banner-feb22-ua.jpg
09.02.2024 21:57:00

10 ПРИЧИН ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ОФІЦІЙНИЙ ТОВАР

10 ПРИЧИН ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ОФІЦІЙНИЙ ТОВАР

Всі ми любимо економити та коли робимо покупки, то в першу чергу шукаємо де можна придбати товар дешевше. Не важливо хто продає, як і на яких умовах — хороша ціна стерпить усе. І в більшості випадків такий підхід працює відмінно до тих пір, поки не трапляються непередбачені обставини. Щось ламається, працює не так як треба або просто не відповідає заявленим характеристикам. А особливо часто це трапляється з функціональним товаром: електроніка, побутова техніка і в тому числі дитячі товари. Але якщо перші дві категорії товарів можуть просто передчасно зламатися, то остання, окрім цього, може ще і травмувати дитину.

Чим небезпечна покупка НЕ​​«офіційного» товару?

Виробники можуть неусвідомлено допускати неочевидні дефекти, які проявляються вже після надходження товару в масове користування. Надалі відбувається офіційне оголошення про повернення певної партії товару або повністю всього модельного ряду, який, на їхню думку, має дефекти.

Якщо товар купувався в офіційного представника або у його партнерів, вам без проблем його замінять на новий, навіть якщо у товару вже закінчилася гарантія. У випадку ж з контрабандою звернутися буде ні до кого і доведеться користуватися тим, що є або у швидкому порядку реалізовувати товар на вторинному ринку.

Як ви змогли помітити з прикладів вище, ніхто не застрахований від помилок. І купуючи офіційний товар ви як мінімум перестраховуєтесь від різних непередбачених ситуацій. Давайте ж ще розглянемо пару причин «ЗА», чому варто купувати товар в сертифікованих точках продажу:

Офіційна гарантія — в разі поломки ви знаєте куди звернутися з приводу ремонту. І навіть якщо гарантія вже закінчилася, ви завжди можете розраховувати на платне сервісне обслуговування. Адже в офіційного сервісного центру є запчастини та все необхідне для ремонту.

Розширена гарантія — нерідко буває, що офіційний представник бренду дає розширену гарантію на товар. Таким чином якщо виробник, наприклад, дав 2 роки гарантії, то офіційний дистриб'ютор може від себе додати ще рік-другий.

Сертифікати якості — в офіційних точка продажу ви завжди можете запитати документи СЕС (санітарно-епідеміологічна станція). Це є гарантом того, що товар пройшов необхідні тести та не містить токсичних матеріалів. Що особливо актуально перевіряти для товарів дитячої категорії.

Своєчасне оповіщення про брак — як і писали вище, в разі відкликання партії товару виробником, наприклад, з причин браку, офіційний представник інформує своїх покупців про можливість безкоштовно замінити несправний товар. У випадку ж з контрабандою, ви можете навіть і не дізнатися про те, що куплений товар має дефекти.

Повернення — згідно із Законом України, у вас є 14 днів, щоб повернути товар і отримати назад свої гроші. У контрабандистів, як правило, навіть може не бути зареєстровано жодної підприємницької діяльності і в цьому випадку повернути товар буде дуже проблематично.

Продаж реплік (копій) — через незнання ви можете придбати товар, який на вигляд дуже схожий на оригінал, але за технічними характеристиками йому зовсім не відповідає. Тим самим витратити немалі гроші на підробку, яку, як ми писали вище, повернути буде дуже проблематично.

Розстрочка та кредит — тільки офіційні точки продажу можуть дати вам можливість взяти товар у кредит або розстрочку. Нелегальна продукція, як правило, продається або за готівку, або переказом коштів з картки на картку. При цьому вимагаючи обов'язкову передоплату, яку в не передбачуваних випадках, ви, можливо, і не зможете повернути.

Низька ціна зараз = дорогий ремонт потім — негайна економія на неофіційному товарі може надалі вилитися в дорогий ремонт. Адже гарантію, яку озвучують контрабандисти, дає виробник, а гарантійний ремонт здійснює представник бренду на території країни. І є велика ймовірність того, що офіційний представник відмовить вам проводити ремонт навіть за гроші, але ж тільки він має запаси ремкомплектів і запчастин.

Допомога і підтримка — купуючи товар в офіційного дистриб'ютора ви завжди можете розраховувати на детальну і «правильну» консультацію. Так само протягом усього часу експлуатації ви можете звертатися до нього з будь-якими питаннями щодо товару і його функцій. А якщо у дистриб'ютора є офлайн магазин, то і взагалі приїхати до нього за більш детальними роз'ясненнями.

Громадянська позиція - купуючи офіційний товар, ви сприяєте розвитку компаній і підприємців, який платять податки в бюджет країни, військові та пенсійні збори, забезпечують людей робочими місцями. Це правильна позиція, яка сприяє розвитку економіки в цілому і зменшує корупційні схеми на митниці.

Як зрозуміти, що товар офіційний?

Найпростіше і правильне рішення - це зайти на сайт бренду і подивитися точки офіційних дистриб'юторів. Як правило, це можна зробити в розділі «Де купити?».

Джерело: https://avtokrisla.com

Поділитися в соціальних мережах:

Місце проведення

  • Адреса виставки:

    Україна, Київ,
    Проспект Берестейський (Перемоги), 40-Б

  • Час роботи:

    10:00 – 17:00

  • Телефон:

    +38 (044) 456 38 04

  • Метро:

    Червона лінія М1, "Шулявська"

  • Таксі:

    +38 (093) 012 32 23