bg_image
Коментарі Вимкнено до Як визначитись, які саме ділові івенти потрібні вашому бізнесу
Posted By

admin

Якщо добряче собі помислити, то на питання «А які ж саме бізнес-івенти потрібні бізнесу?» відповідь буде очевидна — всі. Ну, їх же тому і вигадали, щоб певний івент вирішував певну бізнес-задачу.

Та і взагалі, якщо бізнес щось замовляє, то точно для того, щоб це «щось» приносило якусь користь. Тому що, що б там не казали, бізнес — це завжди про прибуток, а івенти — це один з інструментів систем внутрішнього і зовнішнього маркетингу, який цьому бізнесу допомагає.

Одні формати заходів розв’язують задачі статусності, другі — мотивації, в інших — задачі реклами, ще в якихось — продажу. Важливо зазначити те, що івент — це лише один з інструментів, який працює завжди в комплекті з іншими. 

Якщо ми використовуємо івент для командоутворення, то це означає, що слід і в компанії працювати з командою, і нести ці самі командні цінності в робочому режимі.

Так чи інакше, основна перевага в заходах будь-якого формату це — час. Адже, як не крути, гості перебувають на заході точно більше ніж годину, а часто і всі 8 годин. І в кожного організатора є ціла купа часу, щоб передати гостям важливу для цього самого організатора інформацію, закріпити її у свідомості гостя чи навіть додати певну емоційну прикрасу.

І з кожним днем ця перевага івенту стає ціннішою і ціннішою. Адже швидкість передачі та обробки інформації, як і її об’єм, росте. На ролик в TikTok людина витрачає 6 секунд свого часу, а івенту присвятить 8 годин.

Тут ви можете заперечити, що людина може свайпати стрічку TikTok і на івенті. І стає зрозумілим для чого потрібні всі ці режисери, сценаристи, продюсери, артисти, спікери…. Всі вони працюють на і для уваги глядача.

Доцільно згадати таке поняття як економіка уваги (Attention economy). Ця економіка сьогодні стала ключовим фактором в будь-якому постіндустріальному світі, адже часу у всіх рівно стільки скільки відведено добою, а от інформації, якою нас “заливають”, стало просто в геометричній прогресії більше. Суть в тому, що цінність уваги стає все більшою, і все складніше стає привертати увагу та утримувати її. Тож чим краще ми розуміємо задачу, тим ефективнішою буде робота маркетингового інструмента — івента.

То який же івент буде доцільний вашому бізнесу? Який івент стане ефективним та призведе до прибутку в тому чи іншому еквіваленті?

– івент, у якому реальність співвідноситься із бажаннями;

– івент, який знаходиться в системі задач у тому чи іншому напрямку;

– івент, у якому ви ефективно використовуєте час гостя.

Джерело: https://mmr.ua/