banner-feb22-ua.jpg
08.03.2023 11:24:00

7 ПОМИЛОК, ЯКІ ЗАВАЖАЮТЬ ПРОДАВАТИ В INSTAGRAM

7 ПОМИЛОК, ЯКІ ЗАВАЖАЮТЬ ПРОДАВАТИ В INSTAGRAM

Заходячи в Instagram як бренд, бізнес, а не як користувач, запитайте себе: « Для чого я тут? Яка мета взаємодії мого бренду з аудиторією?».

Відповівши на подібні питання, зʼявиться розуміння і почнете публікувати контент, який збільшить охоплення та, найголовніше, допоможе вирішити конкретні завдання вашої цільової аудиторії.

Найпоширеніші помилки

1. Недбання про потенційного клієнта

Коли клієнт намагається отримати більш детальну інформацію про товар/послугу, інколи відповіді бувають наступними: «Шукайте у постах, там все є» або «Переходьте за посиланням у шапці профілю». Людині ліньки це робити, вона тому і питає. В результаті бізнес втрачаєте клієнта.

2. Неправильна оцінка статистики

Тут може бути дві ситуації:

- не заходили у статистику, тому що не розумієте куди потрібно дивитися;

- статистика для вас самоціль, але ж це показники ефективності вашої маркетингової комунікації.

Пости викладаються для продажів, а статистика покаже, як добре у вас вийшло це зробити. Також вона допоможе виявляти помилки та виправляти їх.

3. Не фіксування статистики

Отримані дані потрібно заносити у таблицю Excel або ще кудись. Пропишіть ланцюжок постів та сторіс, про що вони були, посилання на них, цільові дії та дані результатів.

Маючи таку інформацію, простіше розпланувати наступний схожий період роботи.

4. Накручування підписників

Штучно створена аудиторія, навряд чи стане щось у вас купувати. При цьому алгоритми Instagram бачать людей, які лайкають і коментують контент і показує їх схожим за інтересами користувачам. А це не ваша аудиторія, їм продукт не буде цікавим.

5. Ви використовуєте масфоловінг і масслайкінг

Це коли за допомогою програм ви підписуєтеся і лайкаєте інших користувачів, з розрахунком на взаємність. За такі дії можна отримати тимчасовий бан або блокування акаунта.

Ну, і ця механіка вже не працює так, як то було колись.

6. Робота без контент-плану

Ви використовуєте соцмережу для продажів, значить контент має продавати. Складіть контент-план із вмістом, який вирішуватиме це завдання. А потім будете аналізувати та вносити корективи.

7. Плутаєте особистий та комерційний акаунти

Зараз модно продавати через особистий бренд. Але потрібно розуміти, коли його можна використовувати, а в яких випадках він може нашкодити.

Це найчастіші помилки, але далеко не всі. Тому варто звернути на них увагу та взяти собі у примітки.

#всепотемі

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23