Адреса виставки:
Відвідування спеціалізованих B2B (business to business) виставок або заходів є важливим кроком для розвитку бізнесу. Насправді настільки важливо, що компанії щорічно витрачають приблизно 24 мільярди доларів на те, щоб продемонструвати свій товар, чи послугу на виставках та конференціях.
Чому для бізнесу важливо відвідувати галузеві конференції? B2B-події є ідеальним місцем для залучення потенційних клієнтів, презентації нових продуктів або послуг, підвищення впізнаваності бренду, відкриття новітніх технологій та перевірки того, що роблять конкуренти та лідери галузі. Якщо ви ретельно обдумаєте та сплануєте бюджет своєї виставки, то кошти будуть витрачені з великою користю.
Що таке виставка?
За визначенням, торгівельні виставки призначені для того, щоб об’єднати експертів галузі та власників бізнесу. Також призначені для того, щоб учасники демонстрували та обговорювали свої продукти та послуги. Виставки – це місце, де презентуються нові технології та встановлюються ділові зв’язки.
На виставці побачите:
- експонентів з інформаційними стендами;
- майстер-класи та презентації;
- ЗМІ;
- мережеві заходи;
- презентації нагород.
Трьома головними маркетинговими цілями та стратегіями торгівельних виставок є збільшення продажів (83%), підвищення впізнаваності бренду (73%) та покращення знань про продукт (53%).
Джерело: https://metroexhibits.com/
#всепотемі
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ, Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Шулявська"
Таксі: