Адреса виставки:
Коронавірус однозначно оживив онлайн-бізнес. Навіть тим, хто зовсім не збирався цього робити, довелося перейти на продажі без фізичного контакту з покупцем. Значить треба перебудовувати все: воронку продажів, спілкування з клієнтами, нові моделі взаємодії.
Онлайн-магазинів за час карантину стало вдвічі більше. Вони почали адаптовуватися до реальності та запроваджувати цілий ряд змін. Для ритейлу це стало найкращим рішенням.
AdvantShop провів дослідження на тему: як змінився ринок е-комерції в зв’язку з коронавірусом. Там представлені тенденції спаду і збільшення попиту на різні категорії товарів. Так, у зв’язку з переходом на онлайн зросли продажі дитячих товарів, місячний обіг яких зріс на 22%. Люди почали віддавати перевагу одягу через Інтернет. Цікаво, що з переходом на віддалений режим роботи отримали попит домашній одяг і піжами. Навіть у такий стресовий для бізнесу період, компаніям, що продають одяг і взуття, вдається триматися «на плаву». А магазини з харчовими продуктами більше за всіх відчули підвищення купівельної активності. Клієнтам було легше замовити їжу онлайн, ніж ризикувати здоров’ям та ходити до магазинів з масовим скупченням людей.
На жаль, статистика показує, що багато категорій товарів за останні місяці знизили свої показники. Наприклад, обіг магазинів зоотоварів знизився на 74%. Люди частіше замовляють товари для своїх домашніх улюбленців у маркетплейсах. Також знизився місячний обіг товарів для будинку, саду і ремонту. Число замовлень за останній місяць впало лише на 3%, але в порівнянні з 2019 роком спостерігається зростання на 11%. Статистика показує зниження попиту на товари краси та здоров’я, оскільки вони найчастіше не призначаються для задоволення основних потреб людей. Обіг продажів у цій галузі впав на 31%. Пандемія коронавірусу і криза негативно вплинули на попит меблів — падіння на 26,14%.
Спостерігається спад у продажах техніки й електроніки протягом усього 2020 року. Це свідчить про те, що люди переважно замовляють техніку в маркетплейсах. Також важливий тактильний контакт. Якщо покупець не має можливості фізично оцінити товар при виборі, то інформації про нові його функції виявляється недостатньо. І якщо немає терміновості (наприклад, заміна пристрою при його поломці), то покупка не здійсниться, принаймні у короткостроковій перспективі.
Очевидно, люди відкладають придбання речей не першої необхідності на другий план. Підприємці мають бути готовими працювати швидко, більше часу приділяти клієнтам, а для збільшення кількості продажів варто проводити різноманітні акції, оформлювати клубні підписки та слідкувати за конкурентами.
Джерело: НВ Бізнес
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ,
Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Шулявська"
Таксі: