Чому ваш маркетинг не працює, як слід? Можливо саме через ці помилки.
1. Немає маркетингу взагалі. Іноді бізнес живе за рахунок лише постійних клієнтів або “сарафанного радіо”, і цього ніби достатньо. Проте це ризиковано. Бо коли раптом почнеться брак клієнтів, у вас не буде перевіреної системи маркетингу, яка б могла регулярно залучати нових клієнтів.
2. Немає аналітики. Коли компанія не має даних про те, як працювала лідогенерація в попередній рік або кілька років, складно прокласти маршрут від того, як є, до того, як хочеться. Як можна збільшити лідогенерацію, якщо невідомо, як у компанії лідогенерація працює зараз і як працювала кілька років тому?
3. Немає правильної постановки цілей. Нерозуміння причинно-наслідкового зв’язку в постановці цілей — це одна з великих проблем малого та середнього бізнесу. Коли власник ставить велику мету для бізнесу, він має розуміти, що відповідальність за її виконання несуть різні відділи. Маркетинг виконує свою частину: знаходить клієнта і приводить в компанію. Але маркетинг не впливає на клієнта протягом усього життя в компанії.
4. Маркетингові процеси ніхто не контролює. Недостатньо просто виділити бюджет на просування і поставити задачу. Потрібно контролювати результати, аналізувати і, за потреби, коригувати стратегію.
5. Лідів генерує лише один канал. Не так важливо, який саме цей канал, тривожна ситуація в тому, що він єдиний. Мати один робочий канал лідогенерації та втратити його — це втратити бізнес. Подбайте про те, аби хоча б 50% клієнтів приносив інший канал.