banner-feb22-ua.jpg
11.09.2023 06:00:00

4 ПІДСТАВИ ВИКОРИСТОВУВАТИ ІНФЛЮЕНС-МАРКЕТИНГ

4 ПІДСТАВИ ВИКОРИСТОВУВАТИ ІНФЛЮЕНС-МАРКЕТИНГ

Використання цього методу реклами відрізняється від традиційних маркетингових інструментів, тому перед початком роботи важливо зрозуміти ключові переваги інфлюенс-маркетингу.

Спробуйте природню рекламу. Основна мета цього формату - максимально гармонійно вплести рекомендацію в контент медійної особи. Часто інфлюенсери навіть не рекламують продукт, а просто показують його у відео - і цього достатньо, щоб викликати живий інтерес аудиторії.

Можливість цільово вибирати вузьку аудиторію. Якщо ви здійсните ретельний відбір інфлюенсерів, то зможете дістатися до центральної частини вашої цільової аудиторії. Інші методи, такі як таргетована реклама, далеко не завжди забезпечують таку високу точність, як інфлюенс-маркетинг.

Готуйтеся до активного потоку користувачів. Перетворення аудиторії інфлюенсера на власних платформах - це дійсно можливо. Акаунт бренду в соціальних мережах, корпоративний веб-сайт, сторінка товару на маркетплейсі - обмежень майже немає.

Отримання зворотного зв'язку. Інфлюенс-маркетинг є потужним інструментом для отримання чесних відгуків. Після рекламної публікації на сторінці медійної особи можна відстежити реакцію аудиторії через лайки, коментарі, відгуки. Це значущий інформаційний матеріал для подальшого аналізу.

Інфлюенс-маркетинг - це можливість збудувати активну брендову спільноту та сформувати коло вірних клієнтів, які віддавали б перевагу вашому продукту. Цей сучасний спосіб просування дозволяє компаніям досягти більшого, ніж просто продажі.

#всепотемі

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ, Броварський пр-т, 15

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Лівобережна"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23