27.03.2019 17:24:00

Бізнес-інтенсив. День другий

Бізнес-інтенсив. День другий

Стильно та зручно. Як модні тенденції перетинаються з вимогами до функціоналу дитячого одягу?

Сьогодні на площадці бізнес-інтенсиву активне пожвавлення. Адже і заявлена тема, і питання, що розглядаються, — з числа найбільш актуальних. Що має більший попит — мода чи функціональність? Наскільки комфортні та безпечні модні та красиві дитячі речі?

На ці та цілу низку інших питань на панельній дискусії відповідали спікери — засновники та представники іменитих українських брендів. Посилена увага слухачів — молодих підприємців, продавців, дизайнерів — і до організації роботи бізнесу. Адже саме від неї, а також від грамотно та гармонійно підібраного колективу залежить успіх бренду.

Слово — спікерам

Наталія Яриш, директор ТМ Сварга, український виробник із власним поглядом на процес розробки моделей:

Наш сегмент — модний дизайнерський одяг в етнічному стилі, у тому числі (і навіть більшою мірою) на щодень, який можна носити як шкільну форму. Наша мета — поєднати красу, зручність, якість, комфорт і сакральні мотиви. Цікаво: покупці звертають увагу на яскраві вишиті вироби, а купують пастельні, стримані тони. І, звісно, для школярів на щодень — темніші.

За рахунок обсягів реалізації маємо можливість якісні речі з льону та бавовни продавати недорого. Фіксуємо рекомендовану ціну. Наші вироби користуються попитом у Польщі, Канаді, Чехії. Але, звісно, найбільші обсяги продажів — в Україні.

Олена Комашко, директор з розвитку «by Andre TAN» — дизайнерський одяг, мережа фірмових магазинів взуття та аксесуарів:

Андре Тан занесений до Книги рекордів Гіннеса як наймолодший дизайнер України. Як і більшість виробників та дизайнерів, на створення окремої лінійки дитячого одягу Andre TAN Kids, яку ми започаткували наприкінці 2018 року, Андре Тана надихнуло народження донечки. З 2019 року ми вже позиціонуємо себе як сімейний магазин. Наша місія — дарувати радість ідеальної покупки, входячи в дім кожної сім’ї. Прагнемо з дитинства прищепити малюку відчуття стилю. Але в дитячому одязі набагато важливіші зручність і комфорт. І ми досягаємо цього, якщо навіть доводиться кілька разів перешивати виріб. Усі зразки відшиваємо вручну, тому наші речі теплі, пошиті з душею і несуть певний заряд позитиву. Так, деякі з них недешеві, особливо нарядні, але одяг на щодень недорогий, доступний споживачу середнього і нижче середнього рівня достатку.

Наталія Бойко, власниця ТМ Viani, засновниця Школи дизайну та дитячої моди:

Любов до дітей, втілена в одязі — таким є наше кредо. Ми пройшли довгий шлях від продажу імпортних виробів до власного виробництва, нині впізнаваного і затребуваного. Але ми щодня, щохвилини працюємо над собою.

Маю двох синів, але залюбки працюю для дівчаток. Нарядні та буденні сукні, шкільна форма — усе це має бути передусім комфортним. Бо комфорт — запорука здоров’я. Тому найперше і найбільше, над чим ми працюємо, це хороші лекала. У розробку своїх лекал ми заклали власні секрети, тому один розмір підходить на кілька типів статур для дівчаток різного віку. Звісно, важливі для нас якісні матеріали. Так, у шкільній формі ми застосовуємо виключно бавовняну підкладку. Це приємно вражає батьків.

Один з цікавих напрямків роботи, наша віддушина — заснована нами Школа дизайну та дитячої моди. Ми навчаємо дітей не лише дизайнувати, але також і представляти виріб і себе в ньому — від взуття до макіяжу.

Найцінніше, що маю і ціную — сім’ю (перші літери наших імен склали назву бренду Viani) і колектив. Для нас колектив — не просто група відповідальних людей, а команда.

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський проспект, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, Лівобережна

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23