Адреса виставки:
Якщо коротко — так.
В умовах високої конкуренції дрібниці вирішують, кому дістанеться клієнт: вам чи вашому конкуренту. Тому швидкість обробки заявок теж вирішує.
У середньому, за різними дослідженнями, клієнт готовий чекати на відповідь протягом 3-5 хвилин. Чим довше очікування, тим холоднішим він стає.
Для менеджера, який обробляє ліди безпосередньо через месенджери або соцмережі, може бути проблематично швидко перемикатися, відповідати на поширені запитання, при цьому не плутаючись у діалогах. У такій ситуації страждає або швидкість, або якість обробки лідів. Або сам менеджер, який перебуває в ситуації постійного авралу.
Насправді ця проблема легко вирішується за допомогою CRM.
CRM-система підтягує повідомлення з усіх месенджерів та соцмереж і дає змогу відповідати клієнтам у режимі одного вікна. Менеджеру не потрібно перемикатися між джерелами та витрачати час на пошук повідомлення.
У CRM є можливість використовувати готові шаблони відповідей на поширені запитання. Вам не доведеться постійно шукати, копіювати та переписувати одну й ту саму інформацію.
Також у CRM можна налаштувати людиноподібний автовідповідач, що якраз прискорить первинну реакцію на заявку. Це може бути привітання і типові перші запитання новому клієнту.
#всепотемі
Підписатися на розсилку,
щоб першим отримувати цікаві пропозиції і новини
Місце проведення
Адреса виставки:
Україна, Київ, Броварський пр-т, 15
Час роботи:
10:00 – 17:00
Телефон:
Метро:
Червона лінія М1, "Лівобережна"
Таксі: