17.12.2020 15:26:00

І нехай весь світ знає!.. Або як запросити відвідувачів на стенд. Нульовий бюджет, максимум користі!

І нехай весь світ знає!.. Або як запросити відвідувачів на стенд. Нульовий бюджет, максимум користі!

Щоб отримати максимальну віддачу від участі у виставці, недостатньо обмежитися орендою площі та дизайном стенду. Фундамент успіху закладається у передвиставковий період с допомогою комплексної рекламної кампанії.

Організатори виставки так само як ви, зацікавлені в її ефективності для кожного експонента (в іншому разі ми втрачаємо учасників, а з ними і свій бізнес). Тому найкраще, що можете зробити ви, як учасники, – це співпрацювати з організатором, використовуючи усі можливі канали для запрошення відвідувачів на ваш стенд.

Найпростіша та найочевидніша тактика, яку, проте, часто ігнорують, - це розповісти всім і кожному про те, що ви збираєтесь зробити!

Опитування американського дослідницького центру CEIR (Center of Exhibition Industry Research, USA) показав, що 83% компаній, які досягли високих результатів на виставках, не полінувались перед виставкою запросити на неї своїх існуючих та потенційних клієнтів.

Ми дамо вам декілька простих рекомендацій, як це зробити безкоштовно. При собі мати – бажання і трохи часу (або співробітників, які виконають ваші бажання у зазначений термін).

Безымянный-5.jpg

АНОНСУЙТЕ СВОЮ УЧАСТЬ У ВИСТАВЦІ НА СВОЇХ ВЛАСНИХ РЕСУРСАХ.

Сьогодні мабуть, немає жодної компанії, яка б не мала власного сайту, сторінки у соцмережах чи на маркетплейсах. Використайте це!

-          Опублікуйте новину на сайті

-          Опублікуйте новину у Facebook, Instagramm, Twitter… Усюди!

-          Розмістіть баннер виставки

Зверніть увагу, сьогодні недостатньо просто інформувати відвідувачів про те, що ви берете участь у виставці. Їх потрібно переконувати інвестувати свій час і гроші в відвідування саме вашого стенду. Наведіть найбільш вагомі аргументи на користь роботу з вашою компанією, опишіть переваги ваших продуктів.

НОВИНА повинна бути принаймні одна і містити основну інформацію – що, де, коли і чому. На приклад, так:

Безымянный-2.jpg

Якщо новини на вашому сайті оновлюються раз на місяць чи ще рідше, однієї новини буде достатньо. Просто спробуйте зробити її максимально цікавою та інформативною.

Щодо ПУБЛІКАЦІЙ У СОЦМЕРЕЖАХ, то участь у виставці – класний привід, щоб з одного боку вирішити SMM завдання і насичити сторінку цікавим контентом, а з іншого - підвищити ефективність участі. Ви з легкістю матимете 10-20 унікальних постів, роблячи в кожному різні акценти.

Безымянный-3.jpg

Відомо, що на бажання відвідати стенд більшою мірою впливають три ключові чинники: представлені на ньому продукти, люди, з якими можна поспілкуватися, та інформація, яку можна отримати. Зацікавленість відвідувачів викликають:

- новинки, які будуть представлені вперше;

- акції та спеціальні пропозиції, які діють лише під час виставки;

- хіти-продажів (найбільш затребувані продукти);

- ексклюзивні товари або послуги, які на виставці будете представляти тільки ви;

- демонстрації продукту в дії;

- майстер-класи, семінари, консультації фахівців;

- інформаційні матеріали (каталоги, прайс-листи);

- зразки продукції;

- конкурси, розіграші призів;

- сувеніри, подарунки.

Обов'язково супроводжуйте пости фотографіями, це зробить повідомлення більш наочними і приверне більше уваги.

Якщо у вас нестандартний або ексклюзивний стенд, розмістіть в анонсах його графічне зображення. Відвідувачам буде легше знайти ваш стенд, якщо вони будуть знати не тільки його номер, але і представляти, як він виглядає.

Контентом може стати фотографія того, як ви готуєтеся до виставки; в дні монтажу або заїзду можна показати, як будується і оформляється ваш стенд, як розставляються експонати, як стенд готується до роботи.

Окремий акцент можна зробити на продуктах, які будуть представлені на вашому стенді; по можливості запропонуйте відвідувачам їх протестувати.

Анонс може містити імена, фотографії, займані посади і сфери відповідальності співробітників вашої компанії, а також дні і години їх роботи на виставці. Так відвідувачі зможуть заздалегідь дізнатися до кого, з якого і питання і коли слід звертатися на стенді.

Запишіть і розмістіть в соціальних мережах відеозвернення генерального директора із запрошенням відвідати ваш стенд. У ролику обов'язково повинні звучати дати і місце проведення виставки, павільйон, номер стенду, а також чому потрібно відвідати саме ваш стенд.

Додайте детальну схему проїзду на виставковий комплекс і план експозиції. Чим менше часу відвідувачі витратять на дорогу і пошуки вашого стенду, тим більше часу вони приділять спілкуванню з вами.

Запропонуйте вашим клієнтам пройти попередню реєстрацію на сайті виставки. Так вони зможуть уникнути черг і заощадити час.

Запропонуйте спеціальний бонус тим, хто прийде на ваш стенд з соціальних мереж.

Обов'язково відповідайте на всі питання і коментарі до ваших постів.

БАНЕРИ ВИСТАВКИ, логотипи, а іноді навіть вже готові текстові анонси можна отримати в організаторів. Наприклад, всі необхідні матеріали BABY EXPO вже розміщені у вільному доступі на сайті заходу: https://babyexpo.ua/media/banners.php. Крім того, ви завжди можете відправити запит на виготовлення баннеру індивідуального розміру, з розміщенням на ньому номеру вашого стенду та/чи логотипу.

ЗРОБІТЬ РОЗСИЛКУ.

В наш час діджіталізації найпростіше, що ви можете зробити, це адресну електронну розсилку.

-          Надсилайте персоніфіковані листи з електронних адрес вашої компанії, бажано від імені директора або власника.

-          Використовуйте спеціальні засоби розсилки, що гарантують, що кожен клієнт не отримає список інших адресатів.

-          Чітко формулюйте тему повідомлення. Не приєднуйте до листа додаткові файли (замість цього можна використовувати посилання на ваш сайт або домовитися про можливість надання інформації за запитом).

-          Не слід «закидати» клієнтів одними і тими ж повідомленнями. Щоб не викликати роздратування, зміст повідомлень має відрізнятися. Кожен раз знаходите нові інформаційні приводи.

Безымянный-1.jpg

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ!

Через тиждень після першого листа ваш співробітник, відповідальний за контакти з клієнтами, повинен продовжити справу, щоб телефонними дзвінками, додатковими листами і запрошеннями змусити потенційного клієнта відвідати ваш виставковий стенд. Не задовольняйтеся простими обіцянками, знайдіть до нього особистий підхід і призначте зустріч на виставці. Він буде зобов'язаний відвідати виставку, якщо вже ви домовилися про зустріч.

ЗМІНІТЬ ПІДПИС У ВАШІЙ ЕЛЕКТРОННІЙ ПОШТІ.

Від моменту, коли ви забронювали площу на виставці і до її початку, змініть підпис у ваших електронних листах – додайте інформацію про вашу участь у виставці.

Безымянный-4.jpg

СПІВПРАЦЮЙТЕ З ОРГАНІЗАТОРОМ!

Ми вже казали, що організатори виставки завжди готові надати експонентові матеріали для анонсування участі. Крім того, дуже часто самі організатори пропонують безкоштовні «плюшки».

У випадку BABY EXPO, ми пропонуємо кожному учаснику виставки безкоштовне розміщення новин на наших ресурсах:

https://babyexpo.ua/

https://baby-fashion.ua/

https://www.facebook.com/babyexpo.ua

https://www.facebook.com/childrensfashion.acco

https://www.instagram.com/_baby_expo_

https://www.instagram.com/childrens_fashion_fair/

А також ми із задоволенням розміщуємо цікаві новини в наших електронних дайджестах (більше 20 000 спеціалістів галузі). Розкажіть нам, що цікавого ви плануєте зробити і показати на виставці, створюйте інформаційні приводи!

Гарний варіант – участь у бізнесовій програмі. Подумайте, можливо, у вас є щось цікаве, що варто розказати широкій аудиторії?

КОЛИ ТРЕБА ПОЧИНАТИ ЗАПРОШУВАТИ ВІДВІДУВАЧІВ НА СТЕНД?

Рекламна кампанія може проводитися в кілька етапів , нарощуючи темп з наближенням виставки. Як правило, активна фаза починається за 6-8 тижнів до виставки.

При визначенні конкретних термінів враховуйте, коли ваші клієнти зазвичай приймають рішення відвідати виставку, скільки часу їм може знадобитися для того щоб організувати і спланувати візит на виставку (купити квиток, забронювати готель, отримати візу і т.д.). Якщо не подбати про це заздалегідь, можуть виникнути складності (наприклад, з бронюванням номерів у готелях, особливо в дні проведення найбільших міжнародних виставок). Простіше кажучи, чим далі клієнти, тим раніше їх потрібно починати запрошувати на виставку.

НАВІЩО ЗАПРОШУВАТИ НА ВИСТАВКУ ПОСТІЙНИХ КЛІЄНТІВ?

Нерідко експоненти заперечують проти запрошення на виставку своїх постійних клієнтів: «Навіщо ми будемо їх запрошувати? Вони і так вже з нами працюють». Ось кілька аргументів на користь роботи з постійними клієнтами:

- Комунікативний привід для надання інформації, демонстрації уваги, формування і зміцнення лояльності клієнтів.

- Економія часу і грошей на підтримку відносин. Можливість провести велику кількість зустрічей в короткі терміни. Часто зустрічі з клієнтами (особливо регіональними або іноземними) на виставці обходяться набагато дешевше, ніж на будь-якому іншому нейтральному майданчику. Вам не потрібно витрачати час і гроші на поїздку до клієнтів, вони приїжджають до вас самі.

- Можливість організації колективного заходу для постійних клієнтів і партнерів.

- Можливість планування роботи на виставці. Особливо якщо фахівець або керівник компанії в силу обставин не може бути присутнім на стенді протягом всіх днів роботи виставки.

По можливості призначайте зустрічі з постійними клієнтами на ранок (10:00 - 11:30) і вечір (16:30 - 18:00), щоб вони не відволікали вас в найактивніші години роботи виставки, а в ранкові та вечірні години забезпечили завантаженість персоналу.

Зрештою, з вами або без вас клієнт може з’явитися на виставці. Якщо ви не запросите на виставку своїх клієнтів і партнерів, їх, в кращому випадку, можуть запросити організатори виставки, а в гіршому - ваші конкуренти. Час, проведений клієнтом на вашому стенді, конкурентам вже не дістанеться.

Пропонуємо переглянути наші попередні статті рубрики:

Очевидне не очевидно. Головний секрет успішної участі у виставці

Матеріали для розповсюдження на виставці: що, навіщо і для кого. Чек-лист

Де моє пальто? Або як організувати простір стенду

У найближчих наступних статтях ми розповімо: як підготувати персонал стенду, які є групи відвідувачів стенду і як з ними спілкуватися.

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський пр-т, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Лівобережна"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23