banner-feb22-ua.jpg
12.10.2021 11:29:00

Дитячий бренд Mayoral освоює нішу дорослого одягу

Дитячий бренд Mayoral освоює нішу дорослого одягу

Іспанський бренд дитячого одягу Mayoral купує контрольний пакет акцій локального бренду жіночого одягу Hug & Clau.

Відомий гравець на ринку дитячого одягу, представлений більш ніж в 100 країнах світу, освоює нішу дорослої одягу. У минулому році іспанська компанія придбала бренд чоловічого одягу Boston, а в цьому році диверсифікує портфель жіночими колекціями Hug & Clau.

Локальний бренд Hug & Clau, заснований в 2013 році, має 9 роздрібних магазинів в Іспанії та інтернет-магазин на регіональному ринку. У 2019 оборот сімейного бізнесу склав 5,4 млн євро. Роздрібна мережа нової материнської компанії Mayoral включає 275 власних магазинів, а інтернет-магазин адаптований на 20 країн.

Обидві компанії, що увійшли до складу Mayoral, являють собою сімейний бізнес, який після операції поглинання буде виведений на новий рівень. Іспанська Група планує як географічне розширення ринків присутності підвідомчих брендів, так і трансформацію багатоканальної моделі торгівлі. Mayoral планує закрити рік з оборотом в 320 млн євро.

Нагадуємо, що майоран-УКРАЇНА постійний учасник нашого весняного проекту - Міжнародної виставки BABY EXPO (найближча виставка відбудеться 22-24 лютого 2022). Так що ви напевно зможете дізнатися більше, відвідавши стенд компанії і поспілкувавшись з її представниками.

Джерело: rdt-info.ru

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23