bg_image
Коментарі Вимкнено до Що таке креативна стратегія і чому вона важлива
Posted By

admin

Креативна стратегія — це план дій, спрямований на досягнення конкретних цілей за допомогою творчих підходів. Вона допомагає впорядкувати процес створення реклами, заснованої на даних і аналізі, а не на суб’єктивних відчуттях.

Креативна стратегія забезпечує:

– оптимізацію результатів кампаній: дозволяє постійно покращувати маркетингові заходи;

– рішення на основі даних: зменшує ризики суб’єктивних рішень;

– планування на майбутнє: забезпечує ясність наступних кроків;

– знаходження конкурентних рішень: сприяє унікальним та ефективним рішенням;

– будування бренду: покращує консистентність та прозорість бренду.

Основна мета креативної стратегії та креативного тестування — не лише визначити найефективнішу кампанію, але й зробити висновки про те, чому вона досягла найкращих результатів.

Потім ці висновки впроваджуються в наступні кампанії, які також тестуються, і інші оголошення можуть бути повторені на основі результатів для забезпечення кращої ефективності.

Це дає нам змогу повторювати кампанії майже нескінченно, одночасно тестуючи нові ідеї, які можуть навіть перевершити наявні оголошення.