28.03.2019 13:21:00

Бізнес-інтенсив. День третій.

Бізнес-інтенсив. День третій.

Сьогодні у STARTUP! ZONE на площадці бізнес-інтенсиву кількість слухачів віком до 35-ти років побила рекорди двох попередніх днів роботи BABY EXPО 2019. І це так приємно.

Тема цікава і нагальна навіть для досвідчених підприємців, для початківців – і поготів: «Продажі «складних» товарів та послуг».

Що таке «складні» товари та послуги? Як формувати на ринку потребу на товар? Як продавати «дорогі» рішення «бідному» населенню?

Левову частку відповідей на ці та низку інших запитань узяв на себе спікер-ас у цій тематиці керівник відділу продажів GenlusMarketing – спільнота інтернет-підприємців у СНД Арсен Алтунян. Він миттєво налагодив контакт з аудиторією, швидко зорієнтувавшись хто саме його слухачі, включав їх у роботу. Тому його двохгодинний виступ був не монологом зі слайдами, а діалогом з аудиторією, яка реагує, підтримує думку чи ні, погоджується з твердженнями чи ставить їх під сумнів.

Спікер надзвичайно глибоко й ґрунтовно доніс до слухачів як навіть середній менеджер може стати топовим за лічені години за допомогою правильних скриптів продаж. Тобто, як за допомогою заздалегідь складеного і відпрацьованого плану-сценарію він з великою ймовірністю в найкоротші терміни доведе клієнта до каси. Спікер чітко окреслив мету і етапи «великого шляху». Звернув увагу аудиторії, що люди(споживачі), перед усім, купують людей ( менеджерів), а вже потім товар. А виховати менеджера, запевнив, нескладно, якщо знати як правильно це зробити.

Наголосив, що усі етапи навчання маркетинговим «інструментам» не дадуть бажаного результату, якщо їх застосовувати окремо один від одного.

В ході роботи спікер поділився тонкощами менеджерських хитрощів й водночас розважив публіку: чоловіки у деяких випадках можуть на 80% відключати мізки, керуючись емоціями. Жінки ж ( о, диво!) – лише на 20%.

Антон Каспірович, керівник відділу консалтингу компанії «Бізнес-Конструктор» в продовження означеної теми, «видав» інструкцію по адаптації стажера – майбутнього менеджера і його наставника – менеджера з хорошими продажами. Як зацікавити їх один одним? Як без додаткової оплати залучити старшого до стажування початківця? Як адаптувати новачка? Для цього розроблено цілі програми. Ефект від впровадження програми адаптації – вражаючий, запевнив спікер. Було цікаво, корисно і, на перший погляд, доволі просто.

Засновник проекту Avtokrisla. сom Олександр Коваль, який 16 років на ринку з продажу автокрісел і колясок, ділився досвідом власної справи і вибудови менеджерського складу. Його колеги Ігор Дудник та Ігор Гудим говорили про те, що потрібно робити, щоб стати лідером. І резюмували: бути лідером в усьому! І в рекламі, і в фінансах, роботі з продавцями тощо. Врешті-решт - у людських якостях.

Усі спікери зійшлися на панельній дискусії: що потрібно робити і чого не робити, щоб «влучити» в очікування клієнта. Кожен мав власну думку на роботу менеджера з клієнтом. Так, Антон Каспірович вважає, що потрібно говорити про емоції. Зокрема, з людиною, яка все має.

Олександр Коваль зауважив, що у їхньому сегменті ( крісла та коляски) емоцій не достатньо, має бути зручність, надійність, комфорт. І у їхній мережі – обов’язково чесність.

Кожен з опонентів апелював один до одного так грамотно, аргументовано й переконливо, що нам, представникам BABY EXPО, як стороннім слухачам , одразу захотілося стати їхніми клієнтами. Це ж так добре.

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський проспект, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, Лівобережна

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23