banner-feb22-ua.jpg
08.09.2023 06:00:00

ЧИ ВПЛИВАЄ ШВИДКІСТЬ ВІДПОВІДІ МЕНЕДЖЕРА НА УСПІХ ПРОДАЖІВ?

ЧИ ВПЛИВАЄ ШВИДКІСТЬ ВІДПОВІДІ МЕНЕДЖЕРА НА УСПІХ ПРОДАЖІВ?

Якщо коротко — так. 

В умовах високої конкуренції дрібниці вирішують, кому дістанеться клієнт: вам чи вашому конкуренту. Тому швидкість обробки заявок теж вирішує.

У середньому, за різними дослідженнями, клієнт готовий чекати на відповідь протягом 3-5 хвилин. Чим довше очікування, тим холоднішим він стає.

Для менеджера, який обробляє ліди безпосередньо через месенджери або соцмережі, може бути проблематично швидко перемикатися, відповідати на поширені запитання, при цьому не плутаючись у діалогах. У такій ситуації страждає або швидкість, або якість обробки лідів. Або сам менеджер, який перебуває в ситуації постійного авралу.

Насправді ця проблема легко вирішується за допомогою CRM.

CRM-система підтягує повідомлення з усіх месенджерів та соцмереж і дає змогу відповідати клієнтам у режимі одного вікна. Менеджеру не потрібно перемикатися між джерелами та витрачати час на пошук повідомлення.

У CRM є можливість використовувати готові шаблони відповідей на поширені запитання. Вам не доведеться постійно шукати, копіювати та переписувати одну й ту саму інформацію.

Також у CRM можна налаштувати людиноподібний автовідповідач, що якраз прискорить первинну реакцію на заявку. Це може бути привітання і типові перші запитання новому клієнту.

#всепотемі

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23