bg_image
Коментарі Вимкнено до Канали комунікації для В2В
Posted By

admin

Галузеві виставки та конференції. Участь у різноманітних офлайн-заходах усе ще є одним з основних каналів розширення нетворкінгу. Впізнаваність бренду й особисті знайомства — класика, яка не втрачає актуальності попри війну й інші обставини. Також це чудова можливість домовитися про партнерські колаборації. Такі проєкти можуть бути вигідні різним брендам, бо допомагають не лише збільшити аудиторію, але й сформувати унікальні пропозиції для клієнтів. 

Власний сайт. Якісний контент на сайті компанії працює на бренд та забезпечує йому кращу видимість у пошукових системах. Тож варто звернутися до SEO-фахівця, який допоможе налаштувати сайт і запропонує рішення для контенту, яке зробить його більш помітним.

Email-розсилки. Підхід до розсилок має бути максимально структурований та персоналізований. Спершу варто здійснити сегментування та підібрати пропозиції, цікаві для аудиторії. Сегмент B2B унікальний передусім тим, що клієнтів — як потенційних, так і наявних — може бути зовсім небагато, проте вони будуть масштабніші, ніж у сегменті B2C. Бережіть час, намагайтеся писати чітко й по суті, без зайвих відступів.

Відео- та аудіоплатформи. Вебінари, онлайн-курси, відеогайди забезпечують аудиторії додаткову цінність, покращуючи її обізнаність, і дають змогу в режимі реального часу поспілкуватися зі спікером та розв’язати актуальні питання. 

Дедалі більшої популярності набувають подкасти, експерти вже називають їх основним маркетинговим і піар-каналом 2024 року. Ви можете створити власний подкаст або ж інтегрувати свою пропозицію в уже наявні. 

Соцмережі. Знайти шлях до клієнта можна через соцмережі, і сегмент B2B не виняток. А про те, як і через які соцмережі комунікувати, поговоримо далі.

Джерело: https://mmr.ua/