"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23