bg_image
Коментарі Вимкнено до Програма лояльності
Posted By

admin

Програми лояльності — дуже поширена практика серед міжнародних брендів. Такі програми мають Sephora, Lego, Starbuks, Nike та багато інших.

Програма лояльності — це можливість дати користувачам додану цінність в продукті, партнерам залучити нових користувачів та збільшити продажі. А для бренду — це можливість підвищити лояльність, згенерувати додаткові замовлення та навіть оптимізувати бюджети на маркетинг. Вони створені, щоб заохотити користувачів залишатись з продуктом довше та купувати товари чи послуги.

Механіки та види Програми Лояльності

Напевно, одна з найбільш популярних бальна— користувачі отримують бали за виконання певних дій, таких як заповнення анкети, фідбек, покупка.

За підпискою— коли користувач платить щомісяця певний внесок, але отримує додаткову цінність. Це можуть бути закриті зустрічі, мерч, перший доступ до новинок тощо.

Партнерська— коли бренди об’єднуються та пропонують клієнтам спільні бенефіти. Це дає можливість залучити додаткову аудиторію та пошерити бюджети.

Джерело:https://mmr.ua/