15.07.2020 16:41:00

Чим реклама допомагає вашому бізнесу

Чим реклама допомагає вашому бізнесу

Ви коли-небудь замислювались, як реклама може допомогти вашому бізнесу? Якщо кількома словами, вона допомагає вашому бізнесу зростати.

Реклама залучає нових клієнтів та допомагає не тільки продавати більше товару наявним клієнтам, але й збільшити прибуток через збільшення розміру замовлення.

Давайте детально розглянемо, як саме реклама може допомогти бізнесу незалежно від вашої галузі.

ОСЬ ДЕЯКІ ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ:

- для підприємств B2B (Вusiness-to-Businessце сектор ринку, який працює не на кінцевого, рядового споживача, а на такі ж компанії, тобто на інший бізнес) реклама може заповнити фінансову нішу і допомогти отримати більше потенційних клієнтів для подальшої підтримки продажу;

- може повідомити громадськість про новинки, якщо у вас в магазині з’явився новий товар;

- рекламування інновацій може призвести до збільшення продажу;

- залучення людей до вашого веб-сайту чи сторінок в соціальних мережах, де ви зможете перетворити відвідувача на клієнта;

- змушує споживачів думати про вас, коли їм потрібен товар чи послуга;

- може інформувати суспільство про розпродаж або знижки, залучаючи до цього більше клієнтів;

- допомагає змінити застарілі або негативні уявлення про ваш бізнес, якщо це необхідно;

- може збільшити впізнаваність у вашій галузі, що допоможе залучити партнерів, які можуть розширити ваш бізнес;

- використання зовнішньої реклами, а саме оголошення в газетах або електронних листах, призведе до оприлюднення нового місця вашого бізнесу;

- допомагає розвивати мережу рефералів (реферали — учасники партнерської програми, які зареєструвалися за рекомендацією інших учасників). Чим більше нових клієнтів ви отримаєте за допомогою реклами, тим більше вони, в свою чергу, поділяться з іншими;

- допомагає виділяти та популяризувати ваш бренд;

- ремаркетинг може нагадувати відвідувачам про ваші товари після того, як вони залишать ваш сайт. Ця методика, як доведено, перетворює більше відвідувачів на покупців. Скажімо, хтось відмовився від кошика у вашому інтернет-магазині або просто не купив товар з якоїсь іншої причини. Рекламні оголошення будуть нагадувати йому про товар навіть через декілька днів.

- якщо ви хочете отримати більше підписників на електронні листи або більш лояльних послідовників соціальних мереж, то реклама в соціальних медіа може бути корисною для досягнення цих та інших маркетингових цілей. Після того, як люди дадуть згоду на отримання маркетингових повідомлень від вас електронною поштою або вирішать слідкувати за вашими соціальними сторінками, у вас буде більше шансів залучити їх до бази нових клієнтів;

- реклама спеціальних пакетів для стимуляції розміру замовлення призведе до збільшення середньої вартості замовлення. Приклад: пропонуйте купони, такі як знижка на 5% за кожне замовлення понад 500 гривень.

- реклама може допомогти прискорити СТАРТ нового бізнесу.

Наведений вище перелік не є вичерпним. Але це має допомогти вам відповісти на питання «що робить реклама?» і змусити задуматися про те, як реклама може допомогти вашому бізнесу краще досягти своїх цілей, кінцевий результат яких — збільшення прибутку.

КАЗКА ПРО ДВОХ ВЛАСНИКІВ

Давайте розглянемо два тематичні дослідження, щоб краще зрозуміти стратегічні переваги реклами малого бізнесу. Наші дослідження зосереджуються на двох міфічних власниках бізнесу, Джо та Мері.

Джо володіє місцевим рестораном з дуже смачними стравами. Як і більшість власників малого бізнесу, отримував нових клієнтів через рекомендації щасливих наявних клієнтів. Він пишався позитивними відгуками своїх відвідувачів.

Підприємець завжди уникав реклами, думаючи, що вона йому не потрібна, і не хотів витрачати на неї кошти.

Останнім часом Джо почав відчувати, що його бізнес застоюється через зменшення клієнтів. У вихідні дні все було добре, але в будні — зовсім мало відвідувачів.

Джо також був стурбований відставанням від свого конкурента. Ще один ресторан за півмилі розширився до нових приміщень. Конкурент пропонував своїм клієнтам безкоштовний Wi-Fi, дегустацію нових страв, відпочинок у дворику на свіжому повітрі та інше.

Джо почав отримувати все менше й менше прибутку, внаслідок чого не стало коштів для інвестицій у розвиток бізнесу.

Ресторан став виглядати трохи застарілим та занедбаним, тому що Джо не міг дозволити собі зробити ремонт, купити нові столики та стільці, не кажучи вже про облаштування гарного дворика на свіжому повітрі, як у його конкурента.

Окрім відсутності коштів для розширення, Джо задумувався про зменшення обсягу свого бізнесу.

Мері також належить невеликий бізнес — магазин сувенірів. Як і в ресторані Джо, кількість покупців зростає через позитивні рекомендації наявних клієнтів.

Але два роки тому вона зрозуміла, що їй потрібно вийти за межі поточного кола клієнтів та їх рефералів. Тож Мері почала рекламувати свою крамницю.

Насправді, її рекламний бюджет був невеликий, але завдяки ретельному плануванню та чіткому розумінню свого цільового ринку вона змогла залучити нових клієнтів і прискорити зростання прибутку.

У Мері був власний рекламний план. Вона відстежувала витрати на рекламу за результатами, щоб переконатися, що її бізнес отримує хороший прибуток від інвестицій. Також Мері заробила гроші для придбання більшого асортименту товару, модернізації будівлі, створення власного веб-сайту для збільшення продажу в інтернеті.

Чим більше нових клієнтів Мері залучала за допомогою реклами, тим більше ці клієнти розповідали своїм знайомим про чудову крамницю. Таким чином залучалося ще більше клієнтів.

Іншими словами, Мері збільшила кількість клієнтів через рекламу. Вона не тільки повернула один долар за рекламу — вона отримала значно більше.

Отже, висновок такий: головна відмінність між Джо та Мері полягає в тому, що Мері зрозуміла набагато раніше, що їй потрібно щось зробити для того, щоб вивести свій бізнес на новий рівень. А також вона визнала, що початкові невеликі інвестиції в рекламу можуть окупитися. Для Мері реклама була першим кроком у її загальному стратегічному плані для посилення бізнесу. Тож наступного разу, коли ви замислитесь, «як реклама може допомогти моєму бізнесу?», просто подумайте про Джо та Мері.

Що ж стосується участі у різноманітних виставкових проєктах, то реклама допомагає цю участь зробити ще більш ефективною, залучити більше гостей до свого стенду. Не забувайте використовувати всі можливості, що дає вам виставка! Зазирніть на сторінку рекламних можливостей Children’s Fashion Fair!

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, проспект Перемоги, 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 18:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23